Champions League kvalifikation
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Re: Champions League kvalifikation
Puha, at tænke sig Bad Blue Boys komme tromlende i byen...
Celtic. Tak, gerne. De savner kamptræning hjemme i Skotland, der kan kaldes kamptræning, og de er ved at indfase en ny træner med alt hans sjov. Jeg har elsket Celtic højt igennem mange år, men tøver jeg ikke et splitsekund med at holde 2500 % med AaB. Jeg ville elske at se dem og elske at AaB tæver dem. Igen!
(i 2008 mødte jeg en kav AaB/Man U-fan, som ville tude, hvis man tog suttekluden fra ham og forklarede, at ens lokale klub er ALT).
Celtic. Tak, gerne. De savner kamptræning hjemme i Skotland, der kan kaldes kamptræning, og de er ved at indfase en ny træner med alt hans sjov. Jeg har elsket Celtic højt igennem mange år, men tøver jeg ikke et splitsekund med at holde 2500 % med AaB. Jeg ville elske at se dem og elske at AaB tæver dem. Igen!
(i 2008 mødte jeg en kav AaB/Man U-fan, som ville tude, hvis man tog suttekluden fra ham og forklarede, at ens lokale klub er ALT).
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Er BATE lige så stærke som de nogle gange har været? Synes ikke de er en skrækmodstander, det er kun Salzburg af de 5 jeg virkelig nødigt ser komme op af hatten. Resten skal vi præstere mod, men der er en chance. Starter også gerne med udekampen, så vores omstillinger forhåbentlig kan give et par basser og ligge pres på modstanderen - så der igen er plads til omstillinger i returen.frederikshavneren skrev:Interessant. Umiddelbart er det en fin inddeling, som gør at vi slipper for et par grimme modstandere i Ludogorets Razgrad, Steaua og Sparta Prag.AaB1978 skrev:UEFA har inddelt holdene, så der til lodtrækningen nu kun er 5 mulige modstandere for AaB.
De er:
FC Salzburg (AUT)
KR Reykjavík (ISL)/Celtic FC (SCO)
FC BATE Borisov (BLR)/KS Skënderbeu (ALB)
GNK Dinamo Zagreb (CRO)/VMFD Žalgiris (LTU)
FC Sheriff (MDA) v FK Sutjeska (MNE)
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 24470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Blandt de 5 mulige modstandere vil jeg gerne møde 3 af holdene (Celtic, D. Zagreb eller S. Tiraspol). Dermed er der også to af holdene som jeg for alt i verden vil undgå![]()
Hvordan har I det med at starte ude/hjemme?
Jeg vil helst starte ude pga. reglen om udebanemål.
Aalborg BK 1885!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
For helvede - det bliver Salzburg. Kan mærke detAaB1978 skrev:UEFA har inddelt holdene, så der til lodtrækningen nu kun er 5 mulige modstandere for AaB.
De er:
FC Salzburg (AUT)
KR Reykjavík (ISL)/Celtic FC (SCO)
FC BATE Borisov (BLR)/KS Skënderbeu (ALB)
GNK Dinamo Zagreb (CRO)/VMFD Žalgiris (LTU)
FC Sheriff (MDA) v FK Sutjeska (MNE)
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 24470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
Celtic kunne være en god modstander og en fed away, for os der glippede den sidst. Der kunne godt være en del AaB'er der tog turen til Glasgow og mon ikke ASC kunne lave en rigtig fed tur for fornuftige penge
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Tvivler på at ASC kommer til at tilbyde tur i denne omgang. Der er så kort tid til, og Glasgow kan vel kun nås med fly (hvis man skal gøre sig forhåbninger om at få nok med)? Ville gerne selv, men får ikke fri af chefen... P¤%hoved!!Alando skrev:Celtic kunne være en god modstander og en fed away, for os der glippede den sidst. Der kunne godt være en del AaB'er der tog turen til Glasgow og mon ikke ASC kunne lave en rigtig fed tur for fornuftige penge
Ska' vi hak'?
- Alando
- Landshold

Det kan der selvfølgelig være noget om, men har da lov at håbe :-) nu skal vi selvfølgelig lige trække Celtic førstMrBangDK skrev:Tvivler på at ASC kommer til at tilbyde tur i denne omgang. Der er så kort tid til, og Glasgow kan vel kun nås med fly (hvis man skal gøre sig forhåbninger om at få nok med)? Ville gerne selv, men får ikke fri af chefen... P¤%hoved!!Alando skrev:Celtic kunne være en god modstander og en fed away, for os der glippede den sidst. Der kunne godt være en del AaB'er der tog turen til Glasgow og mon ikke ASC kunne lave en rigtig fed tur for fornuftige penge
Lad os nu få den nemmeste modstander, så vi kan komme i playoff, og dermed er sikret gruppespil og flere aways. Er alligevel begrænset hvad vi kan nå at samle af folk til en away allerede nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Alando
- Landshold

Det vil selvfølgelig være mest optimalt, men nu ser jeg ikke ligefrem nogen af de modstandere som en ønskemodstander. Celtic er trods alt den korteste tur (for spillertruppen) og muligvis det hold vi kender bedstHanga skrev:Lad os nu få den nemmeste modstander, så vi kan komme i playoff, og dermed er sikret gruppespil og flere aways. Er alligevel begrænset hvad vi kan nå at samle af folk til en away allerede nu.
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
Jeg ved ikke om det er blevet postet, men her er link til livestream: http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved ikke om det står andet steds, men hvilke datoer spilles de to kampe på ?
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... r2014.htmlValsted skrev:Ved ikke om det står andet steds, men hvilke datoer spilles de to kampe på ?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kom så med Sheriff. Det ville være en drøm, og gøre skridtet lidt kortere til det forjættede land.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Bate fik kun 0-0 hjemme I 1 kamp mod Skënderbeu.
Skënderbeu kunne vel også være okay
Alt andet end Red Bull!!!
Skënderbeu kunne vel også være okay
Alt andet end Red Bull!!!
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"
- doukas
- Allstar

Så er det nu....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Sådan! Så undgår vi Salzburg.
Hair is not a right: it´s a privilege!
YES Red Bull væk
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"
- doukas
- Allstar

Yeees.
av...GNK Dinamo Zagreb / VMFD Žalgiris
Er faktisk ok tilfreds. Undgik Salzburg og Celtic. Tror vi kan hive en sejr frem på hjemmebane og så uafgjort på udebane 
JA DAAAAAAAAA!!!!