Pastorius skrev:astonvilla skrev:XerxesDK skrev:Sygt - der bliver delt et billede fra Mads-Kristoffer Kristoffersens LinkedIn profil.... Han er åbenbart finansiel rådgiver for Jyske Bank(!) i region Midtjylland (!).
Hvis så bare jeg kunne finde ud af at ligge billeder ind
Jeg håber det er en joke!
Det er der vel reelt ikke noget problem i. I teorien kunne han lige så godt være Viborgfan eller noget andet.
Problemet er at han dømte så dårligt og på en måde så man godt kunne få mistanke om at Benham havde udnyttet sin økonomiske magt til at skaffe sig nogle fordele fra dommertrioen.
Dér er vi godt nok i sjældent omfang uenige - for der er et reelt problem.
Det er grundlag nok for at indgive en protest, ligefrem. Manden frarøver os jo 2 points. Står vi og mangler netop de 2 points efter 33 runder, vil jeg da være noget bitter. Det er noget svineri - for at sige de ligeud.
Kunne man forestille sig at en finansiel rådgiver fra SparNord bosiddende på Hasserisvej blev sat på til at dømme e.g. AaB - Brøndby i Aalborg?
Nej, vel. Det ville
aldrig ske.
M-KK dømmer jo så påfaldende "dårligt" at man klart sidder med en mavefornemmelse på at der stikker noget under. Ud over frisparket som under mystiske omstændigheder blev konverteret til straffe, kan man jo nævne frisparket på Risgård i første halvlej hvor han bliver smidt rundt af ham der den store afrikaner og Basso i anden halvleg der bliver savet midt over i en kontra. Begge situationer står M-KK med frit udsyn og utrolig tæt på situationerne. Altså - han kan sagtens
se at der er kæmpe frispark - men han
nægter at dømme dem.
Så må man jo spørge hvorfor?
Når man så bliver forelagt bevis for han bor i lokalområdet og arbejder for en af klubbens historisk set største støtter, så kan man jo kun drage én konklusion!
Jeg ved godt du skriver andetsteds at det bliver bøvlet for kamppåsætter at sætte dommere på: Ja, men so be it. Lad det være bøvlet - den mand skal ikke have sådan en kamp. Han er jo tydeligvis farvet og forudindtaget på hvad kampens udfald skal være.
Det er noget svineri - og så hjælper det i øvrigt ikke de danske dommeres i forvejen blakkede ry. De er piv-elendige og jeg tror ærlig talt ikke de har brug for flere møgsager at slås med. Så må kamppåsætters liv bliver lidt mere bøvlet. Det har jeg det fint med.
Faktum er: det der skete i går var tyveri.