Larsen
Patrick - Holgersson - KP - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Risgård - Børsting
Ene
Helenius
Gætter på en 3-1 sejr

Jeg tror også på ovenstående AaB-opstilling. Jeg tror ikke Ene og Ahlmann er klar til at starte kampe, men at de i stedet kommer ind senere. Det er altid ærgerlig med en oprykker i den første kamp, hvor de som regel kommer med stor gejst. Selv om det måske er tilfældet så skal vi slå Horsens - det gør vi også, hvis vi får tempo i spillet og er koncenteret hele vejen igennem kampen.Yankee skrev:Horsens har et udmærket hold, som selvfølgelig kommer til at ligge i den tunge ende, men som godt kan volde os problemer. Jeg gætter på de stiller op nogenlunde sådan her:
Aabech og Finnbogason kan sagtens skabe chancer og mål i Superligaen og så glæder jeg mig personligt rigtig meget til at se Delphin i Superligaen. Han har været et monster i 1. division i flere år nu, og jeg tror han bliver en større profil end Bubacarr Sanneh.
Men vi skal selvfølgelig slå dem - også selvom vi er hårdt ramt på skadesfronten og vores trup er exceptionelt smal. Mon ikke vi rammer:
Bænk: C. Christensen, Rokkedal, J. Ahlmann, M. Christensen, Sloth, Enevoldsen, Grønning

Arhhh.. Tror squ ikke de har arrangeret så lang en træningslejr. Klubberne vil nok også holde på spillerne så længe som muligt.AaB - Ølstykke skrev:Hvornår rejser Børsting og Blåbjerg til OL?
Det må være lige efter denne kamp, hvis Danmark spiller første kamp allered den 4.8
Det bliver ikke til gensyn med Hallur, der er ude med karantæne.Yankee skrev:Horsens har et udmærket hold, som selvfølgelig kommer til at ligge i den tunge ende, men som godt kan volde os problemer. Jeg gætter på de stiller op nogenlunde sådan her:
Saftsuseme en ringe defensiv de har sig der. Og så er Dannevang blandt ligaens 3 ringeste keepere sammen med Thomas Nørgaard.Yankee skrev:Horsens har et udmærket hold, som selvfølgelig kommer til at ligge i den tunge ende, men som godt kan volde os problemer. Jeg gætter på de stiller op nogenlunde sådan her:

Tror heller ikke vi skal forvente de stiller med Mussmann. Han har holdt sig i gang i ACH, men det er ikke planen han skriver kontrakt med dem. Bo Henriksen har talt om Mathias NIelsen som et alternativ til stopper-pladsen.PeterS skrev:Det bliver ikke til gensyn med Hallur, der er ude med karantæne.Yankee skrev:Horsens har et udmærket hold, som selvfølgelig kommer til at ligge i den tunge ende, men som godt kan volde os problemer. Jeg gætter på de stiller op nogenlunde sådan her:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... vem-er-ude

Sikken drøm. D må jeg nok sige. Jeg håber d godt nok heller ikke. D ville være d pinligste nogensinde hvis d skete.FIDEL skrev:Drømte for et par nætter siden at vi taber 1-4. Tror og håber d ikke, men skræmmende hvis d sker...

Jeg drømte at jeg var blevet kærester med Jessica Alba.Flower skrev:Sikken drøm. D må jeg nok sige. Jeg håber d godt nok heller ikke. D ville være d pinligste nogensinde hvis d skete.FIDEL skrev:Drømte for et par nætter siden at vi taber 1-4. Tror og håber d ikke, men skræmmende hvis d sker...
dddddd
white splash skrev:Jeg drømte at jeg var blevet kærester med Jessica Alba.Flower skrev:Sikken drøm. D må jeg nok sige. Jeg håber d godt nok heller ikke. D ville være d pinligste nogensinde hvis d skete.FIDEL skrev:Drømte for et par nætter siden at vi taber 1-4. Tror og håber d ikke, men skræmmende hvis d sker...
dddddd

white splash skrev:Jeg drømte at jeg var blevet kærester med Jessica Alba.Flower skrev:Sikken drøm. D må jeg nok sige. Jeg håber d godt nok heller ikke. D ville være d pinligste nogensinde hvis d skete.FIDEL skrev:Drømte for et par nætter siden at vi taber 1-4. Tror og håber d ikke, men skræmmende hvis d sker...
dddddd

Vi kan stadig sagtens gå hen og tabe kampenSpanky skrev:Umiddelbart lader det til, at der er chance for at se et noget amputeret Horsens-hold på søndag.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hors ... premieren/