Kampene i reserveholdsligaen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Kampene i reserveholdsligaen
Nu behøver der måske ikke at ligge andet i det end, at man i dag tester foden. Og man i denne kamp måske bedre kan forsvare en udskiftning tidligt, hvis foden ikke holder. Ligesom 24 timer kan flytte rigtig meget.
For de dovne har jeg kopieret startopstillingen fra AaBsport:
Carsten Christensen
Bardhec Bytyqi – Kasper Pedersen – Morten Rokkedal – Jakob Ahlmann
Joakim Mæhle – Robert Kakeeto – Oliver Abildgaard – Rasmus Thellufsen
Thomas Enevoldsen – Sebastian Grønning
Med til opgøret er desuden udtaget Marco Ramkilde og Alexander Tved fra U/19 Liga samt Magnus Christensen og Nicklas Helenius.
Dejligt med ham den nye Jakob Ahlmann på venstrebacken. Spiller nok desværre kun 60-70 min. som sædvanligt.
Kan google mig frem til at Alexander Tved er defensiv midtbane. Så Kakeeto har allerede en i nakken, hvis ikke han flytter sit niveau. Er nok allerde der, hvor jeg synes at Kakeeto ligner Jens-Kristian Sørensen meget. Går uimponeret til værks. OK, men virker ikke til at kunne flytte sig op på et højere niveau.
Carsten Christensen
Med til opgøret er desuden udtaget Marco Ramkilde og Alexander Tved fra U/19 Liga samt Magnus Christensen og Nicklas Helenius.
Dejligt med ham den nye Jakob Ahlmann på venstrebacken. Spiller nok desværre kun 60-70 min. som sædvanligt.
Kan google mig frem til at Alexander Tved er defensiv midtbane. Så Kakeeto har allerede en i nakken, hvis ikke han flytter sit niveau. Er nok allerde der, hvor jeg synes at Kakeeto ligner Jens-Kristian Sørensen meget. Går uimponeret til værks. OK, men virker ikke til at kunne flytte sig op på et højere niveau.
- FlæskeFrank
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Skal satme love for reserverne giver den gas imod Horsens reserver - 5-0 til de røde efter 30 min!
Ved ikke hvem målscorerne er.
Edit: 6-0 nu
Ene har scoret 4 kasser
Ene har scoret 4 kasser
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Så er Ene klar til at spille mod OB.doukas skrev:Skal satme love for reserverne giver den gas imod Horsens reserver - 5-0 til de røde efter 30 min!
Ene har scoret 4 kasser
Bliver spændende at se kampen om 8'er positionen på midtbanen mellem Risgård og Sloth. Det kan være med til at Risgård er nødt til at holde sig skarp, mens Sloth ligger på hver eneste gang, han spiller.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Ene på toppen ved siden af Basso, Risgård central og Sloth på kanten over Børsting. Bliver Ahlmann klar så er det vidst det bedste holder kan tvinges ud af truppen pt.Arendt skrev:Så er Ene klar til at spille mod OB.doukas skrev:Skal satme love for reserverne giver den gas imod Horsens reserver - 5-0 til de røde efter 30 min!
Ene har scoret 4 kasser
Bliver spændende at se kampen om 8'er positionen på midtbanen mellem Risgård og Sloth. Det kan være med til at Risgård er nødt til at holde sig skarp, mens Sloth ligger på hver eneste gang, han spiller.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hobros reserver kan vel naesten ikke engang stille hold. Det er sgu lidt unfair et nogle hold i traeningsturneringen bliver noedt til at fylde holdet med seriespillere naar de ingen ungdomsafdeling har. Det kan heller ikke give ret meget traening for spillerne at moede et hold paa det niveau. Men selvfoelgelig altid fint at Ene faar noget selvtillid naar vi skal moede vores spillerlosseplads her om lidt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Buzz Killington skrev:Hobros reserver kan vel naesten ikke engang stille hold. Det er sgu lidt unfair et nogle hold i traeningsturneringen bliver noedt til at fylde holdet med seriespillere naar de ingen ungdomsafdeling har. Det kan heller ikke give ret meget traening for spillerne at moede et hold paa det niveau. Men selvfoelgelig altid fint at Ene faar noget selvtillid naar vi skal moede vores spillerlosseplads her om lidt.
Hvem spiller Hobro imod da....?????
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Arh! Og det er saa her jeg skal skrive at jeg faktisk mente Horsens og ikke Hobro, og at det bare var en slaafejl fordi navnene minder om hinanden... men nej, jeg havde troede vitterligt vi spillede mod Hobro. Tid til en pause fra debatsiden.FIDEL skrev:Buzz Killington skrev:Hobros reserver kan vel naesten ikke engang stille hold. Det er sgu lidt unfair et nogle hold i traeningsturneringen bliver noedt til at fylde holdet med seriespillere naar de ingen ungdomsafdeling har. Det kan heller ikke give ret meget traening for spillerne at moede et hold paa det niveau. Men selvfoelgelig altid fint at Ene faar noget selvtillid naar vi skal moede vores spillerlosseplads her om lidt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg håber, at vi tør blive ved med at give Børsting chancen, selvom han også vil spille dårlige kampe, mens Sloth på sigt kan overtage for Risgård.Eksil skrev:Ene på toppen ved siden af Basso, Risgård central og Sloth på kanten over Børsting. Bliver Ahlmann klar så er det vidst det bedste holder kan tvinges ud af truppen pt.[/Arendt skrev:Så er Ene klar til at spille mod OB.doukas skrev:Skal satme love for reserverne giver den gas imod Horsens reserver - 5-0 til de røde efter 30 min!
Ene har scoret 4 kasser
Jeg er enig i, at din opstilling på den korte bane ser fornuftig ud, men Børsting har som fast starter på U-21 et potentiale, som vi forhåbentlig kan forløse.
Eksil skrev:Ene på toppen ved siden af Basso, Risgård central og Sloth på kanten over Børsting. Bliver Ahlmann klar så er det vidst det bedste holder kan tvinges ud af truppen pt.Arendt skrev:Så er Ene klar til at spille mod OB.doukas skrev:Skal satme love for reserverne giver den gas imod Horsens reserver - 5-0 til de røde efter 30 min!
Ene har scoret 4 kasser
Det er da vist også et meget godt hold vi kan stille mod OB så :-)
Væsentlig kraftigere end OB'S efter min mening.
Stille og rolig 8-1'er... Man må håbe for Horsens de holder sig rimelig skadesfri i ligaen....
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... lfest.aspx
Positivt med masser af mål af Ene, samt meget spilletid til Ahlmann (starter inde og scorer efter 75. minutter)
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... lfest.aspx
Positivt med masser af mål af Ene, samt meget spilletid til Ahlmann (starter inde og scorer efter 75. minutter)
Aalborg BK 1885!
Jeg har bestemt ikke opgivet Børsting, men der bør vel altid spilles med det stærkeste hold? Desuden skal han snart til Rio, så en kamp mindre kan han nok klare.Arendt skrev: Jeg håber, at vi tør blive ved med at give Børsting chancen, selvom han også vil spille dårlige kampe, mens Sloth på sigt kan overtage for Risgård.
Jeg er enig i, at din opstilling på den korte bane ser fornuftig ud, men Børsting har som fast starter på U-21 et potentiale, som vi forhåbentlig kan forløse.
Som udgangspunkt ja.Eksil skrev:Jeg har bestemt ikke opgivet Børsting, men der bør vel altid spilles med det stærkeste hold? Desuden skal han snart til Rio, så en kamp mindre kan han nok klare.Arendt skrev: Jeg håber, at vi tør blive ved med at give Børsting chancen, selvom han også vil spille dårlige kampe, mens Sloth på sigt kan overtage for Risgård.
Gaarde og Lars Søndergaard har sagt, at Sloth kan spille på venstrekanten, men spørgsmålet er, om han ikke er bedre i midten. Sloth har selv udtalt, at han helst vil spille i midten.
Hvis han skal spille på venstrekanten, imens Børsting er i Rio, så kan Magnus Christensen og Abildgaard agerer backup på midten, mens Thellufsen og til dels Magnus Christensen kan agere backup på kanten. Så kan vi banke mere rust af Sloths spil, hvis han fortsat spiller fra start.
Jeg håber, at Børsting fortsat får chancen, men savner også en forstærkning på venstre kant, som kan øge konkurrencen på denne position, da vores bredde er meget talentfuld, men også meget ung.
Alexander Tved har tidligere været inde omkring U-landsholdene, men spillede ikke ret meget på U19-holdet sidste år, da Asger Bust og Magnus Christensen sad tungt på midtbanepladserne.FlæskeFrank skrev:Nu behøver der måske ikke at ligge andet i det end, at man i dag tester foden. Og man i denne kamp måske bedre kan forsvare en udskiftning tidligt, hvis foden ikke holder. Ligesom 24 timer kan flytte rigtig meget.
Carsten Christensen
Enig - det lugter lidt.Tyskeren skrev:Det virker underligt at Enevoldsen slet ikke var i truppen igår, men starter inde under 24 timer efter i en reserveholdskamp. Troede det var pga en skade han ikke var i truppen igår - spændende hvad der ligger bag her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg ser ikke noget voldsomt i, at Ene ikke var med. Som en anden også skriver, så kan det noget bedre forsvares, hvis han må stoppe efter 5 min. af en reserveholdskamp. Nu blev han testet og viste, at han er klar.
Den unge hr. Abildgaard derimod ser ud til at være overhalet indenom - han var da end ikke på bænken i går, vel?
Den unge hr. Abildgaard derimod ser ud til at være overhalet indenom - han var da end ikke på bænken i går, vel?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Gamen
Nej, og for et halvt år siden var der flere af brugerne herinde, der mente at han var en kommende storspiller. Stop venligst al den hype, tak.Mogens skrev:
Men til dit forsvar skal det siges, at Horsens heller ikke rigtig kan stille hold. De har kun 18 spillere i truppen og et elendigt U19-hold at trække på.Buzz Killington skrev:Arh! Og det er saa her jeg skal skrive at jeg faktisk mente Horsens og ikke Hobro, og at det bare var en slaafejl fordi navnene minder om hinanden... men nej, jeg havde troede vitterligt vi spillede mod Hobro. Tid til en pause fra debatsiden.FIDEL skrev:Buzz Killington skrev:Hobros reserver kan vel naesten ikke engang stille hold. Det er sgu lidt unfair et nogle hold i traeningsturneringen bliver noedt til at fylde holdet med seriespillere naar de ingen ungdomsafdeling har. Det kan heller ikke give ret meget traening for spillerne at moede et hold paa det niveau. Men selvfoelgelig altid fint at Ene faar noget selvtillid naar vi skal moede vores spillerlosseplads her om lidt.
De har vel knapt et u19 hold? De slagtede det jo for nogle år siden, for at råd til et dyrere førstehold.
Er der ikke en venlig sjæl deg kan skrive om AaBs kamp i aftens?
Det kan NordjyskeMiss9000 skrev:Er der ikke en venlig sjæl deg kan skrive om AaBs kamp i aftens?
http://nordjyske.dk/nyheder/dobbelt-ene ... a/112/1513