Ungdommens mod er en kæmpe styrke. Prica ser også fin ud i dag, arbejder godt og foretager det meste (minus skud) med kvalitet.
Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Jeg synes vi spiller rigtig klogt. Jeg har længe savnet, at vi spiller knapt så direkte, men bare spiller nemme afleveringer og holder i bolden - i perioder. Det eneste der kan gå galt er når Palle og Klitten slipper deres markeringer, falder for nemt, eller laver dumme frispark.Hanga skrev: ↑7. feb 2021, 20:34Vi gør det godt i presset, som vi også så i 1 halvleg mod FCK. Spændende om kræfterne og modet holder hele vejen i dag.
Til gengæld er spilet lidt noget rod, og jeg har savnet tilstedeværelse i feltet ved flere lejligheder. God arbejdsindsats af Prica men igen er han desværre uskarp, og hans manglende fart gør at jeg altså ikke helt kan se, at han skal være kantspiller. Har lidt svært ved at forstå hvordan han kan være foretrukket over Kusk.
Vi har lukket fuldstændigt af for BIF's omstillinger. De er helt ufarlige. Samtidig får vi et par enkelte gode chancer, og man er jo faktisk spændt på om vi scorer når vi har en dødbold.
Jeg er allerede fan af Marti.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
-
Dennis Nielsen
- Allstar

vores defensive positionsspil er væsentlig forbedret og det er på trods af under middel backs og en Kakeeto der ikke fylder meget. Især Pallesen sejler. Imponerende af Cifuentes at få holdet til at være så organiseret på trods af kort tid med truppen og ovennævnte mangler.
Ellers enig mad Hanga. Prica er ikke en kant, det er muligt, at han har spillet der, men han mangler ganske enkelt fart. Jeg gad godt se Kusk få den plads til anden halvleg
Ellers enig mad Hanga. Prica er ikke en kant, det er muligt, at han har spillet der, men han mangler ganske enkelt fart. Jeg gad godt se Kusk få den plads til anden halvleg
Flot første Halveg, vi sidder på det, dog uden at komme til det store ud over en enkelt stor chance til Prica.
Jeg er vild med vores trekløver i front bestående af to 18’årige og Samuelsen på 23
Jeg er vild med vores trekløver i front bestående af to 18’årige og Samuelsen på 23
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
En kamp på ikke særlig højt niveau indtil videre. Som flere skriver er vi svagest på backs, men ser gode ud centralt.
Prica vel bedste offensive mand. Han skal bare have hul på bylden.
Af en eller anden grund er jeg altid nervøs når Kakeeto har bolden. At dømme ud fra første halvleg burde jeg stoppe med det.
Prica vel bedste offensive mand. Han skal bare have hul på bylden.
Af en eller anden grund er jeg altid nervøs når Kakeeto har bolden. At dømme ud fra første halvleg burde jeg stoppe med det.
-
HutilihutAaB
- Ynglinge

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Helt enigDennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:50vores defensive positionsspil er væsentlig forbedret og det er på trods af under middel backs og en Kakeeto der ikke fylder meget. Især Pallesen sejler. Imponerende af Cifuentes at få holdet til at være så organiseret på trods af kort tid med truppen og ovennævnte mangler.
Ellers enig mad Hanga. Prica er ikke en kant, det er muligt, at han har spillet der, men han mangler ganske enkelt fart.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det må jo være en kedelig kamp, når Brøndby på hjemmebane spiller contra!
- FlæskeFrank
Hvor mange har mon meldt sig ind i Finansforbundet siden udsendelsen startede?
Meget enig i det defensive fundament. Nu er det spændende om vi også kan præstere i 2. halvleg.Dennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:50vores defensive positionsspil er væsentlig forbedret og det er på trods af under middel backs og en Kakeeto der ikke fylder meget. Især Pallesen sejler. Imponerende af Cifuentes at få holdet til at være så organiseret på trods af kort tid med truppen og ovennævnte mangler.
Ellers enig mad Hanga. Prica er ikke en kant, det er muligt, at han har spillet der, men han mangler ganske enkelt fart.
Prica er ikke en traditionel kant. Men det kommer jo an på hvad planen er med ham. Ønsker man en offensiv back der klarer indlæg (Pallesen... i know) så kan Prica rollen trække indad og sparke på mål.
Åre-season kampene i sommers viste at han var skarp i den rolle. Han fylder samtidig mere uden bold end Kusk når vi skal forsvare.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

tænkte lige det samme. Frontkæden er vel lige blevet 5-6-7 år yngre end tidligere.
Til gengæld tilfører han en masse teknisk. Han spiller klogt efterhånden. Mange gode ting.Dennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:50Ellers enig mad Hanga. Prica er ikke en kant, det er muligt, at han har spillet der, men han mangler ganske enkelt fart.
Spillet er bedre organiseret end under Friis.
Ja han har gjort det fint idag men ham er jeg mere i tvivl om, er bange for at hans manglende fart bliver en alvorlig hæmsko i større ligaer end suppen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kæft Brøndby er et pølle-hold med en kujontaktik. De kan kun spille på omstillinger. Helt utroligt de ligger nr. 1
Lækkert med en angriber man kan spille bolden op på.
Lækkert med en angriber man kan spille bolden op på.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Ligesom nogle af jer andre er inde på, undre det mig såre, at Brøndby kan ligge nr. 1.
AaB med en fin første halvleg. Vi erobre sindssygt mange bolde, nu skal vi bare have sat chancerne ordentlig op. Pallesen er et kapitel for sig selv.
AaB med en fin første halvleg. Vi erobre sindssygt mange bolde, nu skal vi bare have sat chancerne ordentlig op. Pallesen er et kapitel for sig selv.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Helt enig mht. organisationen. Sidder vi neutraliserer Brøndbys pres, og jeg sidder aldrig med fornemmelsen af at det kan blive farligt.Dennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:50vores defensive positionsspil er væsentlig forbedret og det er på trods af under middel backs og en Kakeeto der ikke fylder meget. Især Pallesen sejler. Imponerende af Cifuentes at få holdet til at være så organiseret på trods af kort tid med truppen og ovennævnte mangler.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og noget mere teknisk betonet. Det er som skåret ud af analyserne af Cifuentes. Han foretrækker klart spillere med teknisk kunnen i frontkæden.Dennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:54tænkte lige det samme. Frontkæden er vel lige blevet 5-6-7 år yngre end tidligere.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Selv til den rolle er Prica, i min optik, for langsom og mangler drev med bolden.Forza skrev: ↑7. feb 2021, 20:54Meget enig i det defensive fundament. Nu er det spændende om vi også kan præstere i 2. halvleg.Dennis Nielsen skrev: ↑7. feb 2021, 20:50vores defensive positionsspil er væsentlig forbedret og det er på trods af under middel backs og en Kakeeto der ikke fylder meget. Især Pallesen sejler. Imponerende af Cifuentes at få holdet til at være så organiseret på trods af kort tid med truppen og ovennævnte mangler.
Prica er ikke en traditionel kant. Men det kommer jo an på hvad planen er med ham. Ønsker man en offensiv back der klarer indlæg (Pallesen... i know) så kan Prica rollen trække indad og sparke på mål.
Åre-season kampene i sommers viste at han var skarp i den rolle. Han fylder samtidig mere uden bold end Kusk når vi skal forsvare.
Jeg synes, at vores pres og spil med bolden, har været mere velovervejet tempomæssigt i denne kamp. Jeg tror, at vi tempomæssigt står distancen. Nu skal vi lige have lidt kvalitet i spillet, også ser det stabilt ud.
https://images.app.goo.gl/LbBn37tgEJmaJDzq8
Han skal nok blive god for os. Gode driblinger og overblik er det jeg har bidt mærke til indtil videre
Han skal nok blive god for os. Gode driblinger og overblik er det jeg har bidt mærke til indtil videre
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det skal han da også. Husker du Pohl? Han lavede ret mange gode ting, men knap så mange mål.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.