AaB-spillere til ny online-platform?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
JacobVSO
Miniput
Miniput

AaB-spillere til ny online-platform?

Indlæg af JacobVSO » 10. feb 2021, 19:26

Hej AaB-fans,

Håber det er ok jeg starter en tråd her. Jeg vil gerne spørge jer til råds... Jeg er med til at starte en online-platform for fans, hvor man kan bestille personlige videohilsener fra kendte danskere. Fx hvis man vil overraske nogen på deres fødselsdag, eller bare sende en lykønskning eller en peptalk til sin ven fra et af hans idoler.

Nu her vil vi rigtig gerne prøve at få en masse Superliga-legender med, og derfor vil jeg gerne spørge jer:
Hvis man ser bort fra AaB's nuværende superligahold, hvilke tidligere AaB-spillere synes I så, det vil give mening, at vi får med på vores platform, så man kan bestille en personlig videohilsen fra dem? Altså hvem er stadig tilpas populære i det Nordjyske til, at der nok er en del, der ville blive begejstrede over at få en hilsen fra dem?

Tak for hjælpen! :cheers:

jonas386
Allstar
Allstar

Re: AaB-spillere til ny online-platform?

Indlæg af jonas386 » 10. feb 2021, 19:51

Fandtes det produkt ikke for nogle år siden med Mads Laudrup i spidsen? Allstars eller sådan.

Mener det kostede 600 kroner for en hilsen, uanset "kendis" iøvrigt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 10. feb 2021, 20:14

Torben Boye. Punktum.
Ædruelighedens stemme

JacobVSO
Miniput
Miniput

Indlæg af JacobVSO » 10. feb 2021, 21:25

jonas386:

Jo, det gjorde det :-) Men der er sket en del siden da, bl.a. er konceptet slået rigtigt igennem i USA og til dels i Sverige. Priserne ligger mere i 300 kr.-lejet hos os.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 11. feb 2021, 09:48

Fordi AaB er en gennemsympatisk klub har nærmest enhver, der har søgt at få en hilsen fra AaB-truppen fået én ganske gratis.

Der plejer vist at være en del ting, der skal signeres af spillerne op mod konfirmation, og hvis man kommer forbi Hornevej med et videokamera, så tror jeg helt ærligt, at muligheden for at få en video med hjem er ret god. Det er god fanpleje.

Da Mads Laudrup lancerede sit site, var der da også primært FCK-spillere med. Der var i hvert fald ingen AaBere, og det tror jeg stadig ikke man ville kunne få Brian Andersen med på.

Om man kan få tidligere AaBere med på den? Selvfølgelig er der nok nogle Nordjyske købmænd i mellem, men jeg tror sgu egentlig at folk som Augu, Würtz og Boye glædelig giver den videohilsen gratis, når de bliver spurgt hvert femte år.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 11. feb 2021, 10:09

JacobVSO skrev:
10. feb 2021, 19:26
Hej AaB-fans,

Håber det er ok jeg starter en tråd her. Jeg vil gerne spørge jer til råds... Jeg er med til at starte en online-platform for fans, hvor man kan bestille personlige videohilsener fra kendte danskere. Fx hvis man vil overraske nogen på deres fødselsdag, eller bare sende en lykønskning eller en peptalk til sin ven fra et af hans idoler.

Nu her vil vi rigtig gerne prøve at få en masse Superliga-legender med, og derfor vil jeg gerne spørge jer:
Hvis man ser bort fra AaB's nuværende superligahold, hvilke tidligere AaB-spillere synes I så, det vil give mening, at vi får med på vores platform, så man kan bestille en personlig videohilsen fra dem? Altså hvem er stadig tilpas populære i det Nordjyske til, at der nok er en del, der ville blive begejstrede over at få en hilsen fra dem?

Tak for hjælpen! :cheers:
Et spørgsmål: Disse hilsner henvender sig vel stort set kun til børn (6-13 år?). De ved vel næppe hvem Boye, Thorst osv. er. Altså, vil voksne mænd ikke finde det en smule kawt at få en lykkeønskning til deres 60 års fødselsdag? Det er ikke kritik af dit/jeres projekt blot et spørgsmål ift. målgruppen.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

JacobVSO
Miniput
Miniput

Indlæg af JacobVSO » 11. feb 2021, 12:27

DenGamleMand:

Du har selvfølgelig ret i, at det er en noget vildere oplevelse for et barn at få en hilsen fra en "rigtig professionel fodboldspiller" - og derfor vil vi også meget gerne have nogle spillere med fra de senere år.

Men generelt sælger vi faktisk flest hilsener til voksne. Man kan jo bede kendisserne levere en meget specifik hilsen - fx lave et indspark til en intern joke mellem fans osv.

JacobVSO
Miniput
Miniput

Indlæg af JacobVSO » 11. feb 2021, 12:35

Lyngehoevdingen:

Det er fucking fedt, at det er sådan, det foregår i Aalborg. Men man skal jo også tænke på, at mange måske ikke er bevidste om, at de ville kunne få sådan en hilsen, og at vi sætter det i system og gør det ret meget nemmere end at tage et videokamera under armen og opsøge spillerne :-)

Generelt håber vi, at vi kan være med til at bringe folk lidt tættere sammen. Men selvfølgelig vil vores projekt virke for kommercielt for nogle spillere.

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 11. feb 2021, 15:04

JacobVSO skrev:
11. feb 2021, 12:27
DenGamleMand:

Du har selvfølgelig ret i, at det er en noget vildere oplevelse for et barn at få en hilsen fra en "rigtig professionel fodboldspiller" - og derfor vil vi også meget gerne have nogle spillere med fra de senere år.

Men generelt sælger vi faktisk flest hilsener til voksne. Man kan jo bede kendisserne levere en meget specifik hilsen - fx lave et indspark til en intern joke mellem fans osv.
Sjovt og lidt overraskede (i hvert for mig). Men altså, en hilsen fra AaB spiller til en AGF fan ville da også være meget sjovt. Held og lykke med projektet.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

Besvar