Bold igen????

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Johansson

Re: Bold igen????

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. apr 2021, 12:05

Kristian skrev:
16. apr 2021, 23:18
Aalborg frederikshavner skrev:
16. apr 2021, 14:45
Prica22 skrev:
16. apr 2021, 10:14
Don Bong skrev:
16. apr 2021, 10:13
https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-04-16 ... -lukke-ind

Ifølge TV2, så bliver vores kapacitet på 3750. Hvilket virker af meget lidt ifht. at Horsens, Vejle, Randers og Herning kan husere 4400, men med mindre stadions. Ved ikke om det er grundet udskiftningen af sæder..
Toilet, boder og indgange har en del at sige. Ved dog ikke hvordan vi ligger der, ift. andre.

I øvrigt havde vi ikke udsolgt én gang, sidst der måtte komme 3750.
Ja det kan jeg godt huske, det var pinligt at vi ikke engang kunne afsætte så få billetter. Det understregede endnu engang hvor stor en tilskuer udfordring vi har og at der er milevidt til det fyldte Portland Park som IAO så ofte taler om.
Grundet corona vil man se mange falde fra.
Mange er vant til at komme på stadion og stå tæt på nord og være en del af stemningen. Den er der ikke som restriktionerne er lige nu. Og det afholder rigtig mange fra at komme på stadion.
Læg dertil coronapas m.m.

Det er bøvlet og forståeligt at mange prioritere anderledes pt.

Så det understreger egentlig ikke så meget.
Når der er normale omstændigheder og coronen er kommet på afstand skal der nok ske fremgang igen.
Jeg er da træt af ikke at kunne stå på vesttribunen men jeg ser sådan på det at det er fantastisk at stadion åbnes igen og så lever jeg rigtig fint med at skulle sidde på en pude på nordtribunen.

Som det er diskuteret i årevis i en anden tråd så er problemet jo netop at der altid kan findes en undskyldning for ikke at tage på stadion om det så er placering, modstander, vejr, tv, skiftende kamptidspunkter mv.
Nu kan du så lægge corona pas oven i.

Hvis sulten er der skal folk nok komme afsted men det er netop det der er den gordiske knude som virker uløselig uanset hvilke tiltag der er forsøgt.

Besvar