Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00
Re: Kamptråd: Odense FIUK - AaB 31/08/21 klokken 18:00
Hannesbo har til gengæld vist sin elendige teknik
Han har virkelig ikke imponeret, og jeg synes ovenikøbet han ser træt ud nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Han har da også løbet en hel del. Det må man da give ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Fandme fedt at se på - elsker den kontrast mellem det vi alle kender fra vores gang i den lokale fodbold klub og det topprofessionelle vi ser i fjernsynet hver weekend.
Den ekstremt knoldede bane, de småkvabsede seriespillere ….love it
Den ekstremt knoldede bane, de småkvabsede seriespillere ….love it
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Meget fint sejr!
Nu skal vi få vores anden sejr i aften med et CM.
Nu skal vi få vores anden sejr i aften med et CM.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Et sympatisk bekendtskab - fedt at DR kan se værdien i at komme ud lokalt og skildre hvad fodbold handler om.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvor er det fed dækning. Må være helt fantastisk at opleve for fynboerne.

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Fremragende tv af DR.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Ja, jeg synes godt nok hele pakken fra DR's hjemmeside har været super. Et par artikler med klips i dagene op til, og kanon dækning her til aften.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
-
DenGamleMand
- 1. div

Du fik næsten ret. Den største udesejr til datoFlæskeFrank skrev: ↑31. aug 2021, 10:27Nemesis har før ramt mig og AaB.
Men i aften burde vores rekord for største pokalsejr være inde for rækkevidde. Såvidt jeg kan se er det 10-1 mod Aabenrå.
Det vil dog kræve 90 min. topindstilling og tur i den. Tror dog ikke Cifuentes bare tillader badebold, hvis vi kommer komfortabel foran.
Og heldigvis ligner vi igen et hold, som kan komme tilbage efter en chokscoring.
Så håber på en god aften i Odense.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
Herlig kamp - hvis man lige skal dryppe lidt malurt i bægeret, var det lidt nederen, at vi ikke kunne slå Brøndbys rekord (som de så i øvrigt deler med Skive).
13-0; den største sejr, jeg kan mindes i min tid, var en pokalsejr mod Haslev fra serie 2, hvor AaB vandt 9-0 på Aalborg Stadion. Da spillede de i øvrigt i 2. division. Så var der den navnkundige 12-2-sejr mod B 1909 i 1969 - som trods alt vægter højere, da det jo var en 1. divisionskamp.
Jeg kan åbenbart forstå, at AaB tilbage i 1914 skulle have vundet 11-1 over Skive på udebane; det var så før min og i øvrigt også Danmarksturneringens tid...
13-0; den største sejr, jeg kan mindes i min tid, var en pokalsejr mod Haslev fra serie 2, hvor AaB vandt 9-0 på Aalborg Stadion. Da spillede de i øvrigt i 2. division. Så var der den navnkundige 12-2-sejr mod B 1909 i 1969 - som trods alt vægter højere, da det jo var en 1. divisionskamp.
Jeg kan åbenbart forstå, at AaB tilbage i 1914 skulle have vundet 11-1 over Skive på udebane; det var så før min og i øvrigt også Danmarksturneringens tid...
-
loeber med saks
- Lilleput

Må sgu istemme mig koret. Public Service i sin fineste form, og det er ikke engang kun, fordi det var AaB. De kampe (og især optakts-, halvlegs- og afslutningsindslag) jeg så i sidste sæson var også decideret fremragende.
Selvfølgelig en underlig kamp at bedømme, og man blev da lidt nervøs for skader, men var nu glad for at se, at vi ikke gik helt ned i kadence og tog det forholdsvis seriøst.
Selvfølgelig en underlig kamp at bedømme, og man blev da lidt nervøs for skader, men var nu glad for at se, at vi ikke gik helt ned i kadence og tog det forholdsvis seriøst.
Jeg ville sgu heller ikke gide løbe ret meget, hvis jeg skulle spille ved siden af Kusk som han spillede i dag. Jeg er lige ved at dømme ham som ringeste AaB'er idag, fordi han ødelagde ethvert optræk til fornuftigt holdspil og hurtige afleveringer.Gentleman Finn skrev: ↑31. aug 2021, 20:02Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tænk lige over hvor skønt det egentlig var og se fodbold uden 800 reklamer for betting firmaer .. kun glæden ved fodbold på forskellige plan og foreningslivet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Han ville have sig selv på tavlen men okay fik også et hurtigt hattrickPastorius skrev:Jeg ville sgu heller ikke gide løbe ret meget, hvis jeg skulle spille ved siden af Kusk som han spillede i dag. Jeg er lige ved at dømme ham som ringeste AaB'er idag, fordi han ødelagde ethvert optræk til fornuftigt holdspil og hurtige afleveringer.Gentleman Finn skrev: ↑31. aug 2021, 20:02Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Kusk ville for meget på egen hånd i dag, ja.Pastorius skrev: ↑31. aug 2021, 20:05Jeg ville sgu heller ikke gide løbe ret meget, hvis jeg skulle spille ved siden af Kusk som han spillede i dag. Jeg er lige ved at dømme ham som ringeste AaB'er idag, fordi han ødelagde ethvert optræk til fornuftigt holdspil og hurtige afleveringer.Gentleman Finn skrev: ↑31. aug 2021, 20:02Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Ja, det er en speciel præstation, at score tre mål og alligevel rykke længere væk fra en startplads.Gentleman Finn skrev: ↑31. aug 2021, 20:10Kusk ville for meget på egen hånd i dag, ja.Pastorius skrev: ↑31. aug 2021, 20:05Jeg ville sgu heller ikke gide løbe ret meget, hvis jeg skulle spille ved siden af Kusk som han spillede i dag. Jeg er lige ved at dømme ham som ringeste AaB'er idag, fordi han ødelagde ethvert optræk til fornuftigt holdspil og hurtige afleveringer.Gentleman Finn skrev: ↑31. aug 2021, 20:02Makaric kan godt bruge noget personlig træning, han løber ikke nok og han laver ikke de gode løb i boksen som jeg forventer. Det er jo ligegyldigt at du er kold foran mål, hvis du ikke tager de rigtige løb så du kommer til flere chancer. Sæt ham i hård angrebstræning, han skal formentligt skoles lidt før vi får noget ud af ham. Selvom det da er "early days" og han lige skal tilvænne sig holdet.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
Jeg må indrømme at jeg lidt overrasket over vores serber - synes han virker tung meget tung, begrænset teknik og ikke den målræv jeg havde forventet.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.
Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
Men hvis han er gennem scoutet og analyseret så må det fordi de regner med han kan løfte sig.
Og så hannesbo - hold kæft hans teknik er langt væk.
Men igen fed kamp og spillerne synes nok det var sjovere end at træne.
AaB - BIF 13/4 2014