Træningskampe sommeren 2024
Re: Træningskampe sommeren 2024
Mikkel Redder gider ikke se på Serginho mere og beder Viborg om at skifte ham
AaB i hjertet
Hvis vi spiller på denne måde, så får vi røvfuld mod FCN og deres hurtige omstillingsspillere. Det er guf for FCN.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Kasper Jørgensen står over for Saeed igen. Det var ham svinet der skadede Kasper Jørgensen i foråret '23.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Vi er helt fucked når Viborg sætter tempo på omstillinger. Müller må tage fra i målet.
AaB i hjertet
Vi er farlige, når vi er på bolden og har skabt en lille håndfuld chancer. Det er tydeligt, at hvis presset ikke sidder ordentligt, så bliver vi spillet over ende. Det kan gå mod langsommere modstandere, men i superligaen holder det ikke. Vi er blevet splittet ad flere gange. Vi må ikke spille så naivt, så ender vi med at få en over nakken i de første kampe.
Vi må hente Marc Nielsen med det samme og rykke Arnorsson ind ved siden af Otoa.
Sidder på den anden side af jorden, så kan ikke se kampen. Er det midtbanen der ikke formår at holde omstillingerne væk, eller er det løbedueller mod bagkæden der giver os problemer?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Specielt mod et hold som Nordsjælland som er så gode på bolden.Mikki89 skrev: ↑13. jul 2024, 14:24Vi er farlige, når vi er på bolden og har skabt en lille håndfuld chancer. Det er tydeligt, at hvis presset ikke sidder ordentligt, så bliver vi spillet over ende. Det kan gå mod langsommere modstandere, men i superligaen holder det ikke. Vi er blevet splittet ad flere gange. Vi må ikke spille så naivt, så ender vi med at få en over nakken i de første kampe.
Vi skal have en plan b, og kunne omstille os til forskellige modstandere.
Den sidste. Men Kramer er i enkelte tilfælde helt fremme ved modstanderens felt når vi er på bolden, så det skal jo gå galt.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Der er 2 ting vi har manglet de sidste mange år. Folk der kan løbe i dybden, det er nu dækket ind med flere. Måske endda lige i overkanten. Men super godt. Og så en 6er, og det er bare slet ikke dækket ind endnu, og den manglende 6er ses tydeligt idag. Hold da op vores midtbane er væk når der bliver sat tempo.
Vi mangler noget erfaring på det her hold, så nu er det altså med at holde os oppe, så vi kan få flere kampe ind i det her spændende hold
Vi mangler noget erfaring på det her hold, så nu er det altså med at holde os oppe, så vi kan få flere kampe ind i det her spændende hold
-
R Rosenberg
- Allstar

- Trickster
- Superliga

Nummer 37 fra Viborg laver et tydeligt frispark, men jaja, det er en træningskamp og Mikkel Redder har ladet spillet fortsætte i hele kampen. VAR havde taget den.
-
R Rosenberg
- Allstar

Frispark eller ej (jeg synes det ikke) så skal han satme sætte sig igennem på den der. Især når han kalder, at han har den. Det ligner jo en flue, der viftes væk.
Ædruelighedens stemme
- Trickster
- Superliga

Han er lige inde og puffe lidt til ham uden at være interesseret i bolden, men jeg er enig i, at det ser for nemt ud. Müller skal huske sin styrketræning.R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 15:05Frispark eller ej (jeg synes det ikke) så skal han satme sætte sig igennem på den der. Især når han kalder, at han har den. Det ligner jo en flue, der viftes væk.
-
R Rosenberg
- Allstar

-
R Rosenberg
- Allstar

En keeper må aldrig vige.Trickster skrev: ↑13. jul 2024, 15:09Han er lige inde og puffe lidt til ham uden at være interesseret i bolden, men jeg er enig i, at det ser for nemt ud. Müller skal huske sin styrketræning.R Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 15:05Frispark eller ej (jeg synes det ikke) så skal han satme sætte sig igennem på den der. Især når han kalder, at han har den. Det ligner jo en flue, der viftes væk.
Ædruelighedens stemme
Vi kommer til at inkassere et ocean af mål med denne spillestil. Naivt, men underholdende....
Hos hvem?
Arh. 2 af de 4 er lidt uden for nummer (mål 3 og 4). Nr. 2 er det værste for mig, for det var sløvt, sløset og uopmærksomt forsvarsspil.
Pissesynd for Helenius. For fanden da. Røvhuller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."