FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Re: FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
NÅ!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ah, det havde vi ikke fortjent. Bittert.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Igen: Skarpheden til forskel. Det er jo ret godt sparket ind. Det må man desværre bare sige. Jeg synes, resultatet er vildt misvisende. Helt vildt endda.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tjaaa
Forskellen på top og bund. FCN har bare lige den klasse der.
Vi brænder alt for meget i sag og udnytter slet ik overtaget.
Forskellen på top og bund. FCN har bare lige den klasse der.
Vi brænder alt for meget i sag og udnytter slet ik overtaget.
De dér Farum-fans er vildt kawe!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Stegosaurus
- Allstar

Jasson og Jimenez bør starte for Højholt og Davidsen.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Det bliver en lang sæson 
Ahh synes ikke vi kan sige det er misvisende.
Vi hsr ikke en 100% der bare skal ind.
FCN hsr haft de skarpeste chancer og vinder fortjent.
Men igen, ligesom Viborg kampen.. Omstillingerne kan vi ikke følge med på.
Vi hsr haft bolden meget men sætter ik slutproduktet på.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jamen det er vel som forventet. FCN er bare et bedre hold, med bedre spillere end os.
Synes der er en del ups and downs i dag.
Widell viser at han kan blive penge værd, største up for mig.
Hypen omkring Ross fatter jeg intet af, største Down for mig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Synes der er en del ups and downs i dag.
Widell viser at han kan blive penge værd, største up for mig.
Hypen omkring Ross fatter jeg intet af, største Down for mig.
Ærgerligt, der er skarpheden til forskel i dag, spillemæssigt har den været meget 50/50, hvilket i sig selv er meget overaskende.
Vi har meget ære af denne kamp, jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har spillet lige op med Nordsjælland i Farum, vi plejer at blive spillet ned under kunstgræsset
Vi har meget ære af denne kamp, jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har spillet lige op med Nordsjælland i Farum, vi plejer at blive spillet ned under kunstgræsset
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Giv det 4-5 runder, så skal det nok gå helt fint.. Hvor er det ærgerligt, at vi spildte næsten en hel sæson med Hiljemark.
Hader København!
Har Oliver Ross tænkt sig at bryde igennem i den her sæson skal han fandme til at træffe nogle bedre valg med bolden og ramme det forbandede mål.
Og så kan de øve skudtræning og positionering af centrale forsvarsspillere hele næste uge, for FCM kommer blæsende fysisk på en helt anden måde
Og så kan de øve skudtræning og positionering af centrale forsvarsspillere hele næste uge, for FCM kommer blæsende fysisk på en helt anden måde
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det er simpelthen for ringe, hvad Ross har at byde på i feltet. Nu, god tid og alle muligheder for enten at heade på mål eller retur ind over, og hvad bliver det til? En kæmpe ballonbold. Kom nu mand, for helvede da.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det kan der næppe være megen tvivl om. Så snart de er i ordentlig form starter de. Jeg er mere i tvivl om hvad der skal ske på venstrebacken. Vi ved Caballo har er boldsikker med en fin venstrefod, men han mangler fart og defensive evner. Hælder til Pappa Noel.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Stegosaurus
- Allstar

Men Arnorsson spillede jo så faktisk en næsten fejlfri kamp, men han kan ikke meget offensivt.Buzz Killington skrev: ↑19. jul 2024, 21:53Det kan der næppe være megen tvivl om. Så snart de er i ordentlig form starter de. Jeg er mere i tvivl om hvad der skal ske på venstrebacken. Vi ved Caballo har er boldsikker med en fin venstrefod, men han mangler fart og defensive evner. Hælder til Pappa Noel.
-
Justwinbro
- Lilleput

Underligt at tabe med 3 og stadig sidde med en følelse af at vi kunne have fået noget med. Vi mangler bare skarpheden i begge ender. Vi skaber de muligheder som man kan håbe på en meget svær udebane.
De nye skal have tid til at spilles ind og ligeledes konceptet. Jeg er positiv og fortrøstningsfuld. Mere end jeg var før kampen :-)
De nye skal have tid til at spilles ind og ligeledes konceptet. Jeg er positiv og fortrøstningsfuld. Mere end jeg var før kampen :-)
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Og det er jo det store problem. I vores situation. Hvis man sidder med en følelse af at man kunne få noget ud af kampen, så skal den give point. Ellers er det direkte retur igen.Justwinbro skrev:Underligt at tabe med 3 og stadig sidde med en følelse af at vi kunne have fået noget med. Vi mangler bare skarpheden i begge ender. Vi skaber de muligheder som man kan håbe på en meget svær udebane.
Vi kommer på tavlen næste kamp
Ingen tvivl om at Jasson og Jimenez er startere.
Tempoet fra FCN i de afgørende situationer bliver vi sat på og der skal vi have noget superliga tempo i benene.
Fremtiden er lys
Ingen tvivl om at Jasson og Jimenez er startere.
Tempoet fra FCN i de afgørende situationer bliver vi sat på og der skal vi have noget superliga tempo i benene.
Fremtiden er lys
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Det tredje mål blev i den grad krøllet rundt om Pudelen
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Enig med Jasson han ligner en der skal træde ind for Davidsen i næste kamp. Jimenez skal jeg se mere til, han lavede mest af alt en masse frispark.
Iredale har forhåbentlig markant mere i sig end vi så i dag, for det var godt nok skidt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14