Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Forza
- Allstar

Quetzal skrev: ↑10. nov 2024, 14:41
Man kan da godt blive en smule bekymret over, at vores ellers så dygtige træner stod bag den Iredale transfer. Han ville sidde på bænken i Vendsyssel, hvis han var der.
En transferfri angriber uden klub som AaB kan hente mens de aldrig har været fattigere vil alle dage være et stort sats. AaB har hentet et helt nyt hold af transferfrie lykkeriddere. Hvad havde folk regnet med?
Jeg synes at AaB har præsteret fint indtil videre i sæsonen - selvom jeg også ser en dårlig tendens i den seneste tid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Maglau
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
DenSataniskeHest skrev: ↑10. nov 2024, 14:44
Quetzal skrev: ↑10. nov 2024, 14:41
Man kan da godt blive en smule bekymret over, at vores ellers så dygtige træner stod bag den Iredale transfer. Han ville sidde på bænken i Vendsyssel, hvis han var der.
Snakken var jo også et han gjrode det godt i Brøndby da deres talent hold har sindsygt godt. Det er sindsygt man stiller i samme svage opstilling som i Vejle hvor det også sejlede. Jeg undre mig af AaB altid har svært ved at sætte et hold og en spille stil, noget som hold med minde budget kan. Bliver det ikke bedre overlever man ikke i superligaen.Og så er det på tide at erkende widel er middelmådig, ross det samme. Bomholdt er et talent og ikke meget mere og davidsen er for meget mc...
Ok nu er det så erkendt …..hvad så nu.
Jeg har personligt erkendt det for længe siden men jeg synes ikke det ændret noget. Hvad er dit take på erkendelsen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
I sådan en kamp her kunne kvalitet på dødboldene gøre en kæmpe forskel. Jeg kunne godt være fristet til at få Caballo ind af den årsag alene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Kzpr
- Landshold

- Geografisk sted: 9k
-
Kontakt:
Glæder mig til det snarligt kommende indlæg, hvor Iredale også får skylden for Lyngbys mål... Iredales niveau er skyhøjt kontra visse bidragsydere herinde.... jeebus...
we'll always go down fighting....
-
Justwinbro
- Lilleput

Vi mangler virkelig en højreback der kan presse Kasper Jørgensen. Synes godt nok han er svingende i sine præstationer med pil ned for tiden. Han må aldrig tabe bolden så nemt på målet.
Widell er ikke venner med bolden i dag og Iredale lige så ringe som han plejer. Han gør intet godt for spillet. Vi må have Jimenez og Jasson ind i pausen.
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 10. nov 2024, 14:49
Synes det hele er smart tænkt af Pudel og Davidsen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Dalbjerg
- Allstar

Det er jo så der hvor Müllers position langt ud giver gevinst..
Hvor det kostede i sidste uge..
-
Funky
- Allstar

Jeg vil give Ross, at han har meldt sig mere ind i kampen. Og nu må vi snart stoppe med at ramme en Lyngby-mand på vores afslutninger. Kasper Jørgensen med dårlig afslutning på hjørne - den lå ellers fint nok.
uha, der reddede Müller lige Pudel, som lidt ukarakteristisk kiksede en pasning. Virkelig årvågent spil af Müller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Kristian
- Allstar

Stop nu med det elendige opspil!!! Tag jer sammen for fanden.
-
Kunji
- Allstar

- Geografisk sted: Hjørring
Jeg så hverken AGF eller Brøndby-kampen, men de her 45 minutter må kandidere til de ringeste 45 minutter.
Febrilsk og fyldt med fejl.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Dalbjerg
- Allstar

Vi skal sætte vores lid til at Lyngby kommer op og er bange for at spille, og man så kan belejre dem..
Men lige nu tror man ikke på, at AaB får noget som helst ud af det her..
-
baresi
- Allstar

- Favoritspiller: baresi
Ved ike hvad der er i AaB
Bevares - vi har bestemt ikke et godt hold eller top 6 hold
Men vi har ikke i flere sæsoner formået at finde sammenhængen ml en træner og en spillestil.
Syns vi er totalt febrilske Idag.
Der er ingen Ro i noget - vi virker rådvilde. Og det er også ift de spillere der spiller.
Davidsen og iredale må gerne ryge ud.
Satme en skidt kamp so far
-
Funky
- Allstar

Vi slutter lige med, at Hamaleinen, som har stået i vejen for meget i den anden ende, krøller et frispark op på hjørnet af rammen. Den var Müller ikke i nærheden af, og det kunne mere eller mindre have lukket kampen.
Nu får vi virkelig at se, hvad Menno vD kan stille på med 15 minutter og den bænk, han har til rådighed. Vi er på ingen måde i kontrol i denne kamp og på vej tilbage.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Salle17
- Allstar

Funky skrev: ↑10. nov 2024, 14:24
Salle17 skrev: ↑10. nov 2024, 14:23
Taktisk genistreg af Karlsen indtil videre..
Det er da ikke så meget et spørgsmål om taktik som et spørgsmål om indstilling.
Altså de har ændret formation - fra at have meget bredde i deres spil til at ændre det at være mere smal i det.. Tydeligt at vi slet ikke kan finde ud af hvordan vi skal positionere os i spillet med og uden bold.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Justwinbro skrev: ↑10. nov 2024, 14:47
Vi mangler virkelig en højreback der kan presse Kasper Jørgensen. Synes godt nok han er svingende i sine præstationer med pil ned for tiden. Han må aldrig tabe bolden så nemt på målet.
Widell er ikke venner med bolden i dag og Iredale lige så ringe som han plejer. Han gør intet godt for spillet. Vi må have Jimenez og Jasson ind i pausen.
Han hedder Bruus..
-
emenike
- Landshold

Kunji skrev: ↑10. nov 2024, 14:50
Jeg så hverken AGF eller Brøndby-kampen, men de her 45 minutter må kandidere til de ringeste 45 minutter.
Febrilsk og fyldt med fejl.
Brøndby kampen var værst, der var bare klasseforskel på mindst to niveauer. AGF kampen var også dårlig men langt mere jævnbyrdig i selve spillet. Den her kamp kommer nok ind som nr. 2 over ringeste halvlege i sæsonen.
-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Sidste 20 min sad vi tykt på, efter Lyngby mistede nogle af sine kræfter. Men synes vi mangler at justere vores pres lidt bedre, når vi går højt i start 20 min og ikke får fat på dem. Så burde vi justere det og falde lidt længere tilbage i presset, dog fik vi tippet kampen her den sidste halvdel af 1.
Bliver lidt for hektisk for os og vi virkede til at lave flere fejl de første 20, fatter ikke hvorfor vi ikke tager derover dagen før, det giver alt for meget mening. I hvert fald spillerne. Vil vædde med at vi er mere fokuserede fra start hvis vi gør det.
Jasson vil jeg stadig gerne have ind ved siden af Davidsen de er vant til at spille sammen.
-
Funky
- Allstar

baresi skrev: ↑10. nov 2024, 14:53
Ved ike hvad der er i AaB
Bevares - vi har bestemt ikke et godt hold eller top 6 hold
Men vi har ikke i flere sæsoner formået at finde sammenhængen ml en træner og en spillestil.
Syns vi er totalt febrilske Idag.
Der er ingen Ro i noget - vi virker rådvilde. Og det er også ift de spillere der spiller.
Davidsen og iredale må gerne ryge ud.
Satme en skidt kamp so far
Vi har ikke den eller de midtbanespillere, som kan skabe ro og kontrol. Og det er verdens nemmeste træner-opgave at aflæse den svaghed, og stikke kniven ind dér. Jeg giver på den måde intet, overhovedet intet, for Carlsens "taktiske genialitet". At bringe AaB ud af fatning på den måde, det kunne en trænet abe også have sat Lyngby op til.
-
jonas386
- Allstar

Dårlig første halvleg. Selv hvis de ikke havde scoret på målet, er det bare langt fra acceptabelt. Lyngby virker så meget mere afklaret når de har bolden, og er bare virkelig gode til at komme i de rigtige løb for boldholder, der skaber absurd plads centralt på banen. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at Davidsen, Bomholt og Widell har haft så svært ved at blive på fødderne, og at både K.Jørgensen og Bruus har gang i mildest talt tvivlsomme defensive præstationer.
Forstår ikke hvofor Jasson er på bænken. Han har mere fysisk tilstedeværd end alle tre startere, og vil bedre kunne lukke ned for de store tomme områder på midten og foran vores eget felt. Vi bliver endnu engang mindet om, hvor meget vi skriger efter en rigtig 6'er, der faktisk kan dække de områder, hvor Lyngby får lov til at gøre hvad de vil.
Nå, jeg tror det bliver bedre i 2. halvleg, og håber vi både får Iredale, Davidsen og Jørgensen eller Bruus hevet ud til fordel for Adedeji, Jasson og Caballo.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Kzpr skrev:Glæder mig til det snarligt kommende indlæg, hvor Iredale også får skylden for Lyngbys mål... Iredales niveau er skyhøjt kontra visse bidragsydere herinde.... jeebus...
Brugte du Google translate til dette indslag?? Du er fra Australien ikke?
Sent from my iPhone using Tapatalk