Kontraktforlængelser
-
Aalborgmanden
- 2. div

Re: Kontraktforlængelser
Malthe ryger til Pisa nu
-
Default_EXO
- Miniput

Müller forlænger til 2029 
Vigtigt!! Efter en lidt svag start er han blevet en af vores bedste
Glimrende. Han startede lidt svagt synes jeg men er virkelig kommet efter det og har i en længere periode været ret stabil og pointgivende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt enig. Han er efterhånden gået hen og blevet en helt fin Superliga målmand. Vi får bestemt ikke bedre med de midler vi har
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... d-helenius
Et halvt år lagt til Helenius' kontrakt. Det virker meget fornuftigt.
Et halvt år lagt til Helenius' kontrakt. Det virker meget fornuftigt.
// gwailo
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
https://aabsport.dk/nyheder/2025/decemb ... -til-2029/
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
Han skal dog gerne snart til at tage skridt i den rigtige retning igen. Jeg synes han var ret lovende inden hans skade, siden har det knebet for ham.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig. Enkelte gode kampe efter hans hjernerystelse, men han har indtil videre ikke fundet samme niveau som inden skaden.Hanga skrev: ↑17. dec 2025, 12:59Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
Han skal dog gerne snart til at tage skridt i den rigtige retning igen. Jeg synes han var ret lovende inden hans skade, siden har det knebet for ham.
Jeg tænker dog også at det ville gøre ham godt at få en lidt mere klar defineret rolle at udvikle sig i. Han ryger lidt ind og ud af holdet, nogle gange er det i centerforsvaret, andre gange er det på backen. Det er fint for os at have en spiller der kan dække begge pladser men måske hans udvikling ville være nemmere hvis han skulle koncentrere sig om én plads.Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 15:09Enig. Enkelte gode kampe efter hans hjernerystelse, men han har indtil videre ikke fundet samme niveau som inden skaden.Hanga skrev: ↑17. dec 2025, 12:59Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er en fremragende nyhed, at der forlænges. Noel har et tydeligt potentiale.
For mig er han midterforsvar eller venstre forsvar i et 3-mandsforsvar. Det er faktisk her, jeg tror han ville være bedst.
På backen er han for kantet og mangler teknik. Også skal han for alt i verden forbedre sin placeringsevne. Det er ofte her, at han bliver udfordret - og så synes jeg dog hans bundniveau er løftet.
Noel kunne sagtens blive vores næste millionsalg, hvis han kan manifestere sig på vores hold. Venstrefodede forsvarsspillere er generelt i høj kurs.
For mig er han midterforsvar eller venstre forsvar i et 3-mandsforsvar. Det er faktisk her, jeg tror han ville være bedst.
På backen er han for kantet og mangler teknik. Også skal han for alt i verden forbedre sin placeringsevne. Det er ofte her, at han bliver udfordret - og så synes jeg dog hans bundniveau er løftet.
Noel kunne sagtens blive vores næste millionsalg, hvis han kan manifestere sig på vores hold. Venstrefodede forsvarsspillere er generelt i høj kurs.
- Kasper
- Allstar

Han skal bare spille back. Han bliver først 20 år tilbage september og er allerede en af vores stærkeste kort i bagkæden.Hanga skrev: ↑17. dec 2025, 12:59Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Arh... I så fald siger det mere om vore bagkæde end det gør om Noel. Han har lagt i tæt konkurrence med Marc Nielsen og der er en årsag til at AaB alligevel fandt det nødvendigt at hente Andersson til pladsen.Kasper skrev: ↑19. dec 2025, 14:10Han skal bare spille back. Han bliver først 20 år tilbage september og er allerede en af vores stærkeste kort i bagkæden.Hanga skrev: ↑17. dec 2025, 12:59Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
Men nu skal jeg ikke vende det til noget negativt, for jeg synes det er super at vi har fået forlænget kontrakten med en talentfuld spiller. Vi er bare også nød til at være ærlige om at der stadig er mange skridt der skal tages.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Kasper
- Allstar

Det er jeg ikke uenig i, men synes han har været stærkere end Marc Nielsen og Andersson i efteråret.Hanga skrev: ↑19. dec 2025, 17:00Arh... I så fald siger det mere om vore bagkæde end det gør om Noel. Han har lagt i tæt konkurrence med Marc Nielsen og der er en årsag til at AaB alligevel fandt det nødvendigt at hente Andersson til pladsen.Kasper skrev: ↑19. dec 2025, 14:10Han skal bare spille back. Han bliver først 20 år tilbage september og er allerede en af vores stærkeste kort i bagkæden.Hanga skrev: ↑17. dec 2025, 12:59Super fint at få sikret Noel i yderligere 2 år.Kasper skrev: ↑17. dec 2025, 11:15Fantastisk nyhed!Sauer skrev: ↑17. dec 2025, 11:12Vi forlænger med Noel indtil 2029.
Men nu skal jeg ikke vende det til noget negativt, for jeg synes det er super at vi har fået forlænget kontrakten med en talentfuld spiller. Vi er bare også nød til at være ærlige om at der stadig er mange skridt der skal tages.
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Jeg har lige læst Ydesens skriv på nordjyske, om de manglende kontraktforlængelser af Bertil Grønkjær, Bonde og Valdemar Møller.
Det er sku bekymrende.. De har udløb i hhv. sommeren 27 og udgangen af 27.
Skal vi opretholde en acceptabel pris for vores talenter, skal de enten skydes af til sommer efter U19 EM eller stikke dem en rigtig god kontrakt de ikke kan sige nej til.
Problemet er bare at vi ikke har nogle særligt gode kort på hånden ift. at sælge dem et projekt, når der står udenlandske klubber og banker på.
Jeg ville elske hvis der kom nogle lokale ejere ind til sommer, som ville bygge holdet op omkring nordjyske talenter som disse.
Hvis de 3 skal forlænges (som det ser ud nu), kommer de til at tage en god luns af de penge vi skal ud og hente profiler for.
Skal vi opretholde en acceptabel pris for vores talenter, skal de enten skydes af til sommer efter U19 EM eller stikke dem en rigtig god kontrakt de ikke kan sige nej til.
Problemet er bare at vi ikke har nogle særligt gode kort på hånden ift. at sælge dem et projekt, når der står udenlandske klubber og banker på.
Jeg ville elske hvis der kom nogle lokale ejere ind til sommer, som ville bygge holdet op omkring nordjyske talenter som disse.
Hvis de 3 skal forlænges (som det ser ud nu), kommer de til at tage en god luns af de penge vi skal ud og hente profiler for.
Det er et kæmpe problem.William Thomsen kan også nævnes. Jeg håber virkelig at AaB får nye ejere over sommeren - og at de unge derfor kan se sig forlænge aftalen.OrkSatme skrev: ↑26. apr 2026, 00:36Jeg har lige læst Ydesens skriv på nordjyske, om de manglende kontraktforlængelser af Bertil Grønkjær, Bonde og Valdemar Møller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er ikke så bekymret her. Det er jo ikke fordi nogen af dem ligefrem brænder banen af, eller der står bejlere på stribe. Bonde blev 19 for nogle måneder siden, og Valdemar Møller bliver 19 om et par uger. Bertil er også 19 om lidt. Indtil videre er alle spillere middelmådige 1 div spillere, men med potentiale til mere. De vil ikke få spilletid i nogen superligaklubber på nuværende tidspunkt. Så spørgsmålet fra dem er om de skal tage 2-3 år mere i AaB, få masser af spilletid og udvikle sig her.Forza skrev: ↑27. apr 2026, 15:21Det er et kæmpe problem.William Thomsen kan også nævnes. Jeg håber virkelig at AaB får nye ejere over sommeren - og at de unge derfor kan se sig forlænge aftalen.OrkSatme skrev: ↑26. apr 2026, 00:36Jeg har lige læst Ydesens skriv på nordjyske, om de manglende kontraktforlængelser af Bertil Grønkjær, Bonde og Valdemar Møller.
Eller tage til viborg, randers, silkeborg eller sønderjyske, sidde på bænken det næste år og så prøve at kæmpe sig på hold derefter.