AaB vs. Lyngby
Re: AaB vs. Lyngby
Jimenez og Jasson ind for Bomholt og Davidsen. Svært at sige andet end at det virker fornuftigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Men man frygter også lidt et dumt straffe fra Jimenez.Funky skrev:Jimenez og Jasson ind for Bomholt og Davidsen. Svært at sige andet end at det virker fornuftigt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes nu, han er blevet mere disciplineret. Han har ikke lavet en masse dumheder i de kampe, han har fået på backen senest.1885Cricket skrev: ↑11. apr 2025, 20:31Men man frygter også lidt et dumt straffe fra Jimenez.Funky skrev:Jimenez og Jasson ind for Bomholt og Davidsen. Svært at sige andet end at det virker fornuftigt.
- MF issehoved
- 2. div

Enig1885Cricket skrev: ↑11. apr 2025, 20:31Men man frygter også lidt et dumt straffe fra Jimenez.Funky skrev:Jimenez og Jasson ind for Bomholt og Davidsen. Svært at sige andet end at det virker fornuftigt.
Ffs det går snart galt…vi er jo piv nervøse
Den holder ikke hjem den her. Vi er bagefter i samtlige facetter og aktioner. 20 minutter er fir længe.
Helenius og Ross for Isak og John må være på tide
Helenius og Ross for Isak og John må være på tide
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ved sgu ikke helt, hvad Menno skal gøre...
Han har jo ikke mere på bænken..
Det er jo lidt op til spillerne nu, at der er nogen, som må tage noget ansvar..
Vi mangler Widell lige nu til at turde tag fat i bolden..
Vi tonser den bare væk
Han har jo ikke mere på bænken..
Det er jo lidt op til spillerne nu, at der er nogen, som må tage noget ansvar..
Vi mangler Widell lige nu til at turde tag fat i bolden..
Vi tonser den bare væk
I forhold til at vi skulle træne hårdere end nogensinde så går vi godt nok tidligt døde. Måske træner vi FOR hårdt.
Nøj vi mangler en kølig leder på det her hold der kunne indgyde noget tro og ro på tingene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi har simpelthen ikke de generaler på midtbanen, der kan tage kontrol over det her. Vi er åbentlyst pivbange for at miste de her 3 point, og som resultat bliver det helt ekstremt passivt.
Vi skal ha’ det mål.
Vi skal ha’ det mål.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Huha, dér kunne Jasson med lidt held godt have scoret!
Så, nu kommer Helenius ind!!! Fedt!
Fin fin kamp af John, som han erstatter.
Så, nu kommer Helenius ind!!! Fedt!
Fin fin kamp af John, som han erstatter.
Fint at få noget energi ind med Ross...
Fight fight fight..
Og Helenius burde måske kunne holde fat i bolden og trække noget energi ud..
Fight fight fight..
Og Helenius burde måske kunne holde fat i bolden og trække noget energi ud..
Jasson ffs! Hvor er det latterligt uheldigt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
hvor er det fucking typisk man
Det er simpelthen ikke rigtigt det der!!!
Dér kunne Jasson have scoret mål nr. 2.
Og så scorer Lyngby bagefter.
Det er satame ubarmhjertigt.
Og så scorer Lyngby bagefter.
Det er satame ubarmhjertigt.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Med det forsvar rykker man ned..
Kæft vores forsvar er så komplet elendigt..til at brække sig over