Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
Apropos ledelse og erfaring er det tankevækkende, at Menno i følge denne Bold artikel stadig er i gang med at tage ProLicens. Det er jo i sig selv dybt useriøst at fastansætte en træner uden licens.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... de-en-tare
Selvfølgelig er der ikke mange penge og det skal tages med i vurderingen af Menno, Gow osv., men for mig ikke ændrer på de har været røv elendige selvom meget i lighed med tidligere peger længere opad. Det er et problem man har ansat en række juniorkonsulenter til at drive klubben, men dem der har taget det valg er endnu større skurke.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... de-en-tare
Selvfølgelig er der ikke mange penge og det skal tages med i vurderingen af Menno, Gow osv., men for mig ikke ændrer på de har været røv elendige selvom meget i lighed med tidligere peger længere opad. Det er et problem man har ansat en række juniorkonsulenter til at drive klubben, men dem der har taget det valg er endnu større skurke.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det synes jeg også. Men ovenstående er vejen frem, indtil nye ejere kommer med +200 mio.Martino1 skrev: ↑19. maj 2025, 17:51Jeg synes nogle gange du kan være ret træls, men jeg er rørende enig med digR Rosenberg skrev: ↑19. maj 2025, 17:38Lad Jacob Krüger, Wichmann og Bo Zinck styre hele butikken.dnoerholm skrev: ↑19. maj 2025, 16:47Man kan sige meget dårligt om SSE22, men at mene, at de bare SKAL ud nu og her, er svært at se for sig.
Lad os lege med tanken, at der ved et lykketræf pludselig står en flok nordjyder med 100 millioner, og køber klubben tilbage på Nordjyske hænder. Hvem skal så styre butikken? Hvilken fodbold kyndig skulle man sætte i spidsen for det her til at udstikke en strategi og eksekvere den? Hvilken sportsdirektør kan vi grave frem, der har et markant bedre netværk?
Det meste er prøvet før. Gamle AaBere, det var ikke en succes. Der er heller ikke muligt at hente en succes fra en anden superligaklub, da AaB jo ikke er attraktive længere.
Jeg tror vi bliver nødt til at håbe på, at vores nuværende ejere lærer så meget af det her, at de fyrer dem, der ikke dur, og ansætter nogle dygtigere. Og spæder lidt penge i.
Ud med Gow, Nagel og ikke mindst Jack Cassidy.![]()
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Der er mange sportschefer i landet, der godt kan finde ud af at hente transferfrie spillere, der gør en forskel.Funky skrev: ↑19. maj 2025, 17:56Jeg synes helt ærligt, det er lidt svært at være så firkantet omkring Gow, Nagel og denne for mig i øvrigt ret anonyme Cassidy, når det fremgår klart, at de har fået lov at bruge lige præcis 0 kr. på transfer, og i øvrigt besked på at bruge unge spillere. Ikke for at sige, der ikke har være bommerter også inden for de parametre, men man må nok alligevel give dem, at de har skullet arbejde med begge fødder støbt ned i beton.Martino1 skrev: ↑19. maj 2025, 17:51Jeg synes nogle gange du kan være ret træls, men jeg er rørende enig med digR Rosenberg skrev: ↑19. maj 2025, 17:38Lad Jacob Krüger, Wichmann og Bo Zinck styre hele butikken.dnoerholm skrev: ↑19. maj 2025, 16:47Man kan sige meget dårligt om SSE22, men at mene, at de bare SKAL ud nu og her, er svært at se for sig.
Lad os lege med tanken, at der ved et lykketræf pludselig står en flok nordjyder med 100 millioner, og køber klubben tilbage på Nordjyske hænder. Hvem skal så styre butikken? Hvilken fodbold kyndig skulle man sætte i spidsen for det her til at udstikke en strategi og eksekvere den? Hvilken sportsdirektør kan vi grave frem, der har et markant bedre netværk?
Det meste er prøvet før. Gamle AaBere, det var ikke en succes. Der er heller ikke muligt at hente en succes fra en anden superligaklub, da AaB jo ikke er attraktive længere.
Jeg tror vi bliver nødt til at håbe på, at vores nuværende ejere lærer så meget af det her, at de fyrer dem, der ikke dur, og ansætter nogle dygtigere. Og spæder lidt penge i.
Selvfølgelig er Gows arbejde besværliggjort af, at han ikke må bruge penge på transfers, men derfor er han jo elendig alligevel. Altså, se lige hans portefølje.
Du skal ikke komme og fortælle mig, at en dygtigere person ikke kunne finde bedre uden at betale transfers.
Ædruelighedens stemme
-
Mikkel9000
- Drenge

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er Mega fan af, at mange af jer bliver ved med at tro på det… gode AaB folk
jeg må sgu nok selv erkende, at mit glødende AaB hjerte er punkteret i både højre og venstre kammer, og der skal noget succes og nogle positive AaB oplevelser til for, at det slår igen… det vil altid banke for AaB, men det slår knap nok i denne tid.
Jeg tror på ingen måde på sse22. De har ikke demonstreret nogen fodboldindsigt - ift scouting synes jeg også det er for let, at de får nogen som helst cadeau. Jørgensen og widell var vel ikke deres ophav. Alt der er hentet har været dårlige kuponer, som absolut ingen andre ville have ind. Behandlingen af Telle og helenius, give bakiz væk. Kapitalindsprøjtningen, de fik lokket ud af lokale, bliver brændt på en nedrykning.
Hvor jeg håber på, at vi en dag bliver det samme AaB, som jeg holdt så meget af… men i min optik er det en svunden tid, og vi har aldrig været længere væk fra toppen af dansk fodbold, end vi er lige nu.
Jeg tror på ingen måde på sse22. De har ikke demonstreret nogen fodboldindsigt - ift scouting synes jeg også det er for let, at de får nogen som helst cadeau. Jørgensen og widell var vel ikke deres ophav. Alt der er hentet har været dårlige kuponer, som absolut ingen andre ville have ind. Behandlingen af Telle og helenius, give bakiz væk. Kapitalindsprøjtningen, de fik lokket ud af lokale, bliver brændt på en nedrykning.
Hvor jeg håber på, at vi en dag bliver det samme AaB, som jeg holdt så meget af… men i min optik er det en svunden tid, og vi har aldrig været længere væk fra toppen af dansk fodbold, end vi er lige nu.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det eneste positive jeg kan se ved nedrykningen, er, at alle nu kan se, at SSE22 er kejserens nye klæder og alle deres floskler er det rene blændværk. Selv de få apologeter, der ikke for længst havde gennemskuet idioternes bluff. De er blevet kaldt ud endegyldigt.
Tænk engang, hvis vi havde reddet den på et hængende hår. Så havde det jo været "Diese spielt max - lass uns mehr haben" i bestyrelseslokalet - og Gow havde fået frie tøjler til endnu en omgang casting af kasseret skrald i alverdens inferiøre divisioner op til næste sæson.
Tænk engang, hvis vi havde reddet den på et hængende hår. Så havde det jo været "Diese spielt max - lass uns mehr haben" i bestyrelseslokalet - og Gow havde fået frie tøjler til endnu en omgang casting af kasseret skrald i alverdens inferiøre divisioner op til næste sæson.
Ædruelighedens stemme
-
calciomania
- 2. div

Ja, det kan være svært at bevare entusiasmen i dårlige tider. Jeg er også spændt på, hvor mange fans og sympatisører, der er parate til at tage tørnen endnu engang i 1. Division. Jeg tipper, at der nok kommer ca. 20 procent færre tilskuere end under sidste år i 1. Division. Selvom de mest hardcore fans nok stadig dukker op.Mikkel9000 skrev: ↑19. maj 2025, 21:22Jeg er Mega fan af, at mange af jer bliver ved med at tro på det… gode AaB folkjeg må sgu nok selv erkende, at mit glødende AaB hjerte er punkteret i både højre og venstre kammer, og der skal noget succes og nogle positive AaB oplevelser til for, at det slår igen… det vil altid banke for AaB, men det slår knap nok i denne tid.
Jeg hører så ikke til de hardcore fans på Vesttribunen, men vil da nok dukke op til mellem en tredjedel og halvdelen af kampene, så jeg giver absolut ikke op. Jeg prøver at finde en positiv synsvinkel og som aalborgenser kan jeg nu nok glæde mig over, at vi næste år har TO divisionshold i byen. Vejgaard rykker jo op i 3. Division og hvis man engang imellem kører lidt død i AaB, kan man jo også tage derud og se en divisionskamp. Nu hvor AaB kommer til at spille på anden klasse, kan man jo f.eks. som fodboldfan også fordele sine fodboldture lidt, så man måske ikke nødvendigvis tager AaB hver gang, men engang imellem måske tager en Vejgaard-kamp. Det kan være en måde at komme lidt væk fra 1. Divisions-depressionen at man søger lidt adspredelse ved at se et andet hold engang imellem.
Sse22 skal ud af den her klub nu.
Klubben er tæt på ukendelig.
Det er en hovedrystende måde at gribe AaB an på.
Grotesk - man har fjernet sig fra alt der er AaB
Klubben er tæt på ukendelig.
Det er en hovedrystende måde at gribe AaB an på.
Grotesk - man har fjernet sig fra alt der er AaB
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
Mit AaB-hjerte det banker sgu derud af. Det vil det ALTID gøre. Det banker faktisk nok mere end det nogensinde har gjort. Det er ikke defineret af succeser, eller ejerskab. Det er defineret af den klub jeg altid har holdt med. Den by jeg kommer fra. De drømme jeg har for klubben og den udødelige tro jeg har på at de gode dage nok skal komme igen.Mikkel9000 skrev: ↑19. maj 2025, 21:22Jeg er Mega fan af, at mange af jer bliver ved med at tro på det… gode AaB folkjeg må sgu nok selv erkende, at mit glødende AaB hjerte er punkteret i både højre og venstre kammer, og der skal noget succes og nogle positive AaB oplevelser til for, at det slår igen… det vil altid banke for AaB, men det slår knap nok i denne tid.
-
Mikkel9000
- Drenge

Det er nok dét... jeg tror, der er rigtig mange, som har været AaB-fan i mange år, som de seneste år har forsøgt at holde fast i den gamle AaB-følelse, men med sse22 har man godt nok taget endnu et stort skridt væk fra det AaB, man kender. Det er ikke kun på resultaterne - som jo unægtelig er en stor del af dét, jeg hænger "gode AaB oplevelser" op på - men også hvad, AaB er. Aldrig har der været så mange ikke-AaB fostrede spillere på holdet, ledelsen består af folk, der aldrig før sin ansættelse i klubben havde sat sine ben i Aalborg, bestyrelsesformanden var end ikke på stadion i går.. Det var klubbens 140-års fødselsdag for-christ-sake, og vi spillede én af de mest afgørende kampe i klubbens historie.
Samtidigt buldrer andre klubber, vi for 10 år siden sloges om medaljer med, derudad med en hast, som vi aldrig har set før. Det er ikke bare en AGF-lignende nedtur, vi er igang med. Forskellen - AGF og AaB imellem - er i træskolængder, at de under modgangstiden havde langsigtede, tålmodige og pengestærke ejere, som gav klubben kontinuitet. Samtidigt er de kæmpe AGF fans. Vores nye ejere er ikke i nærheden af de midler eller den klubånd.
Jeg vil sgu altid holde med AaB og håber inderligt, vi finder fortidens styrke, og jeg orker ikke ikke en snak om medløber-fans dit og dat, eller hvem der er seje vest-tribunen folk. Der sidder masser af gamle AaB'ere rundt om i Danmark, som ikke kommer på vesttribunen hver søndag, og som kom på stadion inden mange vesttribunefolk kom i folkeskole.
Jeg er bange for, at jeg ender med at sidde som én af de gamle leeds-fans, man fra tid til anden møder - de skal forklare, at leeds altså engang var gode, og de har håber i årtier, at leeds en dag blev gode igen.
Jeg håber, håber, håber... men jeg tror ikke på det - og jeg tror slet ikke på sse22 eller hva fanden de synes, de skal hedde.
Samtidigt buldrer andre klubber, vi for 10 år siden sloges om medaljer med, derudad med en hast, som vi aldrig har set før. Det er ikke bare en AGF-lignende nedtur, vi er igang med. Forskellen - AGF og AaB imellem - er i træskolængder, at de under modgangstiden havde langsigtede, tålmodige og pengestærke ejere, som gav klubben kontinuitet. Samtidigt er de kæmpe AGF fans. Vores nye ejere er ikke i nærheden af de midler eller den klubånd.
Jeg vil sgu altid holde med AaB og håber inderligt, vi finder fortidens styrke, og jeg orker ikke ikke en snak om medløber-fans dit og dat, eller hvem der er seje vest-tribunen folk. Der sidder masser af gamle AaB'ere rundt om i Danmark, som ikke kommer på vesttribunen hver søndag, og som kom på stadion inden mange vesttribunefolk kom i folkeskole.
Jeg er bange for, at jeg ender med at sidde som én af de gamle leeds-fans, man fra tid til anden møder - de skal forklare, at leeds altså engang var gode, og de har håber i årtier, at leeds en dag blev gode igen.
Jeg håber, håber, håber... men jeg tror ikke på det - og jeg tror slet ikke på sse22 eller hva fanden de synes, de skal hedde.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er hvert fald gået fra at bakke dem op, velvidende at de har lavet fejl, til at have mistet troen fuldstændig på dem.R Rosenberg skrev: ↑19. maj 2025, 21:47Det eneste positive jeg kan se ved nedrykningen, er, at alle nu kan se, at SSE22 er kejserens nye klæder og alle deres floskler er det rene blændværk. Selv de få apologeter, der ikke for længst havde gennemskuet idioternes bluff. De er blevet kaldt ud endegyldigt.
Det er ledelsen der har spillet fallit. Det er langt fra godt nok hvad de har formået at hente ind til førsteholdet og det vægter langt højere for klubben på kort og lang sigt end deres ungdomssatning.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Altid godt med lidt selvindsigtR Rosenberg skrev: ↑19. maj 2025, 19:09Det synes jeg også. Men ovenstående er vejen frem, indtil nye ejere kommer med +200 mio.Martino1 skrev: ↑19. maj 2025, 17:51Jeg synes nogle gange du kan være ret træls, men jeg er rørende enig med digR Rosenberg skrev: ↑19. maj 2025, 17:38Lad Jacob Krüger, Wichmann og Bo Zinck styre hele butikken.dnoerholm skrev: ↑19. maj 2025, 16:47Man kan sige meget dårligt om SSE22, men at mene, at de bare SKAL ud nu og her, er svært at se for sig.
Men helt seriøst så tror jeg godt de tre nordjyske herrer faktisk kunne gøre AaB til et konkurrencedygtigt hold.
Jeg er spændt på om Gow ryger pga nedrykningen eller om de holder fast ved “det lange seje træk, og plads til udvikling samt erfaringer rigere”. Vi må se de næste uger.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
SSE22 er simpelthen nødt til nu at komme helt ud af busken og forklare hvad planen er og ikke mindst hvordan de vil realisere den plan. Vil de kaste flere penge efter det, vil de spare sig til det, vil de finde flere investorer, hvad vil de? De er nødt til at være helt reelle.
de skal ikke ud af busken de skal ud af landet........de skal helt vækhaghdk skrev: ↑20. maj 2025, 08:21SSE22 er simpelthen nødt til nu at komme helt ud af busken og forklare hvad planen er og ikke mindst hvordan de vil realisere den plan. Vil de kaste flere penge efter det, vil de spare sig til det, vil de finde flere investorer, hvad vil de? De er nødt til at være helt reelle.
SSE22 har selvfølgelig fejlet, men jeg mener godt at man kan se nuanceret på forløbet.
Det virkede som om det første år efter overtagelsen skulle bruges til at sætte sig ind i forretningen og at der var for lidt fremadrettet fokus. Man lykkedes med at hente Widell og Mathias Jørgensen og det var to virkelig gode transfers til småpenge. Men man fik aldrig rigtig udviklet holdet konceptuelt. Første fejl var vel forlængelsen af Hiljemark, men det var jo den nemme løsning.
Ved oprykningen havde man trods alt en plan. Overfaldsfodbold med højt pres og Menno der havde praktiseret det med sine ungdomshold i Brøndby. Men ingen penge til rigtige forstærkninger. Jeg kunne slet ikke se, hvordan det skulle føre til en overlevelse, da truppen simpelthen lignede den svageste i superligaen (hvad jeg stadig mener den er). Men konceptet var der og det gjorde i efteråret tydeligt ondt på flere af de svagere hold, når der blev lagt så højt et pres. I de første kampe lykkedes det at besejre Silkeborg og Viborg, selvom det var tydeligt at modstanderne havde bedre spillere og også var bedre spillende i traditionel forstand. AaB-holdet var bare i stand til at spille sig frem til store chancer. Da Lyngby så blev besejret med lidt held i overtiden, begyndte det faktisk at ligne, at SSE havde fundet på noget genialt for ingen penge. Holdet begyndte at have selvtillid og man besejrede Sønderjyske klart.
Problemet var nok, at man ikke havde tænkt på, at selv det bedste koncept bliver læst med tiden og at man så havde brug for en plan B. Menno forsøgte at justere, men uden kaosfodbold fremad blev det bare meget tydeligt, at spillerne manglede niveau. Man kunne måske have reddet det hele med et mere aktivt vindue (købsmæssigt) i januar, men her havde man endnu ikke forstået, hvor galt det stod til, selvom man ikke fik nogen sejre i de 7 sidste kampe. Man havde jo 7 point ned til Lyngby under stregen og hele 11 point ned til Vejle. Så man satsede på, at man kunne kravle i mål over stregen. Stor fejl.
Men det skal jo siges, at selv hvis det var lykkedes, så ville den kommende sæson være blevet enormt meget opad bakke. Hovedproblemet var og er, at der mangler penge og at man stadig ikke er kommet tættere på at lave en forretning der kan løbe rundt. Flere nævner at der "bare" skal findes 150 mio fra lokale hænder og så er man kørende igen. Det vil da også hjælpe, men først og fremmest skal man have fundet et forretningsmæssigt koncept. For klubben har i alt for mange år haft svært ved at sætte tæring efter næring. Man kan da håbe at nedrykningsscenariet er tænkt ind i alle de kontrakter man har skrevet under SSE, men jeg kan desværre have min tvivl. Men det er NU at man skal indse, at AaB ikke længere skal indgå kontrakter, som gør at spillere fra f.eks. Viborg kan se frem til store lønstigninger. Få nu indført en grundløn og en præstationsbaseret bonusløn. Det skulle bare have været gjort for 5 år siden, selvom det så ville have umuliggjort at man kunne hente flere af de strålende profiler der blev hentet under Inge Andre Olsen og Bælum.
Det virkede som om det første år efter overtagelsen skulle bruges til at sætte sig ind i forretningen og at der var for lidt fremadrettet fokus. Man lykkedes med at hente Widell og Mathias Jørgensen og det var to virkelig gode transfers til småpenge. Men man fik aldrig rigtig udviklet holdet konceptuelt. Første fejl var vel forlængelsen af Hiljemark, men det var jo den nemme løsning.
Ved oprykningen havde man trods alt en plan. Overfaldsfodbold med højt pres og Menno der havde praktiseret det med sine ungdomshold i Brøndby. Men ingen penge til rigtige forstærkninger. Jeg kunne slet ikke se, hvordan det skulle føre til en overlevelse, da truppen simpelthen lignede den svageste i superligaen (hvad jeg stadig mener den er). Men konceptet var der og det gjorde i efteråret tydeligt ondt på flere af de svagere hold, når der blev lagt så højt et pres. I de første kampe lykkedes det at besejre Silkeborg og Viborg, selvom det var tydeligt at modstanderne havde bedre spillere og også var bedre spillende i traditionel forstand. AaB-holdet var bare i stand til at spille sig frem til store chancer. Da Lyngby så blev besejret med lidt held i overtiden, begyndte det faktisk at ligne, at SSE havde fundet på noget genialt for ingen penge. Holdet begyndte at have selvtillid og man besejrede Sønderjyske klart.
Problemet var nok, at man ikke havde tænkt på, at selv det bedste koncept bliver læst med tiden og at man så havde brug for en plan B. Menno forsøgte at justere, men uden kaosfodbold fremad blev det bare meget tydeligt, at spillerne manglede niveau. Man kunne måske have reddet det hele med et mere aktivt vindue (købsmæssigt) i januar, men her havde man endnu ikke forstået, hvor galt det stod til, selvom man ikke fik nogen sejre i de 7 sidste kampe. Man havde jo 7 point ned til Lyngby under stregen og hele 11 point ned til Vejle. Så man satsede på, at man kunne kravle i mål over stregen. Stor fejl.
Men det skal jo siges, at selv hvis det var lykkedes, så ville den kommende sæson være blevet enormt meget opad bakke. Hovedproblemet var og er, at der mangler penge og at man stadig ikke er kommet tættere på at lave en forretning der kan løbe rundt. Flere nævner at der "bare" skal findes 150 mio fra lokale hænder og så er man kørende igen. Det vil da også hjælpe, men først og fremmest skal man have fundet et forretningsmæssigt koncept. For klubben har i alt for mange år haft svært ved at sætte tæring efter næring. Man kan da håbe at nedrykningsscenariet er tænkt ind i alle de kontrakter man har skrevet under SSE, men jeg kan desværre have min tvivl. Men det er NU at man skal indse, at AaB ikke længere skal indgå kontrakter, som gør at spillere fra f.eks. Viborg kan se frem til store lønstigninger. Få nu indført en grundløn og en præstationsbaseret bonusløn. Det skulle bare have været gjort for 5 år siden, selvom det så ville have umuliggjort at man kunne hente flere af de strålende profiler der blev hentet under Inge Andre Olsen og Bælum.
Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-05-20 ... -sandheder
Der er en funktion her på siden, som omdanner AaB skrevet med små bogstaver. Derfor virker linket ikke, men man kan jo rette til små bogstaver i browseren efter at man har linket.Kokkefar skrev: ↑20. maj 2025, 11:23Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
var vi jo nogle der advarede om for længe siden. nedrykning kræver indsprøjtning ellers kommer man næppe bare lige op igen.Kokkefar skrev: ↑20. maj 2025, 11:23Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.
-
Optimistens arving
- Lilleput

Spørgsmålet er hvor frie hænder et nyt ejerskab vil have i forhold til at reducere omkostningerne udenfor spillertruppen. Lige nu er vi et sted, hvor det koster 3 kroner hver gang vi vil bruge 1 krone på en spiller. Med det setup kan det blive meget dyrt at få AaB op.DenSataniskeHest skrev: ↑20. maj 2025, 12:04var vi jo nogle der advarede om for længe siden. nedrykning kræver indsprøjtning ellers kommer man næppe bare lige op igen.Kokkefar skrev: ↑20. maj 2025, 11:23Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.
Men hvis et nyt ejerskab kan få omkostninger hurtigt ned, så kan man godt være optimist uden at der skal enormt meget kapital til. AaB har altså pt driftsindtægter som er dobbelt så store som udgifterne til spillertruppen - FØR spillersalg.
Spændende. Har nogen hørt noget mere om den angivelige magtkamp?Kokkefar skrev: ↑20. maj 2025, 11:23Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.
Nej. Jeg har spurgt lidt ind til det, og måske er der ikke helt så meget i det som det lyder til i denne artikel. Jeg tror snart vi hører nærmere.Mephisto2 skrev: ↑20. maj 2025, 12:48Spændende. Har nogen hørt noget mere om den angivelige magtkamp?Kokkefar skrev: ↑20. maj 2025, 11:23Det lyder på tv2 nord som om vi er ved at lave en Esbjerg/Vejle. Gad vide om der er folk med tilstrækkelig økonomi, der vil træde til.