Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
Indtil nu har jeg haft det forbehold, at et ejerskifte kun gav mening, hvis der stod en ny og mere investeringsvillig ejer klar i kulissen. Det forbehold er forsvundet.
Rolig nuR Rosenberg skrev: ↑26. maj 2025, 13:15Man kan jo ringe til Peters, kan jeg se. Så kunne man spørge, hvad FANDEN DER FOREGÅR.DGK skrev: ↑26. maj 2025, 13:09Så kom den ud![]()
![]()
![]()
https://www.euroinvestor.dk/fondsboersm ... amarbejdet
Så er det bedre at brænde dæk og lade den sorte røg stige over Hornevej, som var det en forstad i Paris.
Civiliseret vrede er vejen frem.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Magtdemonstration, givetvis.
Men please, drop lige med det samme den dér med "værnemagten". Misforstå det ikke som et ønske fra min side om at skåne SSE22 for kritik. Kritisér dem gerne sønder og sammen. Bare lad være med at løbe ud af dén tangent. Det er unødvendigt og uværdigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
.Funky skrev: ↑26. maj 2025, 13:23Magtdemonstration, givetvis.
Men please, drop lige med det samme den dér med "værnemagten". Misforstå det ikke som et ønske fra min side om at skåne SSE22 for kritik. Kritisér dem gerne sønder og sammen. Bare lad være med at løbe ud af dén tangent. Det er unødvendigt og uværdigt.
Det har du fuldstændig ret i. Jeg er enig. Chokket over dagens bombe og forargelsen ditto er blot for stort.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
Meget bekymrende. Men tydeligt der var kurrer på tråden mellem Wichmann og tyskerne. Forløbet er meget amatøragtigt. Har de ikke talt om fremtiden, da de ansatte ham?
Mine forventninger til næste sæson og fremtiden er helt i bund. Hvem vil tage de ledige jobs? Ingen med AaB-blod i årene vil være mit bud. Eneste løsning er nye ejere. Men tror ikke på det.
Det forstår jeg fuldt ud. Jeg sidder også og er helt lost i at finde nogen som helst konstruktiv vej ud af det hér. Det ligner ikke en bestyrelse, som har tænkt sig at bevæge sig noget sted hen, jeg kan tro på.Henriksen skrev: ↑26. maj 2025, 13:24.Funky skrev: ↑26. maj 2025, 13:23Magtdemonstration, givetvis.
Det har du fuldstændig ret i. Jeg er enig. Chokket over dagens bombe og forargelsen ditto er blot for stort.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Efterhånden er forskellen på AaB og Esbjerg for ikke så lang tid siden, at i AaB sidder Hyballa i direktionenFunky skrev: ↑26. maj 2025, 13:26Det forstår jeg fuldt ud. Jeg sidder også og er helt lost i at finde nogen som helst konstruktiv vej ud af det hér. Det ligner ikke en bestyrelse, som har tænkt sig at bevæge sig noget sted hen, jeg kan tro på.Henriksen skrev: ↑26. maj 2025, 13:24.Funky skrev: ↑26. maj 2025, 13:23Magtdemonstration, givetvis.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- KongGulerod
- Landshold

Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
Meget bekymrende. Men tydeligt der var kurrer på tråden mellem Wichmann og tyskerne. Forløbet er meget amatøragtigt. Har de ikke talt om fremtiden, da de ansatte ham?
Mine forventninger til næste sæson og fremtiden er helt i bund. Hvem vil tage de ledige jobs? Ingen med AaB-blod i årene vil være mit bud. Eneste løsning er nye ejere. Men tror ikke på det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tror, du lægger lidt meget i det haha. Jeg er enig.DellOrto skrev: ↑26. maj 2025, 13:22Rolig nuR Rosenberg skrev: ↑26. maj 2025, 13:15Man kan jo ringe til Peters, kan jeg se. Så kunne man spørge, hvad FANDEN DER FOREGÅR.DGK skrev: ↑26. maj 2025, 13:09Så kom den ud![]()
![]()
![]()
https://www.euroinvestor.dk/fondsboersm ... amarbejdetTænkte med det samme da jeg så nummeret, at det går hen og bliver en "Breaking" overskrift på EB.
Så er det bedre at brænde dæk og lade den sorte røg stige over Hornevej, som var det en forstad i Paris.
Civiliseret vrede er vejen frem.
Fik bare et billede i hovedet af en masse aldrende nordjyder, der ringer og spørger HVAD FANDEN DER FOREGÅR.
Ædruelighedens stemme
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det her er en kæmpe skandale, som er helt utilgiveligt.
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
[/quote]
Efterhånden er forskellen på AaB og Esbjerg for ikke så lang tid siden, at i AaB sidder Hyballa i direktionen
[/quote]
Det er den største "overraskelse" jeg sådan lige kan huske i min "AaB tid".
Wicmann var den eneste grund til at jeg personligt kunne have et my af tro på, at vi kunne komme tilbage med et stærkt koncept... Hvad fanden er det der foregår!
Efterhånden er forskellen på AaB og Esbjerg for ikke så lang tid siden, at i AaB sidder Hyballa i direktionen
[/quote]
Det er den største "overraskelse" jeg sådan lige kan huske i min "AaB tid".
Wicmann var den eneste grund til at jeg personligt kunne have et my af tro på, at vi kunne komme tilbage med et stærkt koncept... Hvad fanden er det der foregår!
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har opsagt!Alpa Chino skrev: ↑26. maj 2025, 13:31Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
Jeg genopretter mit abonnement i samme øjeblik SSE22 er fortid. Om det så koster det tredobbelte.
-
huzaza
- 2. div

- Favoritspiller: Erik Bo´naldo
- Geografisk sted: 9000
Samme her for vores husstand - håber andre følger trop.haghdk skrev: ↑26. maj 2025, 13:33Jeg har opsagt!Alpa Chino skrev: ↑26. maj 2025, 13:31Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
Jeg genopretter mit abonnement i samme øjeblik SSE22 er fortid. Om det så koster det tredobbelte.
Fire uger inde i kontrakten har man fundet ud af, at man ikke vil det samme. Ift. at SSE22 angiveligt ikke har flere penge, virker det som en umanerligt dum måde at brænde mange penge af på.Jan Peters skrev:- I forbindelse med evaluering af sæsonen har vi haft drøftelser med Kristoffer Wichmann, og her kan vi konstatere, at vi for det første ikke har kunnet finde en fælles grund at stå på i de seneste uger og at vores syn på fremtiden er for forskellig.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -fremtiden
- KongGulerod
- Landshold

“Når de er væk”. Det kræver at andre køber klubben. Hvem skal det så være og vil de være interesserede i en klub på randen af konkurs efter jeres masterplan?Alpa Chino skrev: ↑26. maj 2025, 13:31Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jan Peters, lille ynkelige rigmandssøn
- KongGulerod
- Landshold

Selvfølgelig kommer det ikke til at koste det tredobbelte. Glæder mig til at se bevis på, at du har tegnet tre abonnementer til Vest til den tid.haghdk skrev: ↑26. maj 2025, 13:33Jeg har opsagt!Alpa Chino skrev: ↑26. maj 2025, 13:31Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Der handler vel om at presse dem så meget at de kan vælge at sælge klubben eller miste alt de har smidt i den. Jeg har ikke andre bud på hvad vi kan gøre når nu SSE22 forsøger at vise magt.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:36“Når de er væk”. Det kræver at andre køber klubben. Hvem skal det så være og vil de være interesserede i en klub på randen af konkurs efter jeres masterplan?Alpa Chino skrev: ↑26. maj 2025, 13:31Vi kan sgu da bare købe sæsonkortet når de amatører er væk? Jeg giver gerne dobbeltpris når de er væk.KongGulerod skrev: ↑26. maj 2025, 13:28Super god idé, Flemming. Lad os gøre det. Så smadrer du helt sikkert SSE22, men så kan du også være sikker på at AaB som klub er smadret for altid. Kom nu ind i kampen. Det er simpelthen for useriøst.FlemmingG skrev: ↑26. maj 2025, 13:25En totalt boycot for det nuværende AaB. Samtlige sæsonkortholdere bør pr dags dato annullere deres sæsonkorr. Samtlige sponsorer burde hurtigst muligt trække deres økonomiske støtte til klubben tilbage… det vi gøre ondt og mange “uskyldige” mennesker vil blive ramt, men vi er nødt til at sætte hårdt mod hårdt… SSE22 smadrer klubben fuldstændigReyad skrev: ↑26. maj 2025, 13:19Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.