Sæson 25/26 - Nordicbet Ligaen
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Sæson 25/26 - Nordicbet Ligaen
Mojn
Nogen der ved hvornår programmet for de første kampe offentliggøres?
/Bang
Nogen der ved hvornår programmet for de første kampe offentliggøres?
/Bang
Ska' vi hak'?
Re: Sæson 25/26 - Nordicbet Ligaen
Til næste sæson hedder det ikke Nordicbet Ligaen, ny sponsor
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- MrBangDK
- Allstar

Ok - var ikke klar over de spillede så længe.. thanks
Ska' vi hak'?
- MrBangDK
- Allstar

Ok - spændende hvilket “eksotisk” navn vi konfronteres med…
Ska' vi hak'?
-
sorenmoller95
- 2. div

-
sorenmoller95
- 2. div

Nu hvor tråden er oprettet tør jeg godt smide mit umiddelbare bud på hvordan rækken ender næste sæson
1. AC Horsens
2. Lyngby BK
3. Kolding IF
4. AaB
5. Hvidovre
6. Hillerød
7. Hobro
8. EfB
9. Aarhus Fremad
10. B 93
11. HB Køge
12. Middelfart/Fremad Amager
Jeg er måske endda lidt bange for at jeg har sar os for langt op på listen. Jeg vil mene der skal ske rigtig meget på ind siden af vores vindue før jeg har nogen som helst forhåbning om at vi kan gøre os gældende i top to. Jeg tror Horsens vinder rækken forholdsvis komfortabelt, og Lyngby og Kolding skal kæmpe om plads nummer to. Jeg ser os dog ikke være i fare for ikke at komme i top 6, da jeg mener kvaliteten på holdene under ikke bør være til det.
1. AC Horsens
2. Lyngby BK
3. Kolding IF
4. AaB
5. Hvidovre
6. Hillerød
7. Hobro
8. EfB
9. Aarhus Fremad
10. B 93
11. HB Køge
Jeg er måske endda lidt bange for at jeg har sar os for langt op på listen. Jeg vil mene der skal ske rigtig meget på ind siden af vores vindue før jeg har nogen som helst forhåbning om at vi kan gøre os gældende i top to. Jeg tror Horsens vinder rækken forholdsvis komfortabelt, og Lyngby og Kolding skal kæmpe om plads nummer to. Jeg ser os dog ikke være i fare for ikke at komme i top 6, da jeg mener kvaliteten på holdene under ikke bør være til det.
Ja det vil jeg også gerne finde ud af
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Lyngby har også meldt ud, at de skal skære kraftigt ned, så tror bestemt ikke, at de får det nemmere end os.sorenmoller95 skrev: ↑7. jun 2025, 22:13Nu hvor tråden er oprettet tør jeg godt smide mit umiddelbare bud på hvordan rækken ender næste sæson
1. AC Horsens
2. Lyngby BK
3. Kolding IF
4. AaB
5. Hvidovre
6. Hillerød
7. Hobro
8. EfB
9. Aarhus Fremad
10. B 93
11. HB Køge
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Meldte Lyngby ikke ud, at de ville skære på alt det uden om truppen for fortsat være konkurrencedygtige?Brodernumsi skrev: ↑7. jun 2025, 23:29Lyngby har også meldt ud, at de skal skære kraftigt ned, så tror bestemt ikke, at de får det nemmere end os.sorenmoller95 skrev: ↑7. jun 2025, 22:13Nu hvor tråden er oprettet tør jeg godt smide mit umiddelbare bud på hvordan rækken ender næste sæson
1. AC Horsens
2. Lyngby BK
3. Kolding IF
4. AaB
5. Hvidovre
6. Hillerød
7. Hobro
8. EfB
9. Aarhus Fremad
10. B 93
11. HB Køge
Edit: https://bold.dk/fodbold/klubber/lyngby/ ... skaeringer
Betydelige ændringer i førsteholdstruppen, men ikke i spillerbudgettet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg synes egentlig vi har en fornuftig startformation, som burde kunne gøre sig gældende i toppen... Men vi får brug for et par nye spillere, og så må vi håbe, at vi kan komme af med nogle af dem der er længst fra startopstillingen... Meget vil afhænge af om vi får den rigtige træner. Vi har brug for en træner, der er meget klar i sit spil koncept, og samtidig er dygtig til at udvikle unge spillere... Selvom jeg ikke er meget for at nævne ham, er det faktisk som skræddersyet til Glenn Riddersholm....
-
sorenmoller95
- 2. div

Jeg vurderede bare at der trods alt ikke er samme kaos i Lyngby som der er hos os. Og jeg mener de er bedre gearet til at være i 1. div end os. Men meget kan stadig nå at ændre sig og det er jo også bare en umiddelbar vurdering ud fra ingenting og mavefornemmelse.Brodernumsi skrev: ↑7. jun 2025, 23:29Lyngby har også meldt ud, at de skal skære kraftigt ned, så tror bestemt ikke, at de får det nemmere end os.sorenmoller95 skrev: ↑7. jun 2025, 22:13Nu hvor tråden er oprettet tør jeg godt smide mit umiddelbare bud på hvordan rækken ender næste sæson
1. AC Horsens
2. Lyngby BK
3. Kolding IF
4. AaB
5. Hvidovre
6. Hillerød
7. Hobro
8. EfB
9. Aarhus Fremad
10. B 93
11. HB Køge
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det synes jeg virkelig ikke vi har.Klaus skrev: ↑8. jun 2025, 10:23Jeg synes egentlig vi har en fornuftig startformation, som burde kunne gøre sig gældende i toppen... Men vi får brug for et par nye spillere, og så må vi håbe, at vi kan komme af med nogle af dem der er længst fra startopstillingen... Meget vil afhænge af om vi får den rigtige træner. Vi har brug for en træner, der er meget klar i sit spil koncept, og samtidig er dygtig til at udvikle unge spillere... Selvom jeg ikke er meget for at nævne ham, er det faktisk som skræddersyet til Glenn Riddersholm....
Müller
Kasper Jørgensen - Makolli - Pudel - Noel
Bomholt - Jimenez
Jasson - Ross - Jørgensen
Helenius
Reserver:
De Boer
Diakhite
Marc Nielsen
Amankwah
Valdemar Møller
Diagne
Kelvin John
Seydel
For mig at se har vi Bomholt og Mathias Jørgensen som er dygtige nok til at spille for AaB,mindre kan måske gøre det i 1. Division.
Helenius og Kasper Jørgensen har udløb til vinter.
Vi er i kæmpe store problemer og ser du på min reserve liste, så er det kun Valdemar Møller der ligner en der burde være professionel fodboldspiller.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- KongGulerod
- Landshold

Det er afsindigt tyndt. Vores kommende sportsdirektør får travlt, meget travlt!Kasper skrev: ↑8. jun 2025, 12:22Det synes jeg virkelig ikke vi har.Klaus skrev: ↑8. jun 2025, 10:23Jeg synes egentlig vi har en fornuftig startformation, som burde kunne gøre sig gældende i toppen... Men vi får brug for et par nye spillere, og så må vi håbe, at vi kan komme af med nogle af dem der er længst fra startopstillingen... Meget vil afhænge af om vi får den rigtige træner. Vi har brug for en træner, der er meget klar i sit spil koncept, og samtidig er dygtig til at udvikle unge spillere... Selvom jeg ikke er meget for at nævne ham, er det faktisk som skræddersyet til Glenn Riddersholm....
Müller
Bomholt - Jimenez
Helenius
Reserver:
De Boer
Diakhite
Marc Nielsen
Amankwah
Valdemar Møller
Diagne
Kelvin John
Seydel
For mig at se har vi Bomholt og Mathias Jørgensen som er dygtige nok til at spille for AaB,mindre kan måske gøre det i 1. Division.
Vi er i kæmpe store problemer og ser du på min reserve liste, så er det kun Valdemar Møller der ligner en der burde være professionel fodboldspiller.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Nogen der ved hvornår Betinia liga programmet er klar?
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
I næste uge vil jeg gætte på. 2. og 3. division spille færdig på lørdag.
Wow!
Jeg håber AaB bliver de første til at rykke op som #1 fra Betinia ligaen!
Uden Synd Ingen Frelse
Helt enig. Dog skal vi lige huske Bonde, Holt, Tcacenco samt Skovgaard også bliver en del af truppen.Kasper skrev: ↑8. jun 2025, 12:22Det synes jeg virkelig ikke vi har.Klaus skrev: ↑8. jun 2025, 10:23Jeg synes egentlig vi har en fornuftig startformation, som burde kunne gøre sig gældende i toppen... Men vi får brug for et par nye spillere, og så må vi håbe, at vi kan komme af med nogle af dem der er længst fra startopstillingen... Meget vil afhænge af om vi får den rigtige træner. Vi har brug for en træner, der er meget klar i sit spil koncept, og samtidig er dygtig til at udvikle unge spillere... Selvom jeg ikke er meget for at nævne ham, er det faktisk som skræddersyet til Glenn Riddersholm....
Müller
Bomholt - Jimenez
Helenius
Reserver:
De Boer
Diakhite
Marc Nielsen
Amankwah
Valdemar Møller
Diagne
Kelvin John
Seydel