hejaaabforzaderode skrev: ↑30. jun 2025, 17:31
Et emne som ikke er blevet vendt ret meget her under SSE22 kritikken er den store personaleflugt på Hornevej. Om det skyldes SSE22 skal jeg ikke gøre mig klog på, men en personaleflugt af dygtige medarbejdere er der i hvert fald tale om.
Der er nok glemt flere på listen, men siden SSE22 gjorde sit indtog kan man konstatere:
- Niels Lawetz: Sagde op og tog til Lyngby grundet uenighed med tyskerne om retningen
- Jacob Larsen: Fyret grundet store uenigheder med tyskerne, men var vel endt med selv at smutte
- Mathias Haagesen: Kunne ikke længere se sig selv i miljøet
- Hjalte Zethner: Vores dygtige assistenttræner på U19 tager til FCM som cheftræner
- Mads Wurms: Tager til Emmen sammen med Menno
- Rasmus Krüger: Vores dygtige assistenttræner på U15 tager til Brøndby
- Ernst Damborg: Mere eller mindre frosset ud af tyskerne
Hvem nævnte kontinuitet?
Det er da spændende lige at oprette sig med en helt ny profil og smide endnu en konspirationsteori. Er det dig Mikkel B. Ottesen?
- Det har ikke været fremme, at Lawetz var uenig med Tyskerne. Manden er endvidere fra Sjælland og det kan jo også være så simpelt, at han vil tættere på sit ophav.
- Jacob Larsen. Ja der ligner det, at Tyskerne har dummet sig, men objektivt hvad enten man er så enig med Tyskerne eller Figo så nytter det jo ikke, hvis uenighederne internt i en ledelse er for stor. Jeg synes det er trels på gaden, men jeg kan også godt se et isoleret argument, hvis man var grundlæggende uenige. Som AaB'er havde jeg dog håbet, at Figos synspunkt vandt, men jeg synes ikke nødvendigvis lige, at det er kritisabelt at stoppe et samarbejde pga. uenighed.
- Mathias Haagesen: Jeg formoder du mener den norske assistent Haugasson. Igen savner jeg nok lidt noget belæg for, at han ikke kunne se sig selv i miljøet. Det er i hvert fald ikke noget der har været fremme offentlig så igen fremstår det lidt som en sladrehistorie du løber med her.
Zethner, Wurms og Krüger kendte jeg ikke til. Wurms var dog headhuntet af Menno sin tid så vidt jeg husker så det giver vel mening, at Mennos mand tager med Menno. Hvor læser du i øvrigt det? Det står ingen steder online at Wurms er taget til FC emmen.
Ærligtalt virker det noget useriøst at oprette en ny profil for lige at droppe en sammenbragt liste af tidligere medarbejdere, som kan være smuttet af alle mulige forskellige grunde.