Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
morten_bertelsen
- Lilleput

- Favoritspiller: Augo
-
Kontakt:
af morten_bertelsen » 19. jul 2025, 19:18
Jeg synes den fortjener en tråd for sig selv efterhånden..
Vincent Müller
Hvad tænker i? Skal han fortsat spille? Skal Bertil Grønkjær spille i stedet?

-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Giver mere mening at flytte den under kampen, eller også mangler vi en Generelt tråd om truppen herinde. Giver ikke mening at lave enkelt emner om spillere her.
Ser ikke Müller som et problem, han redder ofte nogle store chancer, han har dog også haft sine svipsere, men det er ikke der vores udfordring er.
Grønkjær er 17, i bedste fald kan jeg gå med til at han får minutter i pokalen, og så må vi se hvordan det går. Han skal vise sig rigtig godt frem for at tage minutter fra Müller i ligaen.
Og jeg kan i øvrigt ikke vurdere hvor godt et skud det var han fik trykket afsted, ham kolding angriberen. Det var nogle helt vanvittigt dårlige vinkler vi fik præsenteret, men der var godt knald på.
-
634
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
Vi skal ikke ødelægge endnu en ung målmand ved at føre ham for tidligt frem som det er sket flere gange tidligere.
Kolding fans vil sige at de har en dygtig angriber med et fantastisk spark, og han kan ramme bolden næsten uden at skulle tæmme den.
Der er mange målmænd som ikke tager den, men den kommer i den side hvor han skal gribe/parere, så ja det var ikke i dag hvor Vincent reddede point til AaB
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
FIDEL
- Allstar

- Favoritspiller: Milan Makaric
Sidst vi var i 1. Division reddede Posavec os gang på gang. Nu får vi store problemer med at rykke op ved at fortsætte med Müller. Uhyggeligt.
-
R Rosenberg
- Allstar

634 skrev: ↑19. jul 2025, 23:15
Vi skal ikke ødelægge endnu en ung målmand ved at føre ham for tidligt frem som det er sket flere gange tidligere.
Kolding fans vil sige at de har en dygtig angriber med et fantastisk spark, og han kan ramme bolden næsten uden at skulle tæmme den.
Der er mange målmænd som ikke tager den, men den kommer i den side hvor han skal gribe/parere, så ja det var ikke i dag hvor Vincent reddede point til AaB
Ja, i serie 4.
Ædruelighedens stemme
-
Forza
- Allstar

Vi hænger bare på ham længe endnu takket være den fine forlængelse han fik.
Der kommer næppe interesse for ham, og AaB er et bundløst økonomisk hul. Så der kommer næppe en ny ind før han er ude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
san
- 1. div

- Favoritspiller: Matovac
Han er den bedste målmand vi har pt, så selvfølgelig spiller han . Skal der iøvrigt ikke startes en tråd med fænomenet O Ross han er for vild .........så kan blomster barnet skrive om serie 5
-
FIDEL
- Allstar

- Favoritspiller: Milan Makaric
san skrev: ↑20. jul 2025, 12:42
Han er den bedste målmand vi har pt, så selvfølgelig spiller han . Skal der iøvrigt ikke startes en tråd med fænomenet O Ross han er for vild .........så kan blomster barnet skrive om serie 5
Ærligt, så synes jeg de Boer er på samme niveau. Kan ikke se, hvad der gør Müller bedre.
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg syntes han var god i starten, men efterhånden laver han flere og flere fejl. Men holdets usikkerhed forplanter sig nok også til målmanden.
Jeg synes stadig, at han er en okay keeper, men han har også visse svagheder, især ude i feltet ved høje bolde. Og så har han en lidt alternativ teknik. Han er ikke ligefrem særligt elegant i sin faldteknik, men generelt synes jeg nu, at han virker effektiv nok og for det meste tager han det, som man kan forvente at han tager.
På sigt skal der dog alligevel nok en anden keeper til, men lige nu mener jeg ikke, at det er førsteprioritet, da han af de nye spillere alligevel var en af de bedre i sidste sæson. Jeg husker også mange kampe, hvor forsvaret sejlede og hvor det reelt var Müller der holdt AaB inde i kampene.
-
Kokkefar
- Allstar

calciomania skrev: ↑23. jul 2025, 11:17
Jeg syntes han var god i starten, men efterhånden laver han flere og flere fejl. Men holdets usikkerhed forplanter sig nok også til målmanden.
Jeg synes stadig, at han er en okay keeper, men han har også visse svagheder, især ude i feltet ved høje bolde. Og så har han en lidt alternativ teknik. Han er ikke ligefrem særligt elegant i sin faldteknik, men generelt synes jeg nu, at han virker effektiv nok og for det meste tager han det, som man kan forvente at han tager.
På sigt skal der dog alligevel nok en anden keeper til, men lige nu mener jeg ikke, at det er førsteprioritet, da han af de nye spillere alligevel var en af de bedre i sidste sæson. Jeg husker også mange kampe, hvor forsvaret sejlede og hvor det reelt var Müller der holdt AaB inde i kampene.
Hans helt store svaghed er skud indenfor målrammen. Der er vi nødt til at beskytte ham bedre!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
calciomania skrev: ↑23. jul 2025, 11:17
Jeg synes Müller startede rigtig sløjt og jeg var fra start bekymret for om han havde niveauet. Men efter en svær start synes jeg at han spillede sig op og frem mod sin kontraktforlængelse havde han en periode hvor var en af holdets bedste og hvor han redede flere point. Derfor forstod jeg sådan set godt forlængelsen på daværende tidspunkt, omend det var usædvanligt tidligt i kontraktperioden at den blev forlænget. Desværre er niveauet faldet markant igen og der er alt for mange situationer hvor man tænker at han bør gøre det bedre.
Jeg er helt enig i at hans indgreb i feltet lader noget tilbage at ønske, men det største problem er at der går bolde ind som jeg føler at en god målmand vil tage. Det var også det jeg så i starten af hans AaB tid. Der er simpelthen for mange spark udefra som finder vej til netmaskerne, og her kan man ikke lægge skylden over på forsvaret eller forsøge at løse det som hold (som man bedre kan vedr. hans svagheder i feltet).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14