Møller og Skovgaard skulle have startet til fordel for Ross og John - det blev 100 gange bedre da de kom frem. Jeg kan ikke forstå hans valg - det gik præcist som jeg havde forventet med de to og jeg er altså ikke raketforsker.Gentleman Finn skrev: ↑19. jul 2025, 18:28Ja, en mand i overtal burde han have skiftet ud til starten af 2 til bedre teknikere. Men selv hvis vi havde alle de rigtige teknikere på banen, så er der et hold der først skal sætte sig, før man kan udnytte det. Vi har en del nye ansigter, bl.a. flere der kommer ind fra bænken som de ikke ved hvordan de skal sætte i scene og bruge endnu, de såkaldte automatismer.Kasper skrev: ↑19. jul 2025, 18:06Kan ikke se han har ret i at det er indstilling og rest forsvar den er gal med.haghdk skrev: ↑19. jul 2025, 17:39Interview fra Rishøjs Corner af Bo Zinck. Han er mildest talt ikke tilfreds.
https://www.youtube.com/watch?v=6jeUlhrzpYE
I min optik er vi ikke stærke nok på bolden til at dominere den kamp og det falder blandt andet sammen med hans valg af start 11'er og at han ikke tager Børsting og John ud, da vi kommer en mand i overtal.
Synes Møller havde et fornuftigt indhop i øvrigt af de unge, Olsson og Makolli gjorde det vel også fornuftigt, de manglede en erfaren spiller, Pudel, til lige at tage de rigtige skridt så der ikke så nemt kunne løbes dybt på dem fra deres raket. Men omvendt fik de for nemt ved at slå de bolde uforstyrret af vores restforsvar, synes angreb og midt burde have lukket bedre, det skete 3 gange i streg i starten af anden, kunne ikke se hvem der manglede i det pres. Varmen er ingen undskyldning.
Forsvaret med Makolli og Olsson, god indsats af begge. Svær start, men begge kommer godt ind i kampen. Pudel er ikke i nærheden af deres niveau, han har spillet frygteligt hele foråret og taget det med videre i træningskampene.
Måske dig og Bo har ret mht restforsvaret, jeg må få set den igen, hvor jeg ikke sidder med raseri puls.
Men jeg mener det er med bolden at vi skulle have vundet - vi kan ikke pøle Kolding ned.