Også pivringe overhovedet at tillade det indlæg.
AaB - Hobro
Re: AaB - Hobro
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Kan I ikke tage alt der med tv i den anden tråd?
Flot forsvarsspil. Müller som sædvanlig på flade konvolutter. Intet nyt.
Ædruelighedens stemme
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Og det var åbenbart nokPohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. aug 2025, 19:07De har da en af Klitten´brødreneAaB_Fan_since1995 skrev: ↑1. aug 2025, 19:01Hobro er godt nok også strippet for profiler, så lad os nu få en sejr![]()
![]()
Vi er decideret dårlige og blottet for kvalitet over alt 
flot redning af Müller
flot redning af Müller
AaB har ikke skabt noget.
Bomholt skadet Jasson ind
Målet er let for let - Olsson og pudel snakker ikke sammen Bomholt takler ikke færdig
Ross same same
Og tæt tæt på 2-0
De virker til at tage alt alt fornemt på det og fighter simpelthen ikke… de er ikke mødt op
Tak Müller
-
Dongdongwh0
- 2. div

Nu kollapser det jo
Han havde ingen chance og har lige leveret en dobbelt-redning.R Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 19:20Kan I ikke tage alt der med tv i den anden tråd?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Så alt er fuldstændig som det plejer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
en to tre.. NEJR Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 19:20Kan I ikke tage alt der med tv i den anden tråd?
-
RufusTheDog
- 2. div

Sindssygt man ikke kan se kampen med et Total abonnement, endelig på et hotel i DK hvor geo-blocking ikke forhindrer noget. Men man kan selvfølgelig ikke forvente meget til 449 kroner om mdr.
Nå, god god kamp.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg siger heller ikke, at han skulle tage den. Jeg konstruerer blot, at han som altid bare står som forstenet.Funky skrev: ↑1. aug 2025, 19:22Han havde ingen chance og har lige leveret en dobbelt-redning.R Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 19:20Kan I ikke tage alt der med tv i den anden tråd?
Og ja, fin redning. Men vel også et minimum at en keeper på det niveau skal redde den.
Ædruelighedens stemme
Man kan sige meget om Müller, men hvis han ikke mener han kan redde den, så står han stille. Forfærdeligt at se påR Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 19:24Jeg siger heller ikke, at han skulle tage den. Jeg konstruerer blot, at han som altid bare står som forstenet.Funky skrev: ↑1. aug 2025, 19:22Han havde ingen chance og har lige leveret en dobbelt-redning.R Rosenberg skrev: ↑1. aug 2025, 19:20Kan I ikke tage alt der med tv i den anden tråd?
Og ja, fin redning. Men vel også et minimum at en keeper på det niveau skal redde den.
Der skal godt nok nogle markante forstærkninger til det hold her hvis der skal en mikroskopisk chance for at rygge op
AaB AaB AaB AaB
Håber godt nok Højer kan få banket lidt ind i de spillere, hold kæft det er jammerligt
De må simpelthen indse at det ikke hjælper at spille den ud på den samme fløj hver gang.
SSE22 Raus!