haghdk skrev: ↑6. aug 2025, 12:43
Pontoppi skrev: ↑6. aug 2025, 12:40
haghdk skrev: ↑6. aug 2025, 12:36
Tror ikke der er så mange der kender detaljerne, men er sikker på at han ikke fik en gavekurv og et "vi ses igen" på vej ud. Her har SSE22 så brændt endnu en bro hvor de så har stået og pisset på resterne. De har fuldstændig smadret det gode image klubben havde.
Han siger jo indirekte at han ikke kommer tilbage så længe SSE22 er i klubben.
vi fik til gengæld melker widell ind på lignende position som viste langt mere vilje en Lucas.
al den klasse widell havde manglede Lucas efter nedrykningen
Uanset hvem der kom som erstatning for Lucas så havde han da på ingen måde fortjent den afsked han fik. Dit forsvar af SSE22 begynder altså at minde mere og mere om når republikanerne forsvarer Trump! Sorry to say!
Enig. Jeg kan sagtens se en isoleret pointe i, at man som ledelse/ejere gerne vil af med dyre spillere på en løn som måske ikke længere er realistisk. især når disse spillere heller ikke just shiner eller performer. Den del har jeg sådan set selv forsvaret SSE på.
Jeg synes dog også, at vi efterhånden har evidens udover Mikkel B. Ottesens bragesnak for, at man ikke har behandlet folk ordentligt. Der er interviewet med Helenius efter nedrykningen om hans skade og tidligere har han også været ærlig om hvordan man har forsøgt at fryse ham ud til træning. Man kan også sige meget om Lucas og jeg syntes f.eks. ikke om ham som anfører og synes måske også han blev lidt for "stor til klubben" til tider, men det er ikke mit indtryk, at hans indstilling skulle være dårlig eller han skulle være en ballademager og at han er så ærlig i pressen gør stort indtryk på mig. Og mht. Thelander jeg var egentlig selv på holdet der godt kunne leve med man sendte ham videre, men det var selvfølgelig forudsat man fik en bedre castet forsvarsspiller og de ting Ydesen også har sagt omkring udfrysning er uordentlige.
Jeg er egentlig også i den lejr, som har det lidt stramt med, at AaB partout skal være en overdrevent ordentlig klub, som nogen nærmest mener det bør være vores varemærke, men jeg mener stadig at vi skal være en ordentlig klub. Det har jo netop været en styrke for AaB tidligere at have ry for at være en god arbejdsplads, som nyankomne spillere tit har fået anbefalet af deres netværk.
Oven i alt det er jo så bare den ekstra dimension, at SSE har brugt mange penge på at slippe af med spillere de ikke brød sig om, men uden at skaffe troværdige alternativer i stedet. Det må da være et minimum at forvente, at de så havde fundet bedre castede spillere til spillestilen med Superligaen, men så se for pokker på niveauet. Diakhite hverken duede til spillestilen eller havde niveau, John Iredale vendte som en færge og havde teknik som en ged og man fik aldrig lukket de åbenlyse hul på 6'eren - ja man prøvede nærmest ikke en gang. Man indså at Iredale var ringe og så erstattede man ham gu'hjælpme med i praksis fodboldinvalide Aaron Seydel.
Ud af de ca. 20 spillere mar hentet under SSE regimet med først Kappmeier og siden Gow er det jo kun Jørgensen og Widell der har været gode. Selv Pudel og Müller er jo faldet igennem over tid og SSE har bragt os et sted hen, hvor vi har det ringeste hold i over 40 år.