Børsting vinder da masser af nærkampe. Tror også godt, han kan finde ud af at tage fat i en trøje, når det skal være.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:32Hvorfor? Børsting har aldrig været typen, der laver den slags. Hvorfor skulle han pludselig begynde på det.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:31Chok.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:30Og jeg gætter på, at det havde han ikke.
AaB - Horsens den 15. august
Re: AaB - Horsens den 15. august
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- MF issehoved
- 2. div

Vi ligger vel nummer 9 måske 10 ?
Møller forbi kassen på en fræk bette afslutning. Han skal altså til at have indstillet sigtekornet, den unge mand, det er lidt rigeligt spild-procent, han har på ellers udmærkede muligheder.
DET HAR Frederik Børsting hvis vi har planer om at vinde nogle kampeQuetzal skrev: ↑15. aug 2025, 20:33Puha hvor skal man starte...Hvor er det bare tydeligt at hverken Ross eller Marc Nielsen har noget at gøre i en startopstilling. Det er simpelthen ikke nok at Marc Nielsen engang imellem laver et par gode indlæg når hans bolde frem i banen ofte går til modstanderen. Hvordan f..... kan vores scout have anbefalet ham som en forstærkning...og så er nok ved at være der, hvor jeg tror en forstærkning på målmandsposten vil kunne skabe noget mere ro på den skrøbelige defensiv...en Andreas Hansen type..
Der er så lang vej lige nu...jeg går op og ligger mig..
AaB AaB AaB AaB
Men selv hvis vi henter spillere til sidst i vinduet, så er toget vel kørt? Vi kommer jo ikke i nærheden af toppen
Én ting er, at forsvaret sejler. Men det er opspillene, som frustrerer mig mest. Hver gang bolden kommer op på midtbanen, så spiller man den tilbage til bagkæden, som så triller den frem og tilbage helt formålsløst fordi man regner med en eller anden på magisk vis smider sin mand. Der bliver hele tiden spillet bagud. Der er ingen der tager løb i dybden og der er ingen fremsynethed i spillet.
DET HAR Frederik Børsting Heller ikke hvis vi har planer om at vinde nogle kampehit666 skrev: ↑15. aug 2025, 20:36DET HAR Frederik Børsting hvis vi har planer om at vinde nogle kampeQuetzal skrev: ↑15. aug 2025, 20:33Puha hvor skal man starte...Hvor er det bare tydeligt at hverken Ross eller Marc Nielsen har noget at gøre i en startopstilling. Det er simpelthen ikke nok at Marc Nielsen engang imellem laver et par gode indlæg når hans bolde frem i banen ofte går til modstanderen. Hvordan f..... kan vores scout have anbefalet ham som en forstærkning...og så er nok ved at være der, hvor jeg tror en forstærkning på målmandsposten vil kunne skabe noget mere ro på den skrøbelige defensiv...en Andreas Hansen type..
Der er så lang vej lige nu...jeg går op og ligger mig..
AaB AaB AaB AaB
Denne her sæson handler kun om én ting og det er at få os stabiliseret os og derfra bygge langsomt op over flere sæsoner i 1 division. Glem nu alt snak om oprykning, det kommer ikke til at ske med den trup vi har og det lort vi leverer weekend efter weekend. Indtil videre har vi rigeligt at gøre med bare at få os stabiliseret lidt, og vi er nød til at få 2-3 kvalitets signings her til sidst i vinduet for at jeg ikke skal få tyndskid over frygten for 2 division. Kæft vi er ringe... men hej, personaleudgifterne stiger og stiger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lige præcis, alt er simpelthen så forudsigeligt. Vi har det mest langsomme og stationære hold nogensinde.NewView skrev: ↑15. aug 2025, 20:37Én ting er, at forsvaret sejler. Men det er opspillene, som frustrerer mig mest. Hver gang bolden kommer op på midtbanen, så spiller man den tilbage til bagkæden, som så triller den frem og tilbage helt formålsløst fordi man regner med en eller anden på magisk vis smider sin mand. Der bliver hele tiden spillet bagud. Der er ingen der tager løb i dybden og der er ingen fremsynethed i spillet.
Bomholt med en ny dribletur, nu helt ind i feltet, men glider så da han skal spille bolden videre. Det så ellers lovende ud.
Er det korsbåndet der røg hos Pudel der?
Åh det ligner desværre en alvorlig skade :-(
Nå, men vi har vel tid til at hente en ekstra midterforsvarer... 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ja man kan virkelig mærke forskellen i strategien og excellencen, det går bedre end nogensinde.Hanga skrev: ↑15. aug 2025, 20:39Denne her sæson handler kun om én ting og det er at få os stabiliseret os og derfra bygge langsomt op over flere sæsoner i 1 division. Glem nu alt snak om oprykning, det kommer ikke til at ske med den trup vi har og det lort vi leverer weekend efter weekend. Indtil videre har vi rigeligt at gøre med bare at få os stabiliseret lidt, og vi er nød til at få 2-3 kvalitets signings her til sidst i vinduet for at jeg ikke skal få tyndskid over frygten for 2 division. Kæft vi er ringe... men hej, personaleudgifterne stiger og stiger.
Nå, så gik Pudel vist alvorligt i stykker i en solo-ulykke.
Synd for manden. Ja, så er der nok ikke nogen diskussion om, hvem en ny stopper skal danne makkerpar med.
Synd for manden. Ja, så er der nok ikke nogen diskussion om, hvem en ny stopper skal danne makkerpar med.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis vi sådan virkelig gerne reelt vil spille med om oprykning, og ikke bare sige, at vi gerne vil, skal vi vel have:
1 keeper, 2 backs, en til hver side, 2 midterforsvarere, 1 central midtbane, 2 kanter og 1 angriber. Og de skal alle have niveau til superliga.
Sæt i værk, Møller. Og jeg er sikker på, at du kan hente konsulentydelser hos Bernhard til arbejdet. For den rette pris, selvfølgelig.
1 keeper, 2 backs, en til hver side, 2 midterforsvarere, 1 central midtbane, 2 kanter og 1 angriber. Og de skal alle have niveau til superliga.
Sæt i værk, Møller. Og jeg er sikker på, at du kan hente konsulentydelser hos Bernhard til arbejdet. For den rette pris, selvfølgelig.
Ædruelighedens stemme
-
Alpa Chino
- Superliga

Amar Diagne?