EfB - AaB 19.08.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Re: EfB - AaB 19.08.2025

Indlæg af baresi » 20. aug 2025, 08:44

Funky skrev:
20. aug 2025, 08:35
baresi skrev:
20. aug 2025, 08:16
Forza skrev:
20. aug 2025, 07:09
Jeg frygter oprigtigt at vi rykker ned i 1. Div. Det her hold er profilløst. Vi overlever altså ikke bare fordi vi hedder AaB.

Og bestyrelsen har endda ladet det stå til selvom vi har solgt for et kæmpe millionbeløb.
det her hold kan godt rykke ned i 2. div. for problemet med at det er AaB er at selvforståelsen også er til mere end man spiller + spillerne havner igen i manglende selvtillid og det bliver bare selvforstærket. der skal meget klare forstærkninger til for at man klarer det her.
man havde 1 hovedstød igår, men ellers har man ikke noget, man kommer ikke frem til noget, man styrer ikke noget. kvaliteten er der simpelthen ikke. og man kan jo ikke bebrejdet holdet - det er bare ikke bedre.
Det er så ikke helt rigtigt, at man kun havde 1 hovedstød. Jeg var selv overrasket, da jeg hørte det i Ripodsten her til morgen, men ud fra stats havde AaB mere end som så, og jeg vil også vove at påstå, at afvikler man 10 kampe med de stats, Ripodsten oplister, så får man også point i de fleste af dem. Mit eget billede af kampen er nok farvet af, at det ender så ringe, som det gør i 2. Halvleg, og at en spiller, som kommer til at fylde så meget i spillet, som Jasson gør, samtidig leverer så dårlig en præstation.

I øvrigt også interessant, at Ydesen antyder, at man i AaB ser så positivt på Makollis udvikling, at han måske tiltænkes en større rolle på holdet nu, end for bare 4 uger siden. Det har man da lov at glæde sig over, det er for pokker også det, AaB skal til at lykkes med.
jeg vil stadig mene at den eneste sådan reelle chance der skulle have været scoret på var helenius hovedstød. Jeg husker ikke der var mere der var tæt på at blive farligt. der var spil og indlæg men blev aldrig noget var man lige røg op af sofaen :)
dejligt at høre med makolli, han har et super potentiale. fart og stærk på bolden, og så skal de defensive ting slibes af. Men oplever ham fandme spile med brystet hævet og stor selvtillid. han er spændende

Brugeravatar
MarkyMark
2. div
2. div
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Indlæg af MarkyMark » 20. aug 2025, 11:54

Funky skrev:
20. aug 2025, 08:35
Jeg var selv overrasket, da jeg hørte det i Ripodsten her til morgen, men ud fra stats havde AaB mere end som så, og jeg vil også vove at påstå, at afvikler man 10 kampe med de stats, Ripodsten oplister, så får man også point i de fleste af dem. Mit eget billede af kampen er nok farvet af, at det ender så ringe, som det gør i 2. Halvleg, og at en spiller, som kommer til at fylde så meget i spillet, som Jasson gør, samtidig leverer så dårlig en præstation.
Stats tager ikke højde for hold der er ramt på selvtilliden. I foråret var det jo samme plade, at hvis vi spillede kampen mod NN om igen så ville vi få point stort set hver gang, og derfor skulle vi nok redde os, for på et tidspunkt vender heldet.

Det gør det bare ikke særligt ofte når et hold er så ramt på selvtilliden som vores er, og når der samtidig ikke er tilstrækkeligt med kvalitet og erfaring op gennem banen.

De vi mangler mere end noget andet er lederskab - og det er på mærkværdig vis lykkedes SSE22 at ignorere det i godt et år nu.

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Indlæg af andy » 20. aug 2025, 19:58

Vigtigt at Hobro taber. Dog mega ærgerligt at Aarhus Fremad fik point 😪

Mascis
1. div
1. div

Indlæg af Mascis » 20. aug 2025, 21:03

Vildt at vi allerede har tabt 9 point til 1. pladsen efter 6 runder 😬 Den her start kan godt blive dyr senere på sæsonen, hvis altså vi nogensinde kommer op i gear igen…

Bombommelom
2. div
2. div
Favoritspiller: Kosten

Indlæg af Bombommelom » 20. aug 2025, 21:20

Mascis skrev:
20. aug 2025, 21:03
Vildt at vi allerede har tabt 9 point til 1. pladsen efter 6 runder 😬 Den her start kan godt blive dyr senere på sæsonen, hvis altså vi nogensinde kommer op i gear igen…
Hvis det fortsætter er vi kun 33 point efter, når grundspillet er overstået. Huhej hvor det går. :thumbsup:

Besvar