inkludere børsting i den der..
Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Århus Fremad - AaB (29-08-2025)
Nu foreslår jeg lige noget:
Hvad med en konkurs og tvangsnedrykning..
Og så hente Thomasberg so sportschef.. Riddersholm som cheftræner, Tøfting som assistent, Graulund som angrebstræner og så Peter Sørensen som mentaltræner..
Altså det lyder mere tiltalende end at fortsætte som nu.
Hvad med en konkurs og tvangsnedrykning..
Og så hente Thomasberg so sportschef.. Riddersholm som cheftræner, Tøfting som assistent, Graulund som angrebstræner og så Peter Sørensen som mentaltræner..
Altså det lyder mere tiltalende end at fortsætte som nu.
- MF issehoved
- 2. div

Børsting er forfærdelig at se påDenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2025, 19:16inkludere børsting i den der..
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han er meget skidt kørende i denne kamp, ja. Men det er stort set alle markspillere. Det er et fuldstændigt afgrundsdybt niveau, der vises, og det, der irriterer mig ekstra helt vildt og voldsomt, det er, at jeg har indtryk er, at man har taget turen til Århus uden at tage opgaven særligt alvorligt.MF issehoved skrev: ↑29. aug 2025, 19:18Børsting er forfærdelig at se påDenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2025, 19:16inkludere børsting i den der..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Longtimefan
- Drenge

- Favoritspiller: Nr. Ib
Han kan roligt skifte 3 mere. Børsting, Jasson og Arnorsson ud NU !
Forestil jer at være på tur med 2 møgjyllands fans sådan en aften....
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nejtak.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg har to chefer der er Muh-fans.... heldigvis ikke dem, jeg snakker mest med.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Ha, ha, det samme skete for mig, og jeg havde ikke fået briller på, så ved første øjekast troede jeg der stod 4-0 til AaB. Jeg skulle sgu aldrig have taget de briller på.
- MF issehoved
- 2. div

Hvad var der ikke sket - hvis vi havde mødt et rigtig fodboldhold, uha uha
Men et eller andet sted hvad fanden er perspektivet så i at hente en spiller som Børsting som vi allerede har kasseret en gang? Han er en herlig og likeable karakter men jo ikke dygtig nok.
Og så har jeg sagt det før men når der er adskillige spillere hernede fra Hobro som ville gå direkte ind i start 11 på AaBs hold, ja så er niveauet simpelthen bare for lavt.
Og så har jeg sagt det før men når der er adskillige spillere hernede fra Hobro som ville gå direkte ind i start 11 på AaBs hold, ja så er niveauet simpelthen bare for lavt.
Fint man som klub vil bestemme at man skal spille 4-3-3 .
Dette blev defineret under Sse indtoget.
Men hvorfor man så ikke har adresseret de spillere det kræver er en gåde
Og når man er rykket ned og står med det svagest AaB hold nogensinde så skal man da spille med de få styrker man har fremfor at tvinge en formation igennem
Det er taktisk ringe
Men i guder altså
Oprykker halvtids proffer - vi blir kørt ud som små u15 spillere og er til grin i hele fodbold danmark
Dette blev defineret under Sse indtoget.
Men hvorfor man så ikke har adresseret de spillere det kræver er en gåde
Og når man er rykket ned og står med det svagest AaB hold nogensinde så skal man da spille med de få styrker man har fremfor at tvinge en formation igennem
Det er taktisk ringe
Men i guder altså
Oprykker halvtids proffer - vi blir kørt ud som små u15 spillere og er til grin i hele fodbold danmark
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Den måde hele det her vindue er blevet grebet an på skriger af amatørMartino1 skrev: ↑29. aug 2025, 19:25Men et eller andet sted hvad fanden er perspektivet så i at hente en spiller som Børsting som vi allerede har kasseret en gang? Han er en herlig og likeable karakter men jo ikke dygtig nok.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Hold kæft, det er elendigt.
Hele forsvaret er jo en katastrofe.
Hele forsvaret er jo en katastrofe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jasson er elendig i dag
Forsvaret er ikke eksisterende
Angrebet har ingen fart
Fuck hvor vi ringe og hvor er det pinligt ..
Kubel vil jo aldrig overveje at skifte til AaB som vi spiller i dag
Forsvaret er ikke eksisterende
Angrebet har ingen fart
Fuck hvor vi ringe og hvor er det pinligt ..
Kubel vil jo aldrig overveje at skifte til AaB som vi spiller i dag
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hvis det er kvalitetsspillere vi skal have så skal de lejes. Vi KAN ikke få de spillere vi gerne vil have ind som køb nu, for chancen fpr at rykke op er 10%.
Kallesøe skal satame se at blive klar i en helvedes fart.
Tuxen Boll og co. skal seriøst overveje, om Marc Nielsen og Arnorsson er gode nok til at være 1.valg på venstre back.
Der skal hentes en centerforsvarer og en centermidt. Folk som skriger hovederne af deres hold hvis man går ud og leverer så ringe.
5-0 nu. Opløsning. Ikke opløsningstendenser. Opløsning.
Tuxen Boll og co. skal seriøst overveje, om Marc Nielsen og Arnorsson er gode nok til at være 1.valg på venstre back.
Der skal hentes en centerforsvarer og en centermidt. Folk som skriger hovederne af deres hold hvis man går ud og leverer så ringe.
5-0 nu. Opløsning. Ikke opløsningstendenser. Opløsning.
Marc Nielsen bliver tacklet AF BOLDEN!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det her hold rykker aldrig op.
Hvad fanden foregår der?
Hvad fanden foregår der?