Pokalkamp Marstal - AaB
Re: Pokalkamp Marstal - AaB
Lyden er også skidt på mit fibernet - og sikke dog et drømmehug af John!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
R Rosenberg
- Allstar

Jovist, gjorde de det;) Men man kunne godt måske drømme lidt om, at forskellen på dem, der får mange penge for at spille bold og bønder, der træner 2 aftener om ugen, var lidt større.le Cid skrev: ↑2. sep 2025, 17:22Vi er ikke uenige, men banen ser virkelig ikke god ud! Og så fik Gjæf altså kun 2-2 på banen for 6 år sidenR Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 17:19Enig. Men han har også demonstreret stor uvenskab med bolden flere gange.
I øvrigt er det noget skuffende, at AaB ikke er bedre/sætter mere tryk på.![]()
Ædruelighedens stemme
Maarup kunne godt være en profil i Fynsserien.
Er de ikke nærmere fiskere?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 17:40Jovist, gjorde de det;) Men man kunne godt måske drømme lidt om, at forskellen på dem, der får mange penge for at spille bold og bønder, der træner 2 aftener om ugen, var lidt større.le Cid skrev: ↑2. sep 2025, 17:22Vi er ikke uenige, men banen ser virkelig ikke god ud! Og så fik Gjæf altså kun 2-2 på banen for 6 år sidenR Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 17:19Enig. Men han har også demonstreret stor uvenskab med bolden flere gange.
Så fik de vist fikset lyden!
-
PonySlaystation
- Superliga

Kelvin John spiller en virkelig fin kamp. Billig baggrund og alt det der, men han er med i næsten alt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Klassisk Ross boldtab
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Hvem slukkede lyset??
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
København, København. Aalborg kommer!!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Var det Normann med 0-5-målet? Og også ham med dårlig opdækning på 1-5-målet?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Müller kan stadig ikke dominere feltet ved hjørne. Måske han kan ved en U12 kamp?
Hader København!
-
R Rosenberg
- Allstar

Back then. Søfolk.le Cid skrev: ↑2. sep 2025, 17:59Er de ikke nærmere fiskere?R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 17:40Jovist, gjorde de det;) Men man kunne godt måske drømme lidt om, at forskellen på dem, der får mange penge for at spille bold og bønder, der træner 2 aftener om ugen, var lidt større.le Cid skrev: ↑2. sep 2025, 17:22Vi er ikke uenige, men banen ser virkelig ikke god ud! Og så fik Gjæf altså kun 2-2 på banen for 6 år sidenR Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 17:19Enig. Men han har også demonstreret stor uvenskab med bolden flere gange.
Ædruelighedens stemme
Så blev Müller slået af holdet.