Hvis ikke han blev skadet, må det være et tegn til ham om han skal til og steppe up
Pokalkamp Marstal - AaB
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Pokalkamp Marstal - AaB
Eller også vil man bare give en meget ung keeper en på opleveren.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Tror du?
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
Hvad er det for en mulig knæskade de snakker om???
Maarup blev udskiftet efter at have slået knæet måske det ham ?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Drengen er 16 år? Tænker da det er en kæmpe oplevelse.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hold nu op, selvfølgelig er det sgu da en oplevelse at optræde på førsteholdet for en ungdomskeeper....
we'll always go down fighting....
Tja.. måske har du ret synes bare ikke det lyder særligt flatterende heller ikke som 16årig, modstanderen er trods alt stadig kun marstal på Ærø, på et lille lokalt ''stadion'' nok nærmere bare en boldbane.
Børsting er godt nok dårlig, selv mod dette niveau er han dårlig.
Fin kamp af de to unge gutter i det centrale forsvar, ganske vist mod en svag modstander men de har haft helt styr på det. Bonde burde også få spilletid mod bedre modstandere.
Fin kamp af de to unge gutter i det centrale forsvar, ganske vist mod en svag modstander men de har haft helt styr på det. Bonde burde også få spilletid mod bedre modstandere.
Naturligvis er kæmpe oplevelse for en ung keeper... Fin mandskabspleje af træneren...
- KongGulerod
- Landshold

1-1 mellem Lyngby og Ledøje Smørum btw
Ja den ordinære er lige fløjtet af, så den står på 30 min mere.
Det er jo ikke det at spille mod Ærø, men som ung knejt at få debut for AaB’s første hold, det er selvfølgelig stort.AlbertE skrev: ↑2. sep 2025, 18:45Tja.. måske har du ret synes bare ikke det lyder særligt flatterende heller ikke som 16årig, modstanderen er trods alt stadig kun marstal på Ærø, på et lille lokalt ''stadion'' nok nærmere bare en boldbane.white splash skrev: ↑2. sep 2025, 18:44Drengen er 16 år? Tænker da det er en kæmpe oplevelse.
Det selvfølgeligt fedt og få debut for AaB, men omgivelserne og modstanderen og tidspunktet med 10min tilbage synes jeg gør det mindre stort og det er vel fair nok jeg har den holdning, Villads synes sikkert også det var mega fedt. Havde det været hjemme på Aalborg stadion med lidt flere tilskuere kunne jeg godt synes det var lidt federe.troelsh skrev: ↑2. sep 2025, 18:58Det er jo ikke det at spille mod Ærø, men som ung knejt at få debut for AaB’s første hold, det er selvfølgelig stort.AlbertE skrev: ↑2. sep 2025, 18:45Tja.. måske har du ret synes bare ikke det lyder særligt flatterende heller ikke som 16årig, modstanderen er trods alt stadig kun marstal på Ærø, på et lille lokalt ''stadion'' nok nærmere bare en boldbane.
Selvfølgelig er din holdning fair nok, men det er da kæmpe stort at få debut for AaB som 16årig. Fedt af Steffen at give ham minutterne.AlbertE skrev: ↑2. sep 2025, 19:03Det selvfølgeligt fedt og få debut for AaB, men omgivelserne og modstanderen og tidspunktet med 10min tilbage synes jeg gør det mindre stort og det er vel fair nok jeg har den holdning, Villads synes sikkert også det var mega fedt. Havde det været hjemme på Aalborg stadion med lidt flere tilskuere kunne jeg godt synes det var lidt federe.troelsh skrev: ↑2. sep 2025, 18:58Det er jo ikke det at spille mod Ærø, men som ung knejt at få debut for AaB’s første hold, det er selvfølgelig stort.
Alti fedt og få debut, men endnu federe hvis det var på hjemmebane med flere tilskuere havde været en meget større oplevelse, men selvfølgelig også fedt for ham, jeg synes bare det mærkeligt med 10minutter igen, vi førte 3-0 ved halvlegen så kunne han da ha skiftet ham der, eller ved 4-0 efter 58/60min... vi bliver nok ikke enige men det os okayMartino1 skrev: ↑2. sep 2025, 19:05Selvfølgelig er din holdning fair nok, men det er da kæmpe stort at få debut for AaB som 16årig. Fedt af Steffen at give ham minutterne.AlbertE skrev: ↑2. sep 2025, 19:03Det selvfølgeligt fedt og få debut for AaB, men omgivelserne og modstanderen og tidspunktet med 10min tilbage synes jeg gør det mindre stort og det er vel fair nok jeg har den holdning, Villads synes sikkert også det var mega fedt. Havde det været hjemme på Aalborg stadion med lidt flere tilskuere kunne jeg godt synes det var lidt federe.troelsh skrev: ↑2. sep 2025, 18:58Det er jo ikke det at spille mod Ærø, men som ung knejt at få debut for AaB’s første hold, det er selvfølgelig stort.AlbertE skrev: ↑2. sep 2025, 18:45Tja.. måske har du ret synes bare ikke det lyder særligt flatterende heller ikke som 16årig, modstanderen er trods alt stadig kun marstal på Ærø, på et lille lokalt ''stadion'' nok nærmere bare en boldbane.
Jores Okore er med på træner bænken for Ledøje, mon han er assistent træner hos dem
- KongGulerod
- Landshold

Ja det meget flot, håber de slår Lyngby ud på straffe om lidt.KongGulerod skrev: ↑2. sep 2025, 19:27De forsvarer sig godt. Og med deres skud på overliggeren i starten af den forlængede spilletid kunne de ret beset have været foran 2-1 lige nu.