Delvist enig. Det er en træls form for markedsføring. Jeg glædes over Jens Otto og hans dejlige stemme hver gang, men nej, det er ikke det samme at skulle høre det efter så lang tid.Alpa Chino skrev: ↑6. okt 2025, 15:30Jeg var ellers glad for at høre Ripodsten, men jeg kommer ikke til at installere en ny app for at høre det.
Og jeg gider ikke høre det 4 dage efter kampen.
AaB - HB Køge den 2. oktober.
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Ædruelighedens stemme
Jeg har allerede appen, da jeg abonnere på nordjyske så det ingen problem for migR Rosenberg skrev: ↑6. okt 2025, 18:23Delvist enig. Det er en træls form for markedsføring. Jeg glædes over Jens Otto og hans dejlige stemme hver gang, men nej, det er ikke det samme at skulle høre det efter så lang tid.Alpa Chino skrev: ↑6. okt 2025, 15:30Jeg var ellers glad for at høre Ripodsten, men jeg kommer ikke til at installere en ny app for at høre det.
Og jeg gider ikke høre det 4 dage efter kampen.
-
R Rosenberg
- Allstar

FedtAlbertE skrev: ↑6. okt 2025, 19:17Jeg har allerede appen, da jeg abonnere på nordjyske så det ingen problem for migR Rosenberg skrev: ↑6. okt 2025, 18:23Delvist enig. Det er en træls form for markedsføring. Jeg glædes over Jens Otto og hans dejlige stemme hver gang, men nej, det er ikke det samme at skulle høre det efter så lang tid.Alpa Chino skrev: ↑6. okt 2025, 15:30Jeg var ellers glad for at høre Ripodsten, men jeg kommer ikke til at installere en ny app for at høre det.
Og jeg gider ikke høre det 4 dage efter kampen.![]()
Ædruelighedens stemme
Jeg har også appen og nyder faktisk ripodsten uden dårlige radioreklamer, desuden har jeg sat alt på minimum tracking, så selvom det selvfølgelig er noget data jeg afleverer til nordjyske, er det nok ikke sammenligneligt med andre apps.
Jeg synes det er alt i alt er et fint “bytte”
Jeg synes det er alt i alt er et fint “bytte”
Men satme træls man ikke kan sætte tempoet op på afspilleren...
Legaliser pyro!
Jeg er imod den app. Jeg gider ikke mine podcasts er fragmenteret ud over alle mulige apps og når det stadig er gratis giver det bare ingen som helst mening.
RAUS RAUS SSE!
Har det på samme måde. Men har intet problem med at høre det lidt senere, bare det er inden næste kamp, hvilket kun var et issue da de havde midtuge pokalkampen.
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Det er selvfølgelig lidt bøvlet at man ikke kan høre den med det samme i Spotify eller PocketCast.
Men appen fungerer nu fint og er gratis at bruge. Så det generer ikke mig
Men appen fungerer nu fint og er gratis at bruge. Så det generer ikke mig
A slightly more sophisticated hooligan...
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Selvfølgelig giver det mening. Nordjyske får mere trafik på deres egen app, det har en værdi i mange sammenhænge. I den verden vil lever i idag, hvor de klassiske medier er presset fra mange kanter, gør det bestemt ikke mig noget med dette tiltag. Nærmere tværtimod.