Jeg var sikkert på det var hende vi har haft de andre gange, men ind til videre har hun vist sig at være lige så ringe.Belwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:22Altså. Vi har ikke haft Klarlund i år, er første gang hun dømmer os. Er Nanna Løf Andersen vi har haft de andre gange. Men det matcher meget godt jeres syn/holdning at alle de der kvinder jo er dårlige og de ligner jo allesammen hinanden eller noget. Ligesom kinesere.Forza skrev: ↑17. okt 2025, 19:18Hun hjælper i hvert fald ikke sit køns sag. Desværre er DBU enormt woke, så hun mangler næppe forlommer i deres system.jens fup skrev: ↑17. okt 2025, 19:17Nu vil jeg ikke lyde som en halvgnaven, halvchauevenistisk, halvgammel mand, men jeg bliver mere og mere af den mening at kvinder bør dømme i kvindesport og mænd i mandesport. Efter min mening har hende der Klarlund ikke den nødvendige fysik eller hurtighed til at følge med i en herre-fodboldkamp.Forza skrev: ↑17. okt 2025, 19:12Hun er pivelendig.R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 19:06Er det sådan en officielt vedtaget politik, at AaB skal belemres med denne dame-dommer i så mange kampe?
B93 - AaB den 17. oktober 2025
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Jeg synes nu mest det er AaB (og børsting) der er ringeAlbertE skrev: ↑17. okt 2025, 19:23Jeg var sikkert på det var hende vi har haft de andre gange, men ind til videre har hun vist sig at være lige så ringe.Belwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:22Altså. Vi har ikke haft Klarlund i år, er første gang hun dømmer os. Er Nanna Løf Andersen vi har haft de andre gange. Men det matcher meget godt jeres syn/holdning at alle de der kvinder jo er dårlige og de ligner jo allesammen hinanden eller noget. Ligesom kinesere.Forza skrev: ↑17. okt 2025, 19:18Hun hjælper i hvert fald ikke sit køns sag. Desværre er DBU enormt woke, så hun mangler næppe forlommer i deres system.jens fup skrev: ↑17. okt 2025, 19:17Nu vil jeg ikke lyde som en halvgnaven, halvchauevenistisk, halvgammel mand, men jeg bliver mere og mere af den mening at kvinder bør dømme i kvindesport og mænd i mandesport. Efter min mening har hende der Klarlund ikke den nødvendige fysik eller hurtighed til at følge med i en herre-fodboldkamp.Forza skrev: ↑17. okt 2025, 19:12Hun er pivelendig.R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 19:06Er det sådan en officielt vedtaget politik, at AaB skal belemres med denne dame-dommer i så mange kampe?
De spiller sku heller ikke godt nejBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:25Jeg synes nu mest det er AaB (og børsting) der er ringeAlbertE skrev: ↑17. okt 2025, 19:23Jeg var sikkert på det var hende vi har haft de andre gange, men ind til videre har hun vist sig at være lige så ringe.Belwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:22Altså. Vi har ikke haft Klarlund i år, er første gang hun dømmer os. Er Nanna Løf Andersen vi har haft de andre gange. Men det matcher meget godt jeres syn/holdning at alle de der kvinder jo er dårlige og de ligner jo allesammen hinanden eller noget. Ligesom kinesere.Forza skrev: ↑17. okt 2025, 19:18Hun hjælper i hvert fald ikke sit køns sag. Desværre er DBU enormt woke, så hun mangler næppe forlommer i deres system.jens fup skrev: ↑17. okt 2025, 19:17Nu vil jeg ikke lyde som en halvgnaven, halvchauevenistisk, halvgammel mand, men jeg bliver mere og mere af den mening at kvinder bør dømme i kvindesport og mænd i mandesport. Efter min mening har hende der Klarlund ikke den nødvendige fysik eller hurtighed til at følge med i en herre-fodboldkamp.
Det er mystisk at give gult til John, og det er mystisk ikke at give gult da Marc Nielsen bliver flæsket ved egen baglinje.
Men jeg synes ellers begge straffe kendelser er korrekte.
Men jeg synes ellers begge straffe kendelser er korrekte.
Svært at se det nuværende hold på banen levere et comeback. Hold op vi ser vingeskudte ud, og Ross som angriber - nej, jeg kommer nok aldrig til at tro på det som en gangbar løsning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Hvis det skal komme, så skal det komme fra Kelvin John.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Spil ham nu for h… som angriber.jens fup skrev: ↑17. okt 2025, 19:32Hvis det skal komme, så skal det komme fra Kelvin John.
Dumt at spille uden Helenius, hvis han ellers er helt klar.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Han har ikke virket specielt god i de seneste kampe, han har spillet.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Nope, men men begge erfarne backs ude kunne man nok godt have brugt en voksen spiller mere på banen.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi har fået mere spil nu. Men vi er overhovedet ikke farlige. Kan ikke huske at vi har haft ringere angriber end Ross.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Han er efter eget udsagn ikke bedst på angriber-pladsen, så jeg vil godt tage ham lidt i forsvar på den del.
Når nu dommeren har lagt en ekstremt emsig linje i fht straffe, så blev vi sgu snydt for et straffe dér, vil jeg mene.
Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Er det ikke første gang, det er hende som dommer? Den elendige kvindedommer i pokalen og mod Esbjerg(?) var en anden.Nordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Hader København!
Haha, ja, det er jo lidt et selvmål så. Jeg så en kvindelig dommer og troede fejlagtigt, at det var den eneste i ligaen. Ikke desto mindre, har det i hvert fald været mønstret i dag.white splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Ja det er pinligt, vi skal hellere kigge på os selv og hvor dårligt vi levererBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:46Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Dommeren er piv ringe
Men ikke skyld i at man er bagud.
Og med de skader der nu er - 3 i forsvaret - og en anonym midtbane der skal der ske noget andet i 2. Halvleg for at ramme en 1-1
B93 får man kontraer - for AaB SKAL gå efter 3 point
Men ikke skyld i at man er bagud.
Og med de skader der nu er - 3 i forsvaret - og en anonym midtbane der skal der ske noget andet i 2. Halvleg for at ramme en 1-1
B93 får man kontraer - for AaB SKAL gå efter 3 point