Jep. Og det værste er at der sidder velbetalte herrer og træffer så håbløse beslutninger for dansk fodbold og ikke mindst fremtiden for dansk fodbold.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 12:34den "nye" struktur har smadret ligaen og gjort den mindre sjov..jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 11:04Jeg ved ikke om det efterhånden er "for sent", men der mangler virkelig sjæl i superligaen. Jeg er ved at være en anelse træt af, at se gode danske spillere rende rundt i Polen, Tjekkiet, Norge og Sverige samtidig med, at alle de største talenter kommer fra vores nordiske naboer eller Right To Dream. Det virker som om, at selv Island og Finland i disse år bidrager med mere interessante superligaprofiler end vi selv gør.Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 08:58Enig Jonas. Lad os få den sang stoppet en gang for alle og så få udvidet superligaen til 16 hold hurtigst muligt.jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 08:33Jeg lader mig ligeledes fortælle at kampene er mindre taktisk-låste og at der ganske enkelt bliver spillet mere frit fodbold. Det kommer muligvis også af de mange kunstgræsbaner, og jeg tænker også at de 16 hold i ligaen spiller ind, så et nederlag ikke har lige så store omkostninger som i Superligaen. I årevis skulle vi høre på, at en klub som FCK aldrig ville kunne få uafgjort imod Barcelona eller Chelsea, hvis 4-6 af kampene i en sæson var imod klubber som AB, Helsingør, Hobro eller Kolding. Bodø viser os sæson efter sæson at det er løgn.Jakobsen skrev: ↑22. jan 2026, 21:01Der er afgjort også noget de kan i Bodø. Det er jo ikke den eneste danske "nobody" der er eksploderet deroppe. Kasper Junker var håbløs i Randers, AGF og Horsens og var vel opgivet i DK. Philip ZInckernagel blev heller aldrig rigtigt forløst i SønderjyskE. Jeg tror også der er noget i, at Eliteserien er bedre end 1. div og dårligere end Superligaen og det måske derfor er en god udviklingsplatform for nogle danske spilllere. Jeg har også indtryk af uden at have noget stor evidens at man i Norge er knapt så forhippede på at have mange unge spillere pga. videresalg og der måske er mere tid til at udvikle sig, hvorimod du nærmest er lidt opgivet i DK, hvis ikke du er slået igennem som 21 årig. Så er der sikkert også noget i at spillet er forskelligt i forskellige lande og nogle spillere måske bare passer bedre ind deroppe.
Vi ser nærmest ikke de kommende landsholdsspillere i superligaen længere. Jeg talte sammen for ikke så længe siden, og ca. halvdelen af den seneste landsholdstrup har ikke spillet et eneste minut i landets bedste række. En god håndfuld af de øvrige har lige haft en halv (eller hel) sæson før de var videre til udlandet og et par andre var ude at vende før de kom tilbage til DK og fik debut (Nørgaard og Billing). Sammenlignet med VM truppen i 02' var der lige præcis én spiller der ikke havde fået debut i landets bedste række (Jon Dahl), og det tror jeg faktisk aldrig vi kommer til at se igen.
Nogle gange kan jeg ærlig talt godt tvivle lidt på hvad formålet er med det hele, og hvad Superligaens berettigelse er efterhånden.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Nej det mest fantastiske, er det er AaB der var drif kraften bag denne struktur ændring, da det hele faldt til jorden, var det AaB Allan garde og Stefan Schôrs der fik det igennem ved at lobby de andre klubber...Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 13:35Jep. Og det værste er at der sidder velbetalte herrer og træffer så håbløse beslutninger for dansk fodbold og ikke mindst fremtiden for dansk fodbold.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 12:34den "nye" struktur har smadret ligaen og gjort den mindre sjov..jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 11:04Jeg ved ikke om det efterhånden er "for sent", men der mangler virkelig sjæl i superligaen. Jeg er ved at være en anelse træt af, at se gode danske spillere rende rundt i Polen, Tjekkiet, Norge og Sverige samtidig med, at alle de største talenter kommer fra vores nordiske naboer eller Right To Dream. Det virker som om, at selv Island og Finland i disse år bidrager med mere interessante superligaprofiler end vi selv gør.Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 08:58Enig Jonas. Lad os få den sang stoppet en gang for alle og så få udvidet superligaen til 16 hold hurtigst muligt.jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 08:33Jeg lader mig ligeledes fortælle at kampene er mindre taktisk-låste og at der ganske enkelt bliver spillet mere frit fodbold. Det kommer muligvis også af de mange kunstgræsbaner, og jeg tænker også at de 16 hold i ligaen spiller ind, så et nederlag ikke har lige så store omkostninger som i Superligaen. I årevis skulle vi høre på, at en klub som FCK aldrig ville kunne få uafgjort imod Barcelona eller Chelsea, hvis 4-6 af kampene i en sæson var imod klubber som AB, Helsingør, Hobro eller Kolding. Bodø viser os sæson efter sæson at det er løgn.Jakobsen skrev: ↑22. jan 2026, 21:01Der er afgjort også noget de kan i Bodø. Det er jo ikke den eneste danske "nobody" der er eksploderet deroppe. Kasper Junker var håbløs i Randers, AGF og Horsens og var vel opgivet i DK. Philip ZInckernagel blev heller aldrig rigtigt forløst i SønderjyskE. Jeg tror også der er noget i, at Eliteserien er bedre end 1. div og dårligere end Superligaen og det måske derfor er en god udviklingsplatform for nogle danske spilllere. Jeg har også indtryk af uden at have noget stor evidens at man i Norge er knapt så forhippede på at have mange unge spillere pga. videresalg og der måske er mere tid til at udvikle sig, hvorimod du nærmest er lidt opgivet i DK, hvis ikke du er slået igennem som 21 årig. Så er der sikkert også noget i at spillet er forskelligt i forskellige lande og nogle spillere måske bare passer bedre ind deroppe.
Vi ser nærmest ikke de kommende landsholdsspillere i superligaen længere. Jeg talte sammen for ikke så længe siden, og ca. halvdelen af den seneste landsholdstrup har ikke spillet et eneste minut i landets bedste række. En god håndfuld af de øvrige har lige haft en halv (eller hel) sæson før de var videre til udlandet og et par andre var ude at vende før de kom tilbage til DK og fik debut (Nørgaard og Billing). Sammenlignet med VM truppen i 02' var der lige præcis én spiller der ikke havde fået debut i landets bedste række (Jon Dahl), og det tror jeg faktisk aldrig vi kommer til at se igen.
Nogle gange kan jeg ærlig talt godt tvivle lidt på hvad formålet er med det hele, og hvad Superligaens berettigelse er efterhånden.
ALdrig har jeg set så stort et selvmål, og manglende forståelse for hvordan AaB som klub fik succes..
Det er rigtigt - og det tilgiver jeg aldrig Gaarde. Det var simpelthen så dumt.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 14:21Nej det mest fantastiske, er det er AaB der var drif kraften bag denne struktur ændring, da det hele faldt til jorden, var det AaB Allan garde og Stefan Schôrs der fik det igennem ved at lobby de andre klubber...Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 13:35Jep. Og det værste er at der sidder velbetalte herrer og træffer så håbløse beslutninger for dansk fodbold og ikke mindst fremtiden for dansk fodbold.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 12:34den "nye" struktur har smadret ligaen og gjort den mindre sjov..jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 11:04Jeg ved ikke om det efterhånden er "for sent", men der mangler virkelig sjæl i superligaen. Jeg er ved at være en anelse træt af, at se gode danske spillere rende rundt i Polen, Tjekkiet, Norge og Sverige samtidig med, at alle de største talenter kommer fra vores nordiske naboer eller Right To Dream. Det virker som om, at selv Island og Finland i disse år bidrager med mere interessante superligaprofiler end vi selv gør.Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 08:58Enig Jonas. Lad os få den sang stoppet en gang for alle og så få udvidet superligaen til 16 hold hurtigst muligt.jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 08:33
Jeg lader mig ligeledes fortælle at kampene er mindre taktisk-låste og at der ganske enkelt bliver spillet mere frit fodbold. Det kommer muligvis også af de mange kunstgræsbaner, og jeg tænker også at de 16 hold i ligaen spiller ind, så et nederlag ikke har lige så store omkostninger som i Superligaen. I årevis skulle vi høre på, at en klub som FCK aldrig ville kunne få uafgjort imod Barcelona eller Chelsea, hvis 4-6 af kampene i en sæson var imod klubber som AB, Helsingør, Hobro eller Kolding. Bodø viser os sæson efter sæson at det er løgn.
ALdrig har jeg set så stort et selvmål, og manglende forståelse for hvordan AaB som klub fik succes..
Det er også en ridse i lakken. Især taget i betragtning, at man ikke havde viljen til at investere i at blive fast top 6 eller den strategiske dygtighed. Den falder selvfølgelig tilbage på vores bestyrelse, men operationelt fik Gaarde jo bare sat noget makværk af nogle trupper sammen, hvor man blev valgt bare fordi man var ung nordjyde og så garneret indkøb der var så underlige og random, at det eneste jeg kan komme i tanke om der ligner er SSE22s indkøb. Havde trænere som Lars Søndergaard og Morten Wieghorst ikke gået på kompromis med den vedtagne spillestil så var AaB rykket ned langt inden 2023. Og så ved jeg godt, at der er mange herinde der ikke kan lide Wieghorst og mange der skoser Søndergaard for Holgersson på midtbanen, men sidst nævnte var i mangel på alternativer og Wieghorst prøvede altså at spille offensivt og så hurtigt at det kunne det hold slet ikke.Martino1 skrev: ↑24. jan 2026, 13:09Det er rigtigt - og det tilgiver jeg aldrig Gaarde. Det var simpelthen så dumt.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 14:21Nej det mest fantastiske, er det er AaB der var drif kraften bag denne struktur ændring, da det hele faldt til jorden, var det AaB Allan garde og Stefan Schôrs der fik det igennem ved at lobby de andre klubber...Martino1 skrev: ↑23. jan 2026, 13:35Jep. Og det værste er at der sidder velbetalte herrer og træffer så håbløse beslutninger for dansk fodbold og ikke mindst fremtiden for dansk fodbold.DenSataniskeHest skrev: ↑23. jan 2026, 12:34den "nye" struktur har smadret ligaen og gjort den mindre sjov..jonas386 skrev: ↑23. jan 2026, 11:04Jeg ved ikke om det efterhånden er "for sent", men der mangler virkelig sjæl i superligaen. Jeg er ved at være en anelse træt af, at se gode danske spillere rende rundt i Polen, Tjekkiet, Norge og Sverige samtidig med, at alle de største talenter kommer fra vores nordiske naboer eller Right To Dream. Det virker som om, at selv Island og Finland i disse år bidrager med mere interessante superligaprofiler end vi selv gør.
RAUS RAUS SSE!
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Cifuentes blev fyret i Leicester i går
-
Alpa Chino
- Superliga

Så lige det interview med Jokes Okore om dengang han blev beskyldt for matchfixing fordi en person havde smidt 10.000kr på at han ville få gult kort i slutningen af kampen.
Det er også helt vildt hvordan det blev kørt op af medierne.
Og synd for Okore der skulle håndtere det mentalt.
Det er også helt vildt hvordan det blev kørt op af medierne.
Og synd for Okore der skulle håndtere det mentalt.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
https://bold.dk/fodbold/stillinger/norg ... asper-hogh
Norwich byder 60 mio. for Kasper Høgh. Godt nok en vanvittig historie, der næsten er en James Cameron film værdig.
Norwich byder 60 mio. for Kasper Høgh. Godt nok en vanvittig historie, der næsten er en James Cameron film værdig.
Kasper Høgh har lige scoret på udebane mod Atletico Madrid
Ja, lige præcis! Og nu blev han guddødemig også matchvinder på udebane mod Atletico Madrid i Champions League. Det er jo ikke ligefrem pokalbold mod Middelfarts 4. divisionshold, vi taler om her. Men ingen - i hvert fald ikke undertegnede(!) - gjorde jo indsigelser, da AaB solgte ham så sent som august 2023. Det virker simpelthen skørt i dag.jens fup skrev: ↑22. jan 2026, 19:19Det er helt sikkert en gåde større end spørgsmålet om der findes en gud, hvordan Høgh kan have udviklet sig så eksplosivt. Måske kommer de noget i vandet deroppe nord for Polarcirklen. Noget af det, tror jeg, hænger sammen med tillid og tiltro fra omgivelserne - jeg har f.eks ikke fuldstændig indtryk af at Høgh var godt integreret her i AaB, og han led i alt fald under samme problem som mange andre AaB-angribere de senere år; der skullle ikke mange svipsere til, før man blev pillet ud og bænket til næste kamp. Selv om jeg har hevet hår ud af hovedet, dengang han spillede her, synes jeg det er rigtig spændende at følge hvordan han går fra succes til succes oppe i Norge. Helt ærligt; Med lidt held havde Kasper Høgh scoret mindst 4 mål mod Manchester City! I den ene kamp var han klasser over Haaland - tænk at man skal sige det!!Hovedet skrev: ↑22. jan 2026, 15:32Det kan selvfølgelig også tænkes, men helt generelt - ser man bort fra de sidste par års forfald, som Høgh jo ikke rigtigt nåede at opleve - har AaB faktisk haft et godt ry blandt spillere. Derudover er det naturligvis også muligt for en spiller at udvikle sig. I tilfældet Kasper Høgh synes jeg imidlertid, at denne udvikling har været af så eksplosiv karakter, at det ikke alene kan forklares med klubskifte, øget modenhed osv. Jeg skal så ærligt indrømme, at jeg ikke kendte til historier om byture osv.gwailo skrev: ↑21. jan 2026, 22:46Han har da helt sikkert rykket sig meget. Og ikke mindst taget sig sammen.Hovedet skrev: ↑21. jan 2026, 16:27Kasper Høgh er simpelthen en ekstrem historie - tænk sig, at vi blot skal tilbage til sommeren 2023, før samme Høgh var en udskældt marginalangriber i et AaB langt fra fordums styrke. I dette tilfælde vil jeg nu ikke bebrejde AaB på efterbevilling, for i de kampe jeg overværede, fremstod han nærmest miserabel. Jeg husker med gru en pokalkamp i Middelbart - som på daværende tidspunkt var placeret 3 rækker under AaB!
Om end det selvsagt havde været skønt at råde over en angriber på det niveau i dag, vil jeg nu også fremhæve det positive i, at det ikke behøver at være en dødsdom for en spiller ikke at slå igennem i én klub.
Men jeg er overbevist om at grunden til at efterhånden rigtig mange spillere og trænere ikke har fungeret i AaB ligger uden for banen. Det har været en organisation i forfald. Det kan man kun holde ude af banen i en stykke tid. Så vil det også påvirke spillerne. Det er nøjagtig samme historie med Man United hvor spillere blomstrer op når de kommer væk.
Vi var et par stykker der håbede at han fik mere tid, samme med wessam. Men forståeligt at han blev sendt videre. Jeg synes dog sagtens man kunne se hans kompetencer i nogle få kampe, blandt andet afslutninger og fart. Dog virkede offside til at være hans største force. Håber ikke vi laver samme fejl med ross, men det er svært at se ham lykkedes lige nu..Hovedet skrev: ↑29. jan 2026, 15:27Ja, lige præcis! Og nu blev han guddødemig også matchvinder på udebane mod Atletico Madrid i Champions League. Det er jo ikke ligefrem pokalbold mod Middelfarts 4. divisionshold, vi taler om her. Men ingen - i hvert fald ikke undertegnede(!) - gjorde jo indsigelser, da AaB solgte ham så sent som august 2023. Det virker simpelthen skørt i dag.jens fup skrev: ↑22. jan 2026, 19:19Det er helt sikkert en gåde større end spørgsmålet om der findes en gud, hvordan Høgh kan have udviklet sig så eksplosivt. Måske kommer de noget i vandet deroppe nord for Polarcirklen. Noget af det, tror jeg, hænger sammen med tillid og tiltro fra omgivelserne - jeg har f.eks ikke fuldstændig indtryk af at Høgh var godt integreret her i AaB, og han led i alt fald under samme problem som mange andre AaB-angribere de senere år; der skullle ikke mange svipsere til, før man blev pillet ud og bænket til næste kamp. Selv om jeg har hevet hår ud af hovedet, dengang han spillede her, synes jeg det er rigtig spændende at følge hvordan han går fra succes til succes oppe i Norge. Helt ærligt; Med lidt held havde Kasper Høgh scoret mindst 4 mål mod Manchester City! I den ene kamp var han klasser over Haaland - tænk at man skal sige det!!Hovedet skrev: ↑22. jan 2026, 15:32Det kan selvfølgelig også tænkes, men helt generelt - ser man bort fra de sidste par års forfald, som Høgh jo ikke rigtigt nåede at opleve - har AaB faktisk haft et godt ry blandt spillere. Derudover er det naturligvis også muligt for en spiller at udvikle sig. I tilfældet Kasper Høgh synes jeg imidlertid, at denne udvikling har været af så eksplosiv karakter, at det ikke alene kan forklares med klubskifte, øget modenhed osv. Jeg skal så ærligt indrømme, at jeg ikke kendte til historier om byture osv.gwailo skrev: ↑21. jan 2026, 22:46Han har da helt sikkert rykket sig meget. Og ikke mindst taget sig sammen.Hovedet skrev: ↑21. jan 2026, 16:27Kasper Høgh er simpelthen en ekstrem historie - tænk sig, at vi blot skal tilbage til sommeren 2023, før samme Høgh var en udskældt marginalangriber i et AaB langt fra fordums styrke. I dette tilfælde vil jeg nu ikke bebrejde AaB på efterbevilling, for i de kampe jeg overværede, fremstod han nærmest miserabel. Jeg husker med gru en pokalkamp i Middelbart - som på daværende tidspunkt var placeret 3 rækker under AaB!
Om end det selvsagt havde været skønt at råde over en angriber på det niveau i dag, vil jeg nu også fremhæve det positive i, at det ikke behøver at være en dødsdom for en spiller ikke at slå igennem i én klub.
Men jeg er overbevist om at grunden til at efterhånden rigtig mange spillere og trænere ikke har fungeret i AaB ligger uden for banen. Det har været en organisation i forfald. Det kan man kun holde ude af banen i en stykke tid. Så vil det også påvirke spillerne. Det er nøjagtig samme historie med Man United hvor spillere blomstrer op når de kommer væk.
Der kan i hvert fald ikke konstateres 1:1 - forhold mellem præstationer i den rød/hvide trøje og efterfølgende succes i en udenlandsk klub. Går vi tilbage til doublesæsonen og umiddelbart før denne, er det påfaldende, at lysende stjerner som Lucas Andersen, Nicklas Helenius, Nikolaj Thomsen og Kasper Kusk alle floppede i større eller mindre omfang - og nåede aldrig siden det niveau, de fremviste som 19-20 - årige!RicoBR02 skrev: ↑29. jan 2026, 16:51Vi var et par stykker der håbede at han fik mere tid, samme med wessam. Men forståeligt at han blev sendt videre. Jeg synes dog sagtens man kunne se hans kompetencer i nogle få kampe, blandt andet afslutninger og fart. Dog virkede offside til at være hans største force. Håber ikke vi laver samme fejl med ross, men det er svært at se ham lykkedes lige nu..Hovedet skrev: ↑29. jan 2026, 15:27Ja, lige præcis! Og nu blev han guddødemig også matchvinder på udebane mod Atletico Madrid i Champions League. Det er jo ikke ligefrem pokalbold mod Middelfarts 4. divisionshold, vi taler om her. Men ingen - i hvert fald ikke undertegnede(!) - gjorde jo indsigelser, da AaB solgte ham så sent som august 2023. Det virker simpelthen skørt i dag.jens fup skrev: ↑22. jan 2026, 19:19Det er helt sikkert en gåde større end spørgsmålet om der findes en gud, hvordan Høgh kan have udviklet sig så eksplosivt. Måske kommer de noget i vandet deroppe nord for Polarcirklen. Noget af det, tror jeg, hænger sammen med tillid og tiltro fra omgivelserne - jeg har f.eks ikke fuldstændig indtryk af at Høgh var godt integreret her i AaB, og han led i alt fald under samme problem som mange andre AaB-angribere de senere år; der skullle ikke mange svipsere til, før man blev pillet ud og bænket til næste kamp. Selv om jeg har hevet hår ud af hovedet, dengang han spillede her, synes jeg det er rigtig spændende at følge hvordan han går fra succes til succes oppe i Norge. Helt ærligt; Med lidt held havde Kasper Høgh scoret mindst 4 mål mod Manchester City! I den ene kamp var han klasser over Haaland - tænk at man skal sige det!!Hovedet skrev: ↑22. jan 2026, 15:32Det kan selvfølgelig også tænkes, men helt generelt - ser man bort fra de sidste par års forfald, som Høgh jo ikke rigtigt nåede at opleve - har AaB faktisk haft et godt ry blandt spillere. Derudover er det naturligvis også muligt for en spiller at udvikle sig. I tilfældet Kasper Høgh synes jeg imidlertid, at denne udvikling har været af så eksplosiv karakter, at det ikke alene kan forklares med klubskifte, øget modenhed osv. Jeg skal så ærligt indrømme, at jeg ikke kendte til historier om byture osv.gwailo skrev: ↑21. jan 2026, 22:46Han har da helt sikkert rykket sig meget. Og ikke mindst taget sig sammen.Hovedet skrev: ↑21. jan 2026, 16:27Kasper Høgh er simpelthen en ekstrem historie - tænk sig, at vi blot skal tilbage til sommeren 2023, før samme Høgh var en udskældt marginalangriber i et AaB langt fra fordums styrke. I dette tilfælde vil jeg nu ikke bebrejde AaB på efterbevilling, for i de kampe jeg overværede, fremstod han nærmest miserabel. Jeg husker med gru en pokalkamp i Middelbart - som på daværende tidspunkt var placeret 3 rækker under AaB!
Det er i hvert fald påfaldende, at de mest succesrige karrierer i udlandet gennem knap halvandet årti - ser man naturligvis bort fra Joachim Mæhle, der imidlertid havde optrådt så begrænset tid i AaB-trøjen som seniorspiller, at stjernestatus ikke var indlysende - kan fremvises af Henrik Dalsgaard, Kasper Høgh, Lasse Nielsen og Wessam!
-
Alpa Chino
- Superliga

Nu er det jo ikke fordi alle angribere får en formidabel karriere efter AaB.
Kasper Høgh
Wessam
Mikkel Kaufmann
Marco Ramkilde
Jannik Pohl
Kasper Høgh
Tim Prica
Tom van Weert
Milan Makaric
Anosike Ementa
Kasper Høgh
Wessam
Mikkel Kaufmann
Marco Ramkilde
Jannik Pohl
Kasper Høgh
Tim Prica
Tom van Weert
Milan Makaric
Anosike Ementa
Kaufmann har nu gjort det OK vil jeg mene, især sammenlignet med alle de andre angribere i bundkategorien her. Aktuel Bundesligaspiller men en del skadet desværre.Alpa Chino skrev: ↑30. jan 2026, 10:00Nu er det jo ikke fordi alle angribere får en formidabel karriere efter AaB.
Kasper Høgh
Wessam
Mikkel Kaufmann
Marco Ramkilde
Jannik Pohl
Kasper Høgh
Tim Prica
Tom van Weert
Milan Makaric
Anosike Ementa
Van Weert har også haft en hæderlig tid i Grækenland siden han smuttede.
Nej, selvfølgelig ikke. Men synes nu, din opdeling er lidt skæv - flere har klaret sig ret flot. Ville nok opdele dem sådan her:Alpa Chino skrev: ↑30. jan 2026, 10:00Nu er det jo ikke fordi alle angribere får en formidabel karriere efter AaB.
Kasper Høgh
Wessam
Mikkel Kaufmann
Marco Ramkilde
Jannik Pohl
Kasper Høgh
Tim Prica
Tom van Weert
Milan Makaric
Anosike Ementa
- Kasper Høgh
- Wessam
- Mikkel Kaufmann: Spiller regelmæssigt i Bundesligaen, når han ikke er skadet
- Anosike Ementa: Fast mand i Belgien
- Tom van Weert: Blev topscorer i Grækenland, efter vi solgte ham - i dag er han 35 år og nok snart færdig
---
- Marco Ramkilde
- Jannik Pohl
- Tim Prica
- Milan Makaric
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Grønning kan også komme med på positiv-siden.Sauer skrev: ↑30. jan 2026, 12:13Nej, selvfølgelig ikke. Men synes nu, din opdeling er lidt skæv - flere har klaret sig ret flot. Ville nok opdele dem sådan her:Alpa Chino skrev: ↑30. jan 2026, 10:00Nu er det jo ikke fordi alle angribere får en formidabel karriere efter AaB.
Kasper Høgh
Wessam
Mikkel Kaufmann
Marco Ramkilde
Jannik Pohl
Kasper Høgh
Tim Prica
Tom van Weert
Milan Makaric
Anosike Ementa
- Kasper Høgh
- Wessam
- Mikkel Kaufmann: Spiller regelmæssigt i Bundesligaen, når han ikke er skadet
- Anosike Ementa: Fast mand i Belgien
- Tom van Weert: Blev topscorer i Grækenland, efter vi solgte ham - i dag er han 35 år og nok snart færdig
---
- Marco Ramkilde
- Jannik Pohl
- Tim Prica
- Milan Makaric
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... n/11092321
Træner legenden siger endeligt stop, vi har heller ikke forvente mere af ham
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
R Rosenberg
- Allstar

Synd, at hans sidste job skulle være et, hvor han i sin hjerteklub skulle hives gennem det forpulede lorte-shitshow, som AaB galopperede mod at blive.634 skrev: ↑10. feb 2026, 18:30https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... n/11092321
Til dato vores dygtigste og mest respekterede træner nogensinde med den største impact både på banen og i klubben som helhed.
Ædruelighedens stemme
Ja hans anden periode er noget af det mest tåkrummende igennem seneste sæsoner, jeg tvivler på at han kan bebrejdes ret meget, det er mere personer på og omkring holdet, som tog den nedrykning.R Rosenberg skrev: ↑10. feb 2026, 20:19Synd, at hans sidste job skulle være et, hvor han i sin hjerteklub skulle hives gennem det forpulede lorte-shitshow, som AaB galopperede mod at blive.634 skrev: ↑10. feb 2026, 18:30https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... n/11092321
Til dato vores dygtigste og mest respekterede træner nogensinde med den største impact både på banen og i klubben som helhed.
Erik Hamrén og Poul Erik Andreasen stikker ud som de bedste All Time synes jeg
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester