Træningskamp AaB VS AC Horsens 06.02.26
Træningskamp AaB VS AC Horsens 06.02.26
Jeg kan se på vejrudsigten at der kommer en helvedes masse sne natten til fredag og fredag formiddag. Tror vi kampen bliver afviklet?
- andy
- Junior

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: Træningskamp AaB VS AC Horsens 06.02.26
Det virker godt nok som om de kommer til at spille på det værst tænkelige tidspunkt. Spørgsmålet er om sådan en kamp overhovedet er noget værd under sådanne forhold?
jeg tænker den bliver aflyst - virker naturstridigt hvis du kan 1 - nå at rydde banen og 2 - gennemføre kampen på trods.
det tvivler jeg på.
Og hvis der er sne og frost så kan de jo også risikere at banen trods det er på kunst er lettere farlig at spille på.
Mon ikke der kommer en aflysning men kæft jeg gad godt lige se kubel og de andre i aktion
det tvivler jeg på.
Og hvis der er sne og frost så kan de jo også risikere at banen trods det er på kunst er lettere farlig at spille på.
Mon ikke der kommer en aflysning men kæft jeg gad godt lige se kubel og de andre i aktion
AaB har lige meldt truppen ud. Men skriver også, at den potentielt vil blive aflyst. Der bliver truffet beslutning senest i morgen formiddag.baresi skrev: ↑5. feb 2026, 13:18jeg tænker den bliver aflyst - virker naturstridigt hvis du kan 1 - nå at rydde banen og 2 - gennemføre kampen på trods.
det tvivler jeg på.
- andy
- Junior

Hvorfor er Helle mon ikke med?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mon ikke han er syg/skadet.
Uanset hvad, så er vi godt nok meget tyndt besat på 9'er positionen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- andy
- Junior

Nu har jeg lige snakket med ham til preseason. Han er småskadet. I øvrigt regnede han ikke med at kampen blev spillet.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det ærgrer mig lidt at kampen bliver fuldstændig aflyst og at man ikke bare kan flytte den til i morgen, det er trods alt bare en træningskamp uden store logistiske forhold at tage hensyn til.
Desuden har vi nu kun spillet 2 træningskampe på over 1 måned, det synes jeg er forholdsvis lidt.
Desuden har vi nu kun spillet 2 træningskampe på over 1 måned, det synes jeg er forholdsvis lidt.