AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Rams » 7. mar 2026, 08:59

Uanset hvor meget man er i følelsernes vold, så ændrer det ikke på at man skal holde fast i Tuxen-Boll, Møller og Højer.

Lige nu sidder der en Herr Peters i Hamburg og bliver bekræftet i, at landsbytosserne ikke har mere succes end hans eget Moneyball-projekt. Han kan sikkert få lavet en konsulentrapport, der fremtryller strategiske KPI’er og andet godt, som kan hæve Titanic fra havbunden.

Lige nu er vi Schalke 04, men passer vi ikke på bliver vi Sheffield Wednesday.

Vi har de spillere vi har, og de sidste transfers der kan vrides ud er et brandudsalg af Valdemar Møller og Grønkjær til sommer.

Så personligt sætter jeg barren til overlevelse i 1. Division, og håber så at vi kan styrke pipelinen og få hevet nogle talenter ind i akademiet udefra. Nøglen til overlevelse bliver akademiet, og så kan vi selvfølgelig håbe på, at pengemænd udefra smider noget substantielt i kassen. Men 10 års sikker hånd ift at vælge forkert lokker nok ikke med mindre der findes en gut med mange penge og lille pik, der har brug for at vise verden, hvor dygtig han er…
In verbis simus faciles

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 7. mar 2026, 09:02

Rams skrev:
7. mar 2026, 08:59
Uanset hvor meget man er i følelsernes vold, så ændrer det ikke på at man skal holde fast i Tuxen-Boll, Møller og Højer.

Lige nu sidder der en Herr Peters i Hamburg og bliver bekræftet i, at landsbytosserne ikke har mere succes end hans eget Moneyball-projekt. Han kan sikkert få lavet en konsulentrapport, der fremtryller strategiske KPI’er og andet godt, som kan hæve Titanic fra havbunden.

Lige nu er vi Schalke 04, men passer vi ikke på bliver vi Sheffield Wednesday.

Vi har de spillere vi har, og de sidste transfers der kan vrides ud er et brandudsalg af Valdemar Møller og Grønkjær til sommer.

Så personligt sætter jeg barren til overlevelse i 1. Division, og håber så at vi kan styrke pipelinen og få hevet nogle talenter ind i akademiet udefra. Nøglen til overlevelse bliver akademiet, og så kan vi selvfølgelig håbe på, at pengemænd udefra smider noget substantielt i kassen. Men 10 års sikker hånd ift at vælge forkert lokker nok ikke med mindre der findes en gut med mange penge og lille pik, der har brug for at vise verden, hvor dygtig han er…
Jeg er delvist enig og siger ikke man skal fyre træneren.
MEN man har netop de spillere man har og så går opgaven på at få det hold sat sammen på bedst mulig vis
Istedet for at de skal passe ind i en skabelon som alle nu igennem lang tid kan se ikke lykkes fordi man netop ikke henter de spiller typer det kræves..
De spillere vi har er ikke dygtige nok til det anlagte spil

Belwas
2. div
2. div

Indlæg af Belwas » 7. mar 2026, 09:11

Jeg gik fra stadion ret pissed i går. Jeg tænkte jeg må hellere sove på det, det har jeg gjort, og jeg har det på samme måde i dag.

Jeg er done. Jeg opsiger mit billetabonnement, mit viaplay, mit medlemskab af fanforeningen og sælger mine aktier. Er nok også mit sidste besøg på siden her længe.

Jeg kan ikke længere kende det AaB jeg blev fan af. Det er blevet frivillig selvpineri for at føle jeg bakker op, men jeg kan ikke bakke op om det AaB der er lige nu. Det eneste element jeg stadig kan lide er de unge drenge fra akademiet.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 7. mar 2026, 09:27

Tænk engang, at for kun et par år siden brokkede vi os over, at hvis vi var heldige og kunne snige os med i top 6, ville vi blive det tynde øl og ikke have noget at spille for.
Det gør vi stadig, bare en hel division lavere.

Freak world. Fuck Peters!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 7. mar 2026, 09:37

R Rosenberg skrev:
7. mar 2026, 09:27
Tænk engang, at for kun et par år siden brokkede vi os over, at hvis vi var heldige og kunne snige os med i top 6, ville vi blive det tynde øl og ikke have noget at spille for.
Det gør vi stadig, bare en hel division lavere.

Freak world. Fuck Peters!
Var det så bare en del af vejen for et AaB under en sund omstrukturering, så kunne man se lidt lys for enden af tunnelen. Men nej, klubbens fundament virker for mig ikke mulig at redde. Økonomien går fortsat den gale vej og klubben er pt. gidsel i ejerskabskampen. Der arbejdes ikke efter nogen plan der render meget længere end næste kamp. Der er ingen langvarig strategi der skal sikre et bæredygtigt AaB.

Jeg tror desværre ikke vi har set bunden endnu :@ Selvom jeg har indset dette, så er det utrolig svært at sluge og være vidne til :'(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 7. mar 2026, 09:37

Belwas skrev:
7. mar 2026, 09:11
Jeg gik fra stadion ret pissed i går. Jeg tænkte jeg må hellere sove på det, det har jeg gjort, og jeg har det på samme måde i dag.

Jeg er done. Jeg opsiger mit billetabonnement, mit viaplay, mit medlemskab af fanforeningen og sælger mine aktier. Er nok også mit sidste besøg på siden her længe.

Jeg kan ikke længere kende det AaB jeg blev fan af. Det er blevet frivillig selvpineri for at føle jeg bakker op, men jeg kan ikke bakke op om det AaB der er lige nu. Det eneste element jeg stadig kan lide er de unge drenge fra akademiet.
Mit Abm blev opsagt ved første nedrykning og var på stadion hist og pist sidste år men jo dårligere spillet er jo mindre gider jeg bruge min tid på AaB. Den første store nedgang kom enlig da man ændrede liga formatet jeg holdte op med at se de andre kampe og jeg må indrømme at den møde AaB er blevet forvaltet på også har bidraget til min lyst til at bruge tid på klubben. Det er simpelthen for elendigt drevet der er ingen planer intet og alene det man holder fast i 4-3-3 på 3-4år men stadig ikke har spillere til det er jo sindsygt. Hvorfor er man så fokuseret på den opstilling det er rent elendighed siden den blev indført.

Nå men nok om det AaB rykker ikke op og det bliver endnu svære at bryde den spiral man er endt i. Mest pga elendig planlægning og man har drevet klubben så elendigt. Fundament I klubben er så elendigt der ikke er nogen let måde at rede det på. Det vil koste mange mange penge også mere end de sølle 70m man snakkede om hvis man skal tilbage og hvem gider spille de penge på en klub der er så elendig drevet

Lad os få Chang tilbage i divisionerne

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 7. mar 2026, 10:06

Belwas skrev:

Du burde lige sove en nat mere.
Det er så fair at være frustreret over det sportslige lige nu.
Men det AaB du kendte er jo væk for længe siden og det er ikke på to kampe det er forsvundet.

Vi er rædselsfulde sportsligt lige nu og samtidig er ejerskabet ikke løst og så er prikken over i’et så nu, at vi samtidig må acceptere, at vores AaB skal have en tur i 1.div igen.

Det er hårdt…men for helvede vi støtter sq logoet!!! Og en gang AaB altid AaB…

Træk vejret og tænk dig nu godt om

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 7. mar 2026, 10:15

Jeg bliver altså nødt til at pointere igen, at vi altså ikke har SÅ dårlige spillere, som man herinde gør det til. Det er rigtigt at vi ikke har en superligatrup, men jeg synes simpelthen det er for nemt at fralægge en kæmpe del af det sportslige ansvar på Højer. Vi taber altså i aftes til et oprykkerhold fra 2. division, der er semi-proffer. Det kan simpelthen ikke tørres af på at spillertruppen ikke er god nok. Det handler om niveauet i truppen ikke bliver forløst (hej Tottenham!).

Tiedemann, Andersson og Kallesøe er altså spillere som har bevist sig som ganske standard superligaspillere, ligesom Håpnes og Kasaa også har CV'er der viser et niveau over 1. division. Helenius kan vi også godt tælle som en spiller med niveau til mere end 1. division, omend alderen er imod. Kübel og Marc Nielsen er indkøbt efter værende profiler på andre 1. divisionshold, og så har vi nogle unge talenter der selvfølgelig stadig mangler ting, men hvor der burde være et udviklingspotentiale.

Så kan vi godt diskutere forkert sammensætning af hold, forkert formation og at tyskerne er forfærdelige (det er de!). Men det vi så igår, det falder altså tilbage på et trænerteam der lykkes med INTET, og har pisset en vinteropstart væk. Det er simpelthen ikke godt nok. Det hold vi har burde altså relativt nemt kunne dominere mod et oprykket 2. divisionshold bestående af semi-proffere, hvoraf vi har nuppet deres bedste spiller.

Fuck SSE - Men Højer sejler simpelthen også.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 7. mar 2026, 10:31

Jøsses.. Jeg er absolut ikke tilfreds med hvordan tingene ser ud lige nu, holdet spiller som en sæk kartofler og der er ingen gejst at spore i øjnene på hverken træner eller spillere. MEN!
Jeg blev ikke AaB fan i start 90erne for at fejre mesterskaber eller aldrig opleve modgang. Jeg blev AaB fan fordi jeg kommer fra Aalborg. Jeg blev AaB fan pga stemningen på stadion. Erik bo, Peter Rasmussen, Thorst, Simonsen, Lucas, grønkjær, Prica osv gjorde mig til AaB fan. Over 20000 på stadion i 94-95 hvor jeg selv måtte sidde på græsset gjorde mig til AaB fan. Redning fra nedrykning i parken gjorde mig til AaB fan. Pokal finaler, kæmpe nederlag, AaB spillere der gik fra dør til dør for at samle penge ind gjorde mig til AaB fan. Sammenholdet på tribunen, at møde mennesker i hverdagene udenfor kampdage man kunne genkende eller omvendt gjorde mig til AaB fan. Vi er IKKE fck. Vi skal ikke sidde og hyle hver gang der er modvind, vi kan ikke fyre træner gang på gang fordi vi ikke vinder kampe og vi KAN OG MÅ IKKE droppe støtten og blive væk fra stadion fordi det går skidt. Jeg vil ikke sidde om nogle sæsoner og være en af dem der kun er der når vi vinder kampe. Så kunne jeg ligeså godt se håndbold. Jeg er rød og hvid til det sidste uanset om det hedder superliga eller 2 division. Så hank op i jeres store drenge bukser, stop med at skyde skylden på folk omkring jer og gør hvad i kan for at løfte klubben.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 7. mar 2026, 11:01

RicoBR02 skrev:
7. mar 2026, 10:31
Jøsses.. Jeg er absolut ikke tilfreds med hvordan tingene ser ud lige nu, holdet spiller som en sæk kartofler og der er ingen gejst at spore i øjnene på hverken træner eller spillere. MEN!
Jeg blev ikke AaB fan i start 90erne for at fejre mesterskaber eller aldrig opleve modgang. Jeg blev AaB fan fordi jeg kommer fra Aalborg. Jeg blev AaB fan pga stemningen på stadion. Erik bo, Peter Rasmussen, Thorst, Simonsen, Lucas, grønkjær, Prica osv gjorde mig til AaB fan. Over 20000 på stadion i 94-95 hvor jeg selv måtte sidde på græsset gjorde mig til AaB fan. Redning fra nedrykning i parken gjorde mig til AaB fan. Pokal finaler, kæmpe nederlag, AaB spillere der gik fra dør til dør for at samle penge ind gjorde mig til AaB fan. Sammenholdet på tribunen, at møde mennesker i hverdagene udenfor kampdage man kunne genkende eller omvendt gjorde mig til AaB fan. Vi er IKKE fck. Vi skal ikke sidde og hyle hver gang der er modvind, vi kan ikke fyre træner gang på gang fordi vi ikke vinder kampe og vi KAN OG MÅ IKKE droppe støtten og blive væk fra stadion fordi det går skidt. Jeg vil ikke sidde om nogle sæsoner og være en af dem der kun er der når vi vinder kampe. Så kunne jeg ligeså godt se håndbold. Jeg er rød og hvid til det sidste uanset om det hedder superliga eller 2 division. Så hank op i jeres store drenge bukser, stop med at skyde skylden på folk omkring jer og gør hvad i kan for at løfte klubben.
Fair nok jeg blev heller ikke fan pga mesterskaber så var der andre klubber jeg vil følge. Men jeg gider ikke bruge min penge på den elendighed de har opbygget. Jeg vil altid håbe de vinder men jeg vil hellere tage en tur på provstrjorden end på stadion som det er nu. Kommer der ikke ændringer så garantere jeg for mange hellere vil bruge deres tid og energi på noget andet, selv om man stadig holder med klubben.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 7. mar 2026, 11:08

DenSataniskeHest skrev:
7. mar 2026, 11:01
RicoBR02 skrev:
Fair nok jeg blev heller ikke fan pga mesterskaber så var der andre klubber jeg vil følge. Men jeg gider ikke bruge min penge på den elendighed de har opbygget. Jeg vil altid håbe de vinder men jeg vil hellere tage en tur på provstrjorden end på stadion som det er nu. Kommer der ikke ændringer så garantere jeg for mange hellere vil bruge deres tid og energi på noget andet, selv om man stadig holder med klubben.
Hørt! Hvis jeg var fan pga. titler så var jeg fan af Man City og Barcelona.

På et tidspunkt bliver man nød til at trække en streng i sandet, og lade klubben forstå, at folks loyalitet er noget, som man skal gøre sig fortjent til, ikke noget der er en utømmelig ressource.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 7. mar 2026, 11:17

ja det er en bisar omgang læsning….

i princippet så er vi præcis hvor vi ville være endt uanset hvad med vores luksusfælden-økonomi de sidste 20 år !

at Allan gaarde fik overbevist bestyrelsen om at det var ham og en sportslig satsning uden økonomisk dækning der skulle til og Schoors og ansvarlighed der skulle på porten er den værste beslutning trufffet ! dette efter man to gange var reddet fra konkurs i sidste øjeblik
det flåede bunden ud af økonomien og er eneste grund til at AaB røg på andre hænder… at tale om at nogen har ødelagt klubben på to år svarer til at give en udefra kommende æren for at smadre ens ægteskab. Har man slået konen i + 10 år og lænsed fælleskontoen gentagne gange så kan man ikke give andre skylden ! man har skabt en realitet der ALDRIG var blevet til noget hvis man havde opført sig normalt….

men det ændre ikke på at der stadig er en klub og nu skal vi så bare starte hvor alle andre er startet…. uden en fantast økonomi
jeg håber nogen vil tage ansvaret for at bygge AaB ansvarligt op og at man har en flok fans der stopper med at hylde økonomisk uansvarlighed og acceptere at klubben aldrig har været godt drevet !
det er det aller første der skal ændre sig og vi som holder af klubben skal acceptere et langt sejt træk !
hvad fanden er sucess værd hvis det er bygget op for lånte penge ? ikke en skid

på vej ud af nord i går sagde min sidemand ‘øllet er stadig koldt, pølserne er stadig varme og folk kommer stadig væk herud… vi mangler bare et projekt at tro på’
det er sådan set meget rigtigt. det har vi manglet meget meget længe…. og det undre mig at ingen har italesat det. den der kom tættest på var Lars friis og han var ikke engang ejer….
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. mar 2026, 11:24

Har lige set Rishøjs interview med Højer.

For satan en gang ævl han disker op med, og han ser iøvrigt helt slukket ud.

AaB havde åbenbart den største chance i 1. halvleg. Spillerne leverede en god indsats og fighter godt for det og Højer var helt tilfreds med indsatsen i 1. halvleg. Aarhus Fremad er et fint hold og var godt spillende. Og så er det bare så uheldigt, at man lukker er mål ind igen i minut 90.

Av, av, av hvis Højer ikke er bedre til at se realiteterne i øjnene, så han jeg godt nok svært at se ham vende skuden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 7. mar 2026, 11:30

doukas skrev:
7. mar 2026, 11:24

AaB havde åbenbart den største chance i 1. halvleg. Spillerne leverede en god indsats og fighter godt for det og Højer var helt tilfreds med indsatsen i 1. halvleg.
vi haft de to ringeste 1 halvlege hele sæsonen…

vi var træningskegler i går i 1. halvleg

virkeligheds fjernt af højer! holdet er sat utroligt dårligt op og det mindede lidt om nogle af kampene under Van dam….
Pres - helt væk
spillernes roller ? de kiggede rundt
der mangler selvtillid men den fodre man ikke ved ikke at have en tydelig plan
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 7. mar 2026, 11:38

doukas skrev:

AaB havde åbenbart den største chance i 1. halvleg. Spillerne leverede en god indsats og fighter godt for det og Højer var helt tilfreds med indsatsen i 1. halvleg. Aarhus Fremad er et fint hold og var godt spillende. Og så er det bare så uheldigt, at man lukker er mål ind igen i minut 90.

Av, av, av hvis Højer ikke er bedre til at se realiteterne i øjnene, så han jeg godt nok svært at se ham vende skuden.
Det er svært for ham at sige så meget andet, tænker jeg. Han skal møde spillerne et halvt døgn senere og bilde dem ind, at der er noget positivt at bygge på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 7. mar 2026, 11:50

doukas skrev:
7. mar 2026, 08:30
Og så kan vi glæde os til årsrapporten kommer på onsdag, hvori der er nedfældet en forventning om minus 50 millioner i 2026. Hvordan fanden man overhovedet kan have udgifter for 50 millioner i AaBs situation er simpelthen et gigantisk mysterium, som jeg håber journalisterne begynder at grave i.

Der er nogen, som snart må indse, at den her stinkende lort af en forretning/organisation skal brændes fuldstændig ned til grunden, og så skal den genopbygges over de næste mange år, ellers kommer vi aldrig videre.

Jeg er efterhånden der, hvor jeg synes vi skal droppe alle de elendige lappeløsninger og starte helt forfra med en konkurs og en tur ned i Danmarksserien.

Fuck dig Bælum, din kæmpe idiot og fuck den bestyrelse, som smed Stephan Schors på porten.

Fuck toppen af det nordjyske erhvervsliv for at være så vanvittig inkompetente.
Spillerbudgettet er vist på ca 30 mio.

Hvordan Sat’’ kan underskuddet så blive 50???

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 7. mar 2026, 11:51

doukas skrev:
7. mar 2026, 11:08
DenSataniskeHest skrev:
RicoBR02 skrev:

På et tidspunkt bliver man nød til at trække en streng i sandet, og lade klubben forstå, at folks loyalitet er noget, som man skal gøre sig fortjent til, ikke noget der er en utømmelig ressource.
Altså ved at blive væk? Jeg har svært ved at se at det beviser noget som helst overfor klubben at man bliver væk udover manglende indtægter. Det kan som sådan være en fin måde ar ramme tyskerne på, men jeg nægter at tro på at vi kan tvinge spillere eller træner til at hæve niveauet ved at opsige vores sæsonkort og blive væk. Fodboldspillere motiveres ikke af tomme tribuner, de motiveres af opbakning.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. mar 2026, 12:37

Funky skrev:
7. mar 2026, 11:38
doukas skrev:

Det er svært for ham at sige så meget andet, tænker jeg. Han skal møde spillerne et halvt døgn senere og bilde dem ind, at der er noget positivt at bygge på.
Hvis mentaliteten er, at der altid skal fokuseres på det positive, så kan jeg bedre forstå, at spillet er så jammerligt.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 7. mar 2026, 12:41

Kristian skrev:
7. mar 2026, 10:06
Belwas skrev:

Du burde lige sove en nat mere.
Det er så fair at være frustreret over det sportslige lige nu.
Men det AaB du kendte er jo væk for længe siden og det er ikke på to kampe det er forsvundet.

Vi er rædselsfulde sportsligt lige nu og samtidig er ejerskabet ikke løst og så er prikken over i’et så nu, at vi samtidig må acceptere, at vores AaB skal have en tur i 1.div igen.

Det er hårdt…men for helvede vi støtter sq logoet!!! Og en gang AaB altid AaB

Træk vejret og tænk dig nu godt om
Det har også altid været min filosofi. Og det er jo vel også reelt den absolut eneste grund til, at man uge efter uge vil pisses ned i halsen. Ellers er man jo bare dum. Eller til noget bizart SM-shit.

Men man kan jo også begynde at reflektere lidt over, hvad logoet er efterhånden. Er det klubben? Og hvad er klubben så? Er det et tysk ejerskab? Er det et udefinerbart fænomen?

Måske man skal lade være med at tænke for meget over det, for hvis man kører ren rationelt, så ville man jo brænde sit sæsonkort og bruge de tilsvarende 90 ugentlige minutter på at stable mursten, vaske plastikposer eller grave store huller til ingen verdens nytte.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 7. mar 2026, 12:46

RicoBR02 skrev:
7. mar 2026, 11:51
doukas skrev:
7. mar 2026, 11:08
DenSataniskeHest skrev:
RicoBR02 skrev:

Altså ved at blive væk? Jeg har svært ved at se at det beviser noget som helst overfor klubben at man bliver væk udover manglende indtægter. Det kan som sådan være en fin måde ar ramme tyskerne på, men jeg nægter at tro på at vi kan tvinge spillere eller træner til at hæve niveauet ved at opsige vores sæsonkort og blive væk. Fodboldspillere motiveres ikke af tomme tribuner, de motiveres af opbakning.
Tror alle i og omkring klubben snart har brug for et alvorligt wake-up call.

Holdets udtryk er i hvert fald ikke, at de spiller for klubbens overlevelse. Snarere virker det til, at alle befinder sig i en søvngænger-agtig tilstand for trance. Når regnskabet rammer på onsdag, så lyder dommedagsklokkerne for alvor, og det groteske shitshow er man altså ikke forpligtet til at bakke op, uanset hvilken AaB-fan man er.

Derudover håber jeg, at når det står klart, at vi skal spille bund 6, at der bliver gjort et stykke arbejde for at løse de spillere fra kontakterne, som bare ser AaB som et ligegyldigt skridt i en middelmådig fodboldkarriere. Her ser jeg på dig Müller, Jasson, Håpnes, Jubril og hvad I ellers hedder.

Besvar