Middelfart - AaB 2026 04.04
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Middelfart - AaB 2026 04.04
Tuxen og Møller skal fyres inden Højer.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
HØJER RAUS
AaB har allerede 2 fyrede trænere på lønningssedlen. Jeg tror ikke, de har råd til 3.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kaketo ligner jo en Makelele i dag
Siger desværre alt om niveauet centralt hos os i dag
Og nu skal Arnorsson pilles ud - han er ingen back og det har vi set længe nu
Siger desværre alt om niveauet centralt hos os i dag
Og nu skal Arnorsson pilles ud - han er ingen back og det har vi set længe nu
Fun fact: Det er for alvor gået komplet ad r... til, efter at Wurtz er kommet tilbage.
Det bemærkelsesværdige er, at vitterligt alle andre klubber i hele verden fra Real Madrid til Sønder Bøvelse i Serie-5 har sekvenser i de fleste kampe hvor der spilles udmærket fodbold, hvor tingene lykkedes og holdet er i kontrol over hvad der sker. Undtagen AaB. Det er seriøst et problem der snart går ind i sit 10. år, og hvor vi som hold bare aldrig fungerer. Selv når vi vinder kampe er det aldrig fordi vi er det bedste hold på banen. I stedet er det ofte på enkeltaktioner eller decideret held.
Det er bl.a. derfor at jeg synes det efterhånden giver mening bare at starte forfra i Danmarksserien. Den her klub er nødt til at starte helt forfra og genopbygge en helt ny kultur på ryggen af nogle helt andre spillere. Det bliver aldrig godt hvis vi konstant skal bygge ovenpå decideret råd. Det hjælper ikke med en ny træner, en ny midtbanespiller, angriber eller målmand. Det er lappeløsninger der aldrig kommer til at adressere det faktiske problem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg gengiver kun, hvad Ydesen har sagt. Hvis det forholder sig anderledes er det da et lillebitte lyspunkt ét eller andet sted i det her mørke.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nej efter at man solgte den bedste midtbanespiller og ikke fandt en erstatning.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
AaB har aldrig vundet en kamp med Marcus Bonde fra start. Måske er 6’eren en lidt vigtigere position end hvad en nervøs 18-årig kan håndtere.
For så vidt enig. Altså, det her drejer sig jo ikke om, hvorvidt AaB kan få point i Middelfart, eller om truppen skulle være god nok til lige at kunne klemme sig ind i 1. divisions øverste halvdel. Der er intet perspektiv i det nuværende foretagende, og min holdning er, at jo hurtigere det alligevel helt uundgåelige sammenbrud finder sted; jo hurtigere kan denne klub komme videre.jonas386 skrev: ↑4. apr 2026, 14:29Det bemærkelsesværdige er, at vitterligt alle andre klubber i hele verden fra Real Madrid til Sønder Bøvelse i Serie-5 har sekvenser i de fleste kampe hvor der spilles udmærket fodbold, hvor tingene lykkedes og holdet er i kontrol over hvad der sker. Undtagen AaB. Det er seriøst et problem der snart går ind i sit 10. år, og hvor vi som hold bare aldrig fungerer. Selv når vi vinder kampe er det aldrig fordi vi er det bedste hold på banen. I stedet er det ofte på enkeltaktioner eller decideret held.
Det er bl.a. derfor at jeg synes det efterhånden giver mening bare at starte forfra i Danmarksserien. Den her klub er nødt til at starte helt forfra og genopbygge en helt ny kultur på ryggen af nogle helt andre spillere. Det bliver aldrig godt hvis vi konstant skal bygge ovenpå decideret råd. Det hjælper ikke med en ny træner, en ny midtbanespiller, angriber eller målmand. Det er lappeløsninger der aldrig kommer til at adressere det faktiske problem.
Vi har kun skreget på en ny 6er herinde i 10 år (hilje gik i stykker).. debatsiden havde gjort det bedre med indkøb, det siger meget
- KongGulerod
- Landshold

Er Kallesøe skadet?
-
Longtimefan
- Drenge

- Favoritspiller: Nr. Ib
Hvorfor er det at vi skal spille bolden op helt nede fra med 400 berøringer, når banen er en pløjemark. Det er jo umuligt.
-
RufusTheDog
- 2. div

Drop træningen i den kommende uge, og send dem ud at grave grøfter – måske de kan få opbygget bare en smule karakter.
Næste kamp er ude mod Hobro. Et hold vi ikke har slået siden 2023. Det ser ærligt talt meget sort ud.
Næste kamp er ude mod Hobro. Et hold vi ikke har slået siden 2023. Det ser ærligt talt meget sort ud.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Helle er også færdig, han kan ikke mere
er han ikke altid det.
Hvis de taber i dag, så må det simpelthen nærme sig en fyring for Højer. Holdet er ringe, ja. Men ikke så ringe. Der er INGEN defensiv forankring.
Der skal en ind, der kan banke noget mentalitet i det her hold, og som er mand for defensiv struktur. Jeg orker ikke det her mere.
Der skal en ind, der kan banke noget mentalitet i det her hold, og som er mand for defensiv struktur. Jeg orker ikke det her mere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det skræmmende problem er jo at der ikke er en bedre afløser. Midtbanen er jo elendig.
At Adedeji igen er blandt vores bedste siger alligevel en del.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.