Eller også er vi bare utrolig dårlige til at få det maksimale ud af vores spillere, han er jo tydeligvis en rigtig rigtig dygtig højre back.Jakobsen skrev: ↑18. maj 2026, 21:02Han var i hvert fald en katastrofe i fire back kæden: Kæft, hvor han lavede så utroligt mange hjernedøde straffespark, at han har en stor andel i nedrykningsn sidste år.Soren skrev: ↑18. maj 2026, 19:53Vi sku have spillet med den treback kæde, og så skulle han bare have blæst frem på en wingbackHanga skrev: ↑18. maj 2026, 19:21Han var nemlig undervurderet af mange herinde. En vigtig spiller på det AaB hold på daværende tidspunkt. Selvom han bestemt havde nogle defensive udfordringer, så var hans offensive output bare markant og til tider decideret bærende for holdet.
Til Kusk skal der lyder et stor tak. En af de gode drenge med AaB i hjertet![]()
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
LASK bruger ham primært på kanten (ifølge transfermarkt og Monnerup i Mediano). Han var god for os offensivt og har et virkelig godt (for 1. division) spark. Desværre er han ikke særlig dygtig defensivt, især ikke på superliganiveau, og hjerneblødningen Kristoffer Wichmann blev straffet hårdt for at prøve ham af i midterforsvaret i vores afgørende kampe.troelsh skrev: ↑19. maj 2026, 10:42Eller også er vi bare utrolig dårlige til at få det maksimale ud af vores spillere, han er jo tydeligvis en rigtig rigtig dygtig højre back.Jakobsen skrev: ↑18. maj 2026, 21:02Han var i hvert fald en katastrofe i fire back kæden: Kæft, hvor han lavede så utroligt mange hjernedøde straffespark, at han har en stor andel i nedrykningsn sidste år.Soren skrev: ↑18. maj 2026, 19:53Vi sku have spillet med den treback kæde, og så skulle han bare have blæst frem på en wingbackHanga skrev: ↑18. maj 2026, 19:21Han var nemlig undervurderet af mange herinde. En vigtig spiller på det AaB hold på daværende tidspunkt. Selvom han bestemt havde nogle defensive udfordringer, så var hans offensive output bare markant og til tider decideret bærende for holdet.
Til Kusk skal der lyder et stor tak. En af de gode drenge med AaB i hjertet![]()
Jeg forestiller mig at Kasper Jørgensen (i Lyngby) rimelig hurtigt er blevet bemærket for de offensive aktioner, men da han er en spiller der har brug for længere afstande til at komme op i fart og er bedre til at ramme en bold i løb end at behandle den stående, har man smidt ham ned på backen hvor der for offensivspillere ofte kan være noget mere plads at bevæge sig på, og færre aktioner der kræver særlige færdigheder i småspillet.
Kasper Jørgensen var en af de spillere der kostede allermest i nedrykningen og det kommer jeg nok aldrig til at tilgive ham for, men derfor kan han jo sagtens spille fodbold og være brugbar på et hold hvor han ikke skal klovne rundt defensivt med sin elendige timing i tacklingerne og manglende overblik ift. sin direkte modstander
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Men så skulle vi måske have gjort som LASK og primært have brugt ham på kanten.jonas386 skrev: ↑19. maj 2026, 10:50LASK bruger ham primært på kanten (ifølge transfermarkt og Monnerup i Mediano). Han var god for os offensivt og har et virkelig godt (for 1. division) spark. Desværre er han ikke særlig dygtig defensivt, især ikke på superliganiveau, og hjerneblødningen Kristoffer Wichmann blev straffet hårdt for at prøve ham af i midterforsvaret i vores afgørende kampe.troelsh skrev: ↑19. maj 2026, 10:42Eller også er vi bare utrolig dårlige til at få det maksimale ud af vores spillere, han er jo tydeligvis en rigtig rigtig dygtig højre back.Jakobsen skrev: ↑18. maj 2026, 21:02Han var i hvert fald en katastrofe i fire back kæden: Kæft, hvor han lavede så utroligt mange hjernedøde straffespark, at han har en stor andel i nedrykningsn sidste år.Soren skrev: ↑18. maj 2026, 19:53Vi sku have spillet med den treback kæde, og så skulle han bare have blæst frem på en wingbackHanga skrev: ↑18. maj 2026, 19:21Han var nemlig undervurderet af mange herinde. En vigtig spiller på det AaB hold på daværende tidspunkt. Selvom han bestemt havde nogle defensive udfordringer, så var hans offensive output bare markant og til tider decideret bærende for holdet.
Til Kusk skal der lyder et stor tak. En af de gode drenge med AaB i hjertet![]()
Jeg forestiller mig at Kasper Jørgensen (i Lyngby) rimelig hurtigt er blevet bemærket for de offensive aktioner, men da han er en spiller der har brug for længere afstande til at komme op i fart og er bedre til at ramme en bold i løb end at behandle den stående, har man smidt ham ned på backen hvor der for offensivspillere ofte kan være noget mere plads at bevæge sig på, og færre aktioner der kræver særlige færdigheder i småspillet.
Kasper Jørgensen var en af de spillere der kostede allermest i nedrykningen og det kommer jeg nok aldrig til at tilgive ham for, men derfor kan han jo sagtens spille fodbold og være brugbar på et hold hvor han ikke skal klovne rundt defensivt med sin elendige timing i tacklingerne og manglende overblik ift. sin direkte modstander
Jeg synes der er andre end spillerne der har ansvaret for det morads vi er havnet i.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ja, men nu var det jo ikke mig der bestemte vores opstillingtroelsh skrev: ↑19. maj 2026, 11:30Men så skulle vi måske have gjort som LASK og primært have brugt ham på kanten.jonas386 skrev: ↑19. maj 2026, 10:50LASK bruger ham primært på kanten (ifølge transfermarkt og Monnerup i Mediano). Han var god for os offensivt og har et virkelig godt (for 1. division) spark. Desværre er han ikke særlig dygtig defensivt, især ikke på superliganiveau, og hjerneblødningen Kristoffer Wichmann blev straffet hårdt for at prøve ham af i midterforsvaret i vores afgørende kampe.troelsh skrev: ↑19. maj 2026, 10:42Eller også er vi bare utrolig dårlige til at få det maksimale ud af vores spillere, han er jo tydeligvis en rigtig rigtig dygtig højre back.Jakobsen skrev: ↑18. maj 2026, 21:02Han var i hvert fald en katastrofe i fire back kæden: Kæft, hvor han lavede så utroligt mange hjernedøde straffespark, at han har en stor andel i nedrykningsn sidste år.Soren skrev: ↑18. maj 2026, 19:53Vi sku have spillet med den treback kæde, og så skulle han bare have blæst frem på en wingbackHanga skrev: ↑18. maj 2026, 19:21
Han var nemlig undervurderet af mange herinde. En vigtig spiller på det AaB hold på daværende tidspunkt. Selvom han bestemt havde nogle defensive udfordringer, så var hans offensive output bare markant og til tider decideret bærende for holdet.
Til Kusk skal der lyder et stor tak. En af de gode drenge med AaB i hjertet![]()
Jeg forestiller mig at Kasper Jørgensen (i Lyngby) rimelig hurtigt er blevet bemærket for de offensive aktioner, men da han er en spiller der har brug for længere afstande til at komme op i fart og er bedre til at ramme en bold i løb end at behandle den stående, har man smidt ham ned på backen hvor der for offensivspillere ofte kan være noget mere plads at bevæge sig på, og færre aktioner der kræver særlige færdigheder i småspillet.
Kasper Jørgensen var en af de spillere der kostede allermest i nedrykningen og det kommer jeg nok aldrig til at tilgive ham for, men derfor kan han jo sagtens spille fodbold og være brugbar på et hold hvor han ikke skal klovne rundt defensivt med sin elendige timing i tacklingerne og manglende overblik ift. sin direkte modstander
Jeg synes der er andre end spillerne der har ansvaret for det morads vi er havnet i.
Og ja, der er mange der sidder med et ansvar, men den spiller der leverede hvad tre straffespark i de afgørende runder har selvfølgelig en del af skylden, ligesom manden der synes han skulle kegle rundt inde i midterforsvaret også har et ansvar.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Baatnakken
- 1. div

- Indlæg: 258
- Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
- Favoritspiller: Prica
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Dejligt at høre noget konkret fra de interne linier.
Spørgsmålet er så om Løvenkrands blev fravalgt pga man havde afluret og vejet hans evner som u19 cheftræner + 1.holdsassistent og fundet ham for let/ikke kompetent nok, og derfor satsede på en anden upcoming (van Damme), eller om det var James Gow (og resten af de som vurderede lederes roller oppefra) der var inkompetente, eller måske endda begge dele.
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Når man ser på hvor hurtigt Løvenkrands fandt et andet cheftrænerjob i divisionerne og hvor eftertragtet han har været lige siden han stoppede hos os, forstår jeg da godt skuffelsen og at han mener det var en fejl ikke at få ham forfremmet såsnart muligheden bød sig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Skræmmende at han også bekræfter at tyskerne var/er fuldstændig ligeglade med klubbens traditioner og historie.
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Det synes jeg også er det absolut eneste interessante her. Vi var mange, som ikke så det store behov for et opgør med den gamle måde at drive tingene på, og som måske ligefrem kunne se en styrke i at være en familieklub med naboens drenge.
Men, at en medarbejder ikke får det, som han forventer, er der ikke noget kæmpe odiøst i.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
off topic. Skræmmende at Se&Hør stadig eksisterer.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Enig. Mener også at have læst herinde, at Løvenkrands ikke ligefrem havde imponeret som akademitræner. Hvis det står til troende, er det jo meget naturligt at kigge i en anden retning.Buzz Killington skrev: ↑21. maj 2026, 14:54Det synes jeg også er det absolut eneste interessante her. Vi var mange, som ikke så det store behov for et opgør med den gamle måde at drive tingene på, og som måske ligefrem kunne se en styrke i at være en familieklub med naboens drenge.
Men, at en medarbejder ikke får det, som han forventer, er der ikke noget kæmpe odiøst i.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
og at det er dem, og ikke lokalsprøjten, der skal komme med en af de mere interessante insider beretninger vi har fået.
Jeg forstår dog godt at man ikke gik med Løvenkrands, og bitterheden over ikke at blive valgt til, virker ret tydelig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Bomholts store skifte til Rosenborg går ikke just efter planen. Han startede inde her til aften og Rosenborg tabte til KFUM Oslo og ligger under stregen.
Bomholt har spillet i samtlige 10 kampe. De seneste som højre kant i 4-4-2. Han har også spillet længere fremme i angrebet i nogle af de første kampe.
Bomholt har spillet i samtlige 10 kampe. De seneste som højre kant i 4-4-2. Han har også spillet længere fremme i angrebet i nogle af de første kampe.
RAUS RAUS SSE!
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Mæhle vist ud intysk nedryknings playoff. Fik først et tyndt gult kort og begår så et frispark lige efter, som klart var til gult.
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Fuldstændig idiotisk af Mæhle at lave det frispark, når han har gult i forvejen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
AalborgLife
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 22. aug 2025, 08:53
- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Brøndby har angiveligt takket nej til Cifuentes
https://campo.dk/2026/06/03/medie-broen ... b-traener/
https://campo.dk/2026/06/03/medie-broen ... b-traener/
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Indlæg: 1835
- Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Kent skal være assistent på landsholdet.
Sjældent at se en bedre træner som assistent.
Sjældent at se en bedre træner som assistent.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ja. Kent er for mig at se en markant bedre håndværker.Erasmus Montanus skrev: ↑6. jun 2026, 18:07Kent skal være assistent på landsholdet.
Sjældent at se en bedre træner som assistent.
Hader København!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ja, det er ret bizart - den burde man have rokeret.Erasmus Montanus skrev: ↑6. jun 2026, 18:07Kent skal være assistent på landsholdet.
Sjældent at se en bedre træner som assistent.
Ædruelighedens stemme
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Well, DBU har deres mand til når de bliver nødt til at fyre Riemer om nogle måneder.
RAUS RAUS SSE!
