Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Hvis det ikke betyder en fyreseddel, så ophører al logik.
John Møller burde jo gå ned og fyre Møller og Zinck for åbent tv.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
OMFG!! Det her er forbi pinligt! 1-9 sammenlagt på Riisvangen. Der skal storvask til i den spillertrup til sommer.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Hørt, det skal bare ske hurtigst muligtR Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
Vi nærmer os negativ målscore. I 1. division.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ja, men kun hvis Zinck også ryger. Ham har jeg heller ikke tillid til.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo helt til grin. Som skrevet, så har jeg aldrig set en klub falde så dybt så hurtigt som AaB de seneste par år. Det er helt grotesk.
Ædruelighedens stemme
Ud med begge to.Krage skrev: ↑22. maj 2026, 19:43Ja, men kun hvis Zinck også ryger. Ham har jeg heller ikke tillid til.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
edit: og pierre gillo eller hvad ham tyskeren hedder ud med dem
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han skal også ud. Det samme skal Tuxen. Deres beslutninger får fatale konsekvenser for klubben mange år frem.Kunji skrev: ↑22. maj 2026, 19:42John Møller burde jo gå ned og fyre Møller og Zinck for åbent tv.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg har aldrig haft tillid til Zinck. Han virker meget overmatchet.. shit en storvask vi står overforKrage skrev: ↑22. maj 2026, 19:43Ja, men kun hvis Zinck også ryger. Ham har jeg heller ikke tillid til.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, ud med ham også. Selvom det er sekundært. Det er chefen, der har ansvaret. Det er chefen, der har det sidste ord. Det er chefen, der sætter holdet.Krage skrev: ↑22. maj 2026, 19:43Ja, men kun hvis Zinck også ryger. Ham har jeg heller ikke tillid til.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
Og Tuxen må egentlig gerne ryge ud sammen med dem. John Møller skal have et skud mere.
Ædruelighedens stemme
En bodega træner hører heller ikke til i en klub med ambitioner om superliga.Krage skrev: ↑22. maj 2026, 19:43Ja, men kun hvis Zinck også ryger. Ham har jeg heller ikke tillid til.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jamen alt andet er jo en fadæseR Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
Han skal være ude imorgen
Holdet er i afvikling
Hvis Jens Rasmussen vil noget med den her klub, så er det NU der skal handles.. tyskerne ud, nyt trænerteam og et større 3-cifret millionbeløb skudt ind i klubben. Ellers lad lortet gå konkurs
Jeg er ligeglad med Tuxen Boll. For min skyld kan han da godt ryge. Problemet er jo længere oppe i systemet, men jaja.Kasper skrev: ↑22. maj 2026, 19:45Han skal også ud. Det samme skal Tuxen. Deres beslutninger får fatale konsekvenser for klubben mange år frem.Kunji skrev: ↑22. maj 2026, 19:42John Møller burde jo gå ned og fyre Møller og Zinck for åbent tv.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
John Møller har haft 1 vindue uden penge med en bestyrelse som sejler. Han er næppe skyld i ret meget.
Hvornår ankommer den bus på Hornevej?
I er en skamplet og fortjener ikke den smukke trøje
I er en skamplet og fortjener ikke den smukke trøje
Haha. Og så er et drop. Jaja. Det er jo ikke hans skyld i dag.
Perfekt. Perfekt kamp.
Perfekt. Perfekt kamp.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Et tu, Bertil....
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
-
PonySlaystation
- Superliga

Og Müller på mål i næsten kamp
Synes heller ikke man kan pege alt for meget fingre af John Møller, han har knap fået chancen for at gøre noget ved det her hold sådan som økonomien har været bundet op, han skal bedømmes efter sommervinduet.Kunji skrev: ↑22. maj 2026, 19:48Jeg er ligeglad med Tuxen Boll. For min skyld kan han da godt ryge. Problemet er jo længere oppe i systemet, men jaja.Kasper skrev: ↑22. maj 2026, 19:45Han skal også ud. Det samme skal Tuxen. Deres beslutninger får fatale konsekvenser for klubben mange år frem.Kunji skrev: ↑22. maj 2026, 19:42John Møller burde jo gå ned og fyre Møller og Zinck for åbent tv.R Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 19:41Steffen Højer bør nok ryge allerede i aften. Ingen grund til at vente - det går kun én retning, og han er ikke manden, der kan vende skibet.
John Møller har haft 1 vindue uden penge med en bestyrelse som sejler. Han er næppe skyld i ret meget.
Tuxen tja det ved jeg sku ikke