Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 189
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det kunne jeg forestille mig, at han gør.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:34Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 23:13Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.RufusTheDog skrev: ↑23. maj 2026, 23:01Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.
For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Jeg har dem. Men dump på sådan et forum rækker mine EDB-evner ikke til. Jeg stoler ikke på EDB. Men jeg kan citere ham:
"Der findes ikke ligegyldige kampe!
I AaB er der tydeligvis mange ligegyldige spillere (og trænere) med en fuldstændig ligegyldig og respektløs attitude og indstilling overfor klub og fans!
1-3 hjemme mod Middelfart og 0-5 ude mod Aarhus Fremad.. Så lad vær’ med at tage trøjen på!"
"Vi kæmpede for logoet, klubben, fansene, vores venner og familier og ikke mindst hinanden!
Vi var bevidste om, hvilken ære det var og bevidste om, at fortælle det til alle, som klubben hentede ind! Og hvis ikke man som træner og leder forstår dette, så skal man også væk!"
"Lad os glemme oprykning for en stund!
Lad os prøve at fokusere på værdier, traditioner og kultur.
Min familie har i generationer fulgt med i AaB, spillet for AaB og støttet AaB.
Man kunne identificere sig med spillerne.. Thorst, Boye, Mini, Jimmy..
Hvor er Aalborgs hold og DNA?"
Hans eneste fejl er brugen af forkortelsen 'DNA'. Det burde han holde sig for god til.
Ædruelighedens stemme
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg ser for mig en sommercamp for vattede AaB spillere. Instruktører Søren Thorst, Ib Simonsen, Martin P, KEP, Thelander og Calle Facius.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
RAUS RAUS SSE!
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg har haft Calle Facius som træner. Det er der mange i den aktuelle trup, der kunne have godt af.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
RAUS RAUS SSE!
- MarkyMark
- 2. div

- Indlæg: 141
- Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Når holdet ikke kan nå hverken det ene eller det andet er det vel naturligt at vente med den endelige evaluering til efter sæsonen.
Der kan ikke være tvivl om at stolen under Højer må være rødglødende, men en ny træner må og skal have garantier for at amatørerne i Hamborg ikke har noget at skulle have sagt, og samtidig skal man fra AaB’s side have et troværdigt produkt at sælge til en kommende træner. Og det produkt har de bare ikke lige nu…
Det hele starter med at få afklaret ejerskabet og det har desværre nok så lange udsigter, at Højer bliver fordi de alternativer der kunne tænkes at bide på ikke er bedre.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg har haft Henrik Vandet Kristensen som vikar. Jeg kan istemme.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Hvor er det meldt ud henne?634 skrev: ↑24. maj 2026, 18:10Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Ædruelighedens stemme
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 18:22Hvor er det meldt ud henne?634 skrev: ↑24. maj 2026, 18:10Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jeg kan ikke huske om det var her på debatside, eller andre steder på nettet, ikke aabsport.dkKunji skrev: ↑24. maj 2026, 18:25Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 18:22Hvor er det meldt ud henne?634 skrev: ↑24. maj 2026, 18:10Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?Kunji skrev: ↑24. maj 2026, 18:25Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 18:22Hvor er det meldt ud henne?634 skrev: ↑24. maj 2026, 18:10Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Ædruelighedens stemme
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Sådant som Ydesen formulerer sig, så lyder det til, at de har fået en opsigelsesaftale, hvor man siger vi klipper kontrakten i stykker - du får x% af restbeløbet, og så er du ellers fri til at finde dig et andet job.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 20:32Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?Kunji skrev: ↑24. maj 2026, 18:25Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 18:22Hvor er det meldt ud henne?634 skrev: ↑24. maj 2026, 18:10Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.Jakobsen skrev: ↑24. maj 2026, 17:35Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?634 skrev: ↑24. maj 2026, 17:20
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Alternativet er, at vi netop betaler dem løn endnu, men så plejer de ikke kunne tage et job i samme branche.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Præcis. Det andet gav heller ikke mening og ville være helt uhørt. Men det er jo AaB, så skulle det forekomme, ville det være der.Kunji skrev: ↑24. maj 2026, 20:49Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Sådant som Ydesen formulerer sig, så lyder det til, at de har fået en opsigelsesaftale, hvor man siger vi klipper kontrakten i stykker - du får x% af restbeløbet, og så er du ellers fri til at finde dig et andet job.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 20:32Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?Kunji skrev: ↑24. maj 2026, 18:25Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2026, 18:22Hvor er det meldt ud henne?
Alternativet er, at vi netop betaler dem løn endnu, men så plejer de ikke kunne tage et job i samme branche.
Ædruelighedens stemme
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Man kan bare ansætte dem på en funktionærlignende kontrakt, men så kan træneren også opsige aftalen med få måneders varsel.
Hvis jeg stod og skulle forhandle en kontrakt, der normalt vil være på f.eks. 3 eller 4 år, og modparten ville have et opsigelsesvarsel, ville jeg selvfølgelig kræve det samme, samt en højere løn, da jobsikkerheden er helt anderledes end i mange andre jobs.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ydesen demonterer myten om at Højer skal spille 4-3-3. Desuden argumenterer han for at spiralen er for nedadgående med Højer og at det bør være et farvel efter lørdagens kamp.
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Det gør det hele jo så bare 1000 x værre! Så kan jeg slet ikke finde på noget argument for at Højer skal fortsætte.

