Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 23. maj 2026, 23:13

RufusTheDog skrev:
23. maj 2026, 23:01
Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.

For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.
Ædruelighedens stemme

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af RufusTheDog » 23. maj 2026, 23:34

R Rosenberg skrev:
23. maj 2026, 23:13
RufusTheDog skrev:
23. maj 2026, 23:01
Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.

For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.
Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.

Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2026, 00:55

RufusTheDog skrev:
23. maj 2026, 23:34
R Rosenberg skrev:
23. maj 2026, 23:13
RufusTheDog skrev:
23. maj 2026, 23:01
Jeg håber Vesttribunen har forberedt nogle stærke budskabsbannere til sidste hjemmekamp, der kan minde vores nuværende lejesvende og stab om, hvad det kræver at repræsentere verdens smukkeste logo.

For fansene og klubben fortjener mere end det, vi ser lige nu.
Ellers kan de spørge Martin P. Har har udtrykt det ganske fint på Twæddah.
Forestiller mig, at han sidder i den Boys Republic-polo, han fik af mig, mens han hamrer løs på det der Twæddah.

Hvis du laver et skrærm-dump af hans opslag til os dinosaurer, der stadig lever off the grid, så hopper jeg gladeligt i en af AaB-trøjerne, jeg fik af vores gamle helt.
Det kunne jeg forestille mig, at han gør.

Jeg har dem. Men dump på sådan et forum rækker mine EDB-evner ikke til. Jeg stoler ikke på EDB. Men jeg kan citere ham:

"Der findes ikke ligegyldige kampe!
I AaB er der tydeligvis mange ligegyldige spillere (og trænere) med en fuldstændig ligegyldig og respektløs attitude og indstilling overfor klub og fans!
1-3 hjemme mod Middelfart og 0-5 ude mod Aarhus Fremad.. Så lad vær’ med at tage trøjen på!"

"Vi kæmpede for logoet, klubben, fansene, vores venner og familier og ikke mindst hinanden!
Vi var bevidste om, hvilken ære det var og bevidste om, at fortælle det til alle, som klubben hentede ind! Og hvis ikke man som træner og leder forstår dette, så skal man også væk!"

"Lad os glemme oprykning for en stund!
Lad os prøve at fokusere på værdier, traditioner og kultur.
Min familie har i generationer fulgt med i AaB, spillet for AaB og støttet AaB.
Man kunne identificere sig med spillerne.. Thorst, Boye, Mini, Jimmy..
Hvor er Aalborgs hold og DNA?"

Hans eneste fejl er brugen af forkortelsen 'DNA'. Det burde han holde sig for god til.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Jakobsen » 24. maj 2026, 00:56

Jeg ser for mig en sommercamp for vattede AaB spillere. Instruktører Søren Thorst, Ib Simonsen, Martin P, KEP, Thelander og Calle Facius.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
RAUS RAUS SSE!

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Sapiens » 24. maj 2026, 14:50

Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Kokkefar » 24. maj 2026, 17:18

Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 00:56
Jeg ser for mig en sommercamp for vattede AaB spillere. Instruktører Søren Thorst, Ib Simonsen, Martin P, KEP, Thelander og Calle Facius.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
Jeg har haft Calle Facius som træner. Det er der mange i den aktuelle trup, der kunne have godt af.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af 634 » 24. maj 2026, 17:20

Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Jakobsen » 24. maj 2026, 17:35

634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
MarkyMark
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af MarkyMark » 24. maj 2026, 17:40

Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Når holdet ikke kan nå hverken det ene eller det andet er det vel naturligt at vente med den endelige evaluering til efter sæsonen.

Der kan ikke være tvivl om at stolen under Højer må være rødglødende, men en ny træner må og skal have garantier for at amatørerne i Hamborg ikke har noget at skulle have sagt, og samtidig skal man fra AaB’s side have et troværdigt produkt at sælge til en kommende træner. Og det produkt har de bare ikke lige nu…

Det hele starter med at få afklaret ejerskabet og det har desværre nok så lange udsigter, at Højer bliver fordi de alternativer der kunne tænkes at bide på ikke er bedre.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af 634 » 24. maj 2026, 18:10

Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2026, 18:21

Kokkefar skrev:
24. maj 2026, 17:18
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 00:56
Jeg ser for mig en sommercamp for vattede AaB spillere. Instruktører Søren Thorst, Ib Simonsen, Martin P, KEP, Thelander og Calle Facius.
Gæstelærere Ståle Solbakken og David Nielsen.
Jeg har haft Calle Facius som træner. Det er der mange i den aktuelle trup, der kunne have godt af.
Jeg har haft Henrik Vandet Kristensen som vikar. Jeg kan istemme.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2026, 18:22

634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Kunji » 24. maj 2026, 18:25

R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 18:22
634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af 634 » 24. maj 2026, 19:35

Kunji skrev:
24. maj 2026, 18:25
R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 18:22
634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.
Jeg kan ikke huske om det var her på debatside, eller andre steder på nettet, ikke aabsport.dk
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2026, 20:32

Kunji skrev:
24. maj 2026, 18:25
R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 18:22
634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20
Sapiens skrev:
24. maj 2026, 14:50
Det er jo fuldstændig sindssygt at Højer ikke er fyret endnu
Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.
Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Kunji » 24. maj 2026, 20:49

R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 20:32
Kunji skrev:
24. maj 2026, 18:25
R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 18:22
634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
634 skrev:
24. maj 2026, 17:20


Jeg er med på det farlige i at holde fast i en leder, som ikke er i en god retning. Men hvem skal være Cheftræner om 3 og 6 måneder ? Der er jo ingen som kan løse opgaven.
Det største problem i AaB er den tunnel som adskillige ansatte køres igennem, og har AaB ikke allerede 2 Cheftræner på løn mens de arbejder i Holland og København ? uden loyalitet til AaB.
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.
Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?
Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Sådant som Ydesen formulerer sig, så lyder det til, at de har fået en opsigelsesaftale, hvor man siger vi klipper kontrakten i stykker - du får x% af restbeløbet, og så er du ellers fri til at finde dig et andet job.

Alternativet er, at vi netop betaler dem løn endnu, men så plejer de ikke kunne tage et job i samme branche.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 24. maj 2026, 20:54

Kunji skrev:
24. maj 2026, 20:49
R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 20:32
Kunji skrev:
24. maj 2026, 18:25
R Rosenberg skrev:
24. maj 2026, 18:22
634 skrev:
24. maj 2026, 18:10
Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35


Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Det troede jeg også, men der meldt ud at de 2 senest fyrede fortsat hæver løn også selvom de har fået nyt job.
Med den udskiftning AaB laver, kan man nok forvente at ingen vil lade sig hyre uden at få gode vilkår ved opsigelse.
Hvor er det meldt ud henne?
Det er ikke meldt ud. Man har fyret dem, og det har kostet. Altså en opsigelsesaftale, hvor de har fået penge med i hånden mod at ophæve kontrakten nu.
Så vi betaler ikke, hvad ellers påstås længere oppe, stadig løn, selvom de har landet nye jobs?
Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Sådant som Ydesen formulerer sig, så lyder det til, at de har fået en opsigelsesaftale, hvor man siger vi klipper kontrakten i stykker - du får x% af restbeløbet, og så er du ellers fri til at finde dig et andet job.

Alternativet er, at vi netop betaler dem løn endnu, men så plejer de ikke kunne tage et job i samme branche.
Præcis. Det andet gav heller ikke mening og ville være helt uhørt. Men det er jo AaB, så skulle det forekomme, ville det være der.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 624
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af AnyFellow » 25. maj 2026, 07:34

Jakobsen skrev:
24. maj 2026, 17:35
Plejer løn til afskedigede trænere egentlig ikke at bortfalde når de får nyt job?
Og troede egentlig også man var smarte nok til at lave kontrakterne med et opsigelsesvarsel ligesom hos de fleste funktionærer.
Man kan bare ansætte dem på en funktionærlignende kontrakt, men så kan træneren også opsige aftalen med få måneders varsel.

Hvis jeg stod og skulle forhandle en kontrakt, der normalt vil være på f.eks. 3 eller 4 år, og modparten ville have et opsigelsesvarsel, ville jeg selvfølgelig kræve det samme, samt en højere løn, da jobsikkerheden er helt anderledes end i mange andre jobs.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Sapiens » 27. maj 2026, 14:49

Ydesen demonterer myten om at Højer skal spille 4-3-3. Desuden argumenterer han for at spiralen er for nedadgående med Højer og at det bør være et farvel efter lørdagens kamp.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af haghdk » 27. maj 2026, 15:02

Sapiens skrev:
27. maj 2026, 14:49
Ydesen demonterer myten om at Højer skal spille 4-3-3. Desuden argumenterer han for at spiralen er for nedadgående med Højer og at det bør være et farvel efter lørdagens kamp.
Det gør det hele jo så bare 1000 x værre! Så kan jeg slet ikke finde på noget argument for at Højer skal fortsætte.

Besvar