Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar

Re: Sports excellence 22

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2026, 21:13

Fedt nok, at Zjakalen bringer mere og vigtigere til torvs en den lokale sprøjte. Det næste bliver vel, at Johnny Hefty og Nils Roos kan berette om Højers fyring og næste transfer, før Stiften gør det.

Urovækkende rygter dog. Ikke at der er ballade, for det bør der i den grad være, og heller ikke at tysken (som sædvanlig) og Fristrup skaber sig. Men særligt, hvis Jens Rasmussens nye mand i SSE22 gør. For hvad fanden betyder det?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 29. maj 2026, 21:38

KomNuBare skrev:
29. maj 2026, 20:43
Det trækker op til maskefald
Sikke en teaser vi bliver efterladt med!

KomNuBare
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af KomNuBare » 29. maj 2026, 21:44

Jeg kan sige så meget at absolut ingen afgørende beslutninger er blevet taget af bestyrelsen det seneste års tid. De bliver simpelthen ikke informeret før der sker noget.
Så sent som i forgårs foreslog Jakob Kortbæk, i ramme alvor, at Jan Peters skulle tilbage og få styr på tropperne på Hornevej... Det siger ligesom alt om denne Jakob Kortbæk.
Jens Rasmussen er meget, meget passiv. Men jeg tror ikke han skal afskrives 100 % endnu. Alt der smager af NFG skal dog ud.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 29. maj 2026, 21:59

KomNuBare skrev:
29. maj 2026, 21:44
Jeg kan sige så meget at absolut ingen afgørende beslutninger er blevet taget af bestyrelsen det seneste års tid. De bliver simpelthen ikke informeret før der sker noget.
Så sent som i forgårs foreslog Jakob Kortbæk, i ramme alvor, til Tuxen at Jan Peters skulle tilbage og få styr på tropperne på Hornevej... Det siger ligesom alt om denne Jakob Kortbæk.
Jens Rasmussen er meget, meget passiv. Men jeg tror ikke han skal afskrives 100 % endnu. Alt der smager af NFG skal dog ud.
Pas på med at dele noget så konkret. Den viden du (måske) har er fra fortrolige samtaler, endda på bestyrelsesniveau. Du kan virkelig få røven på komedie. Bare et godt råd.

KomNuBare
Drenge
Drenge

Indlæg af KomNuBare » 29. maj 2026, 22:02

Røven på komedie eller ej. Det her handler om AaBs eksistens. Men lad os se den næste tid.

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 29. maj 2026, 22:05

KomNuBare skrev:
Så sent som i forgårs foreslog Jakob Kortbæk, i ramme alvor, til Tuxen at Jan Peters skulle tilbage og få styr på tropperne på Hornevej... Det siger ligesom alt om denne Jakob Kortbæk.
Spørgsmålet er vel også hvor passioneret/engageret Jens Rasmussen reelt set er. Har han smidt håndører i klubben for at støtte sin søn, der spiller på akademiet, eller fordi han virkelig vil gøre en forskel for AaB?

KomNuBare
Drenge
Drenge

Indlæg af KomNuBare » 29. maj 2026, 22:08

Det tror og håber vi på at mandagens møde giver svar på. Hvis han ikke er villig til at investere mere end sine ligegyldige håndører, som indtil nu har været tilfældet, så gør han i hvert fald mere skade på klubben end gavn.
Men han skal have sin chance. Det er dog ved at være den sidste af slagsen. For tiden rinder ud.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 29. maj 2026, 23:02

KomNuBare skrev:
Så sent som i forgårs foreslog Jakob Kortbæk, i ramme alvor, at Jan Peters skulle tilbage og få styr på tropperne på Hornevej... Det siger ligesom alt om denne Jakob Kortbæk.
Jeg har også fået kortbæk visket i øresneglen at han laver mega ballade derude….
Der mangler simpelthen samarbejde i den klub snart. Og så få alle de tosser ud . Kortbæk fristrup osv.

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 29. maj 2026, 23:59

Shit det er sørgelig læsning. Så gik man og troede at nu var der nogenlunde styr på det og der manglede bare det sidste, så kunne vi se fremad. Men det lyder jo på ovenstående som om at vi er tættere på afgrunden end nogensinde før.

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Dennis Nielsen » 30. maj 2026, 06:02

Underligt - hvis rygterne er korrekte, at Eurowind manden er kaospilot eller en del af dem.

Den dynamik virker en anelse mærkværdig, såfremt Jens Rasmussen skulle være interesseret.

Tyskerne havde et klart koncept - der er ringe eksekveret. Dd smed en god portion millioner. De ejer klubben.

Selvfølgelig har styringen, Selvfølgelig bestemmer de. Jeg har aldrig købt præmisserne om, at de ikke er involveret.

Det er lidt som at lade damen overnatte hos hendes x. Næste dag kan kommer hun hjem uden trusser, kan knapt nok gå, også naivt tro at hun ikke har været utro.

Jeg håber seriøst hele pisset vælter i interne skænderier og det hele kommer frem. Bliver svært at få dem dyr væk, medmindre der sker noget vildt.

Nu kan jeg personligt ikke huske, om det har været fremme før, men jeg var ude og træne med en, der har tilknytning til Vendsyssel. Han fortalte, at et bud på 50 millioner var afvist af Tyskerne. HVIS det er korrekt, er det ret vildt, at de ikke sagde ja tak. Det ville vel betyde, at de kunne smutte med et overskud.

Og lige en sidebemærkning. Vi får ikke succes, før der er ro på de øverste lag i klubben. Vi kunne få reinkarnationer af Kep, T, Risgaard, wurtz, Curth osv. Hvis man arbejder i et dysfunktionelt miljø, hvor der er uro i toppen, skaber det rod i bunden.

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 30. maj 2026, 07:38

At Jakob Kortbæk skulle have foreslået at Jan Peters skulle komme tilbage på Hornevej er virkelig bekymrende læsning. Det betyder jo at man ikke har fattet NOGET SOM HELST af fankulturens utilfredshed, eller - måske endnu værre - er pisse ligeglad. Så er man åbenbart villig til at køre klubben helt i sænk, for kommer han tilbage, så kommer der en sponsorflugt og fanflugt uden lige.

Bestyrelsesmødet på mandag lyder som det måske vigtigste i klubbens historie, hvor man skal beslutte om man vil fortsætte med en ny behandling, eller om man skal slukke for respiratoren.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 30. maj 2026, 08:07

Det lyder som om, at det bestyrelsesmøde bør belejres af fans.

Well det er dybt bekymrende, hvis tingene der skrives står til troende. Jeg vil dog også forholde mig lidt skeptisk ifht. at en ny bruger kommer med de her påstande og vi ikke ved om denne bruger repræsenterer nogle kræfter i bestyrelsen eller ubevidst bliver spændt for nogens agenda. Dog lyder det som om, at der foregår en speget magtkamp i bestyrelsen og det er sgu svært at sige hvem der er good guys.

Nu skal man jo ikke dømme Jesper Fristeup på hans fars virke, men jeg må også være ærlig at sige, at alt strittede på mig da jeg så det efternavn i mixet. Det gamle Fristrup ejerskab var sikkert ud F kærlighed til klubben, men det var Fristrup-Enggaard ejerskabet var også dem der skabte den her deroute.

Når alt det er sagt ved vi dog ikke om vores nye ven på forummet her er Mikkel B.Ottesen eller Dennis Søndergaard in disguise der løber med halve vinde.
RAUS RAUS SSE!

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 30. maj 2026, 08:13

Jakobsen skrev:
30. maj 2026, 08:07

Well det er dybt bekymrende, hvis tingene der skrives står til troende. Jeg vil dog også forholde mig lidt skeptisk ifht. at en ny bruger kommer med de her påstande og vi ikke ved om denne bruger repræsenterer nogle kræfter i bestyrelsen eller ubevidst bliver spændt for nogens agenda. Dog lyder det som om, at der foregår en speget magtkamp i bestyrelsen og det er sgu svært at sige hvem der er good guys.

Nu skal man jo ikke dømme Jesper Fristeup på hans fars virke, men jeg må også være ærlig at sige, at alt strittede på mig da jeg så det efternavn i mixet. Det gamle Fristrup ejerskab var sikkert ud F kærlighed til klubben, men det var Fristrup-Enggaard ejerskabet var også dem der skabte den her deroute.

Når alt det er sagt ved vi dog ikke om vores nye ven på forummet her er Mikkel B.Ottesen eller Dennis Søndergaard in disguise der løber med halve vinde.
Medmindre vores nye ven her på debatsiden er 'Zjakalen' som også har postet på facebook så er budskabet i meldingerne ret ens +/- nogle detaljer.

Enig i at man bør stille op med bannere med budskaber der ikke vil kunne misforståes, til mødet på mandag.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 30. maj 2026, 08:56

haghdk skrev:
30. maj 2026, 08:13
Jakobsen skrev:
30. maj 2026, 08:07

Medmindre vores nye ven her på debatsiden er 'Zjakalen' som også har postet på facebook så er budskabet i meldingerne ret ens +/- nogle detaljer.

Enig i at man bør stille op med bannere med budskaber der ikke vil kunne misforståes, til mødet på mandag.
Den påståede kommentar fra Kortbæk, lyder som en sarkastisk bemærkning til en direktør, der var drivkraft bag den store omstyrtning sidst sommer og som endnu ikke har kastet synlige positive resultater af sig. Det kan der være mange gode forklaringer på, blandt andet et uklart og uroligt ejerskab. Ikke desto mindre er det fair at stille spørgsmålstegn ved direktøren, hvis du inden længe skal skal smide x-mange milioner i det foretagende han står i spidsen for.

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 30. maj 2026, 10:42

R Rosenberg skrev:
29. maj 2026, 21:13
Fedt nok, at Zjakalen bringer mere og vigtigere til torvs en den lokale sprøjte. Det næste bliver vel, at Johnny Hefty og Nils Roos kan berette om Højers fyring og næste transfer, før Stiften gør det.

Urovækkende rygter dog. Ikke at der er ballade, for det bør der i den grad være, og heller ikke at tysken (som sædvanlig) og Fristrup skaber sig. Men særligt, hvis Jens Rasmussens nye mand i SSE22 gør. For hvad fanden betyder det?
Så må vi bare håbe, at Zjakalens rygter er bedre end hans rim.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 11:00

Det er virkelig bekymrende læsning. Jeg ved snart ikke hvem og hvad man skal håbe på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. maj 2026, 11:21

Oprigtigt spørgsmål, hvorfor skulle Zjakalen have særlige kilder på Hornevej? Det er ikke fordi jeg tror han finder på ting, men af alle mennesker der bringer den slags info til torvs, undrer det mig, at det er den lokale undergrundsrapper. Men ok, måske han kender nogen med adgang til bestyrelsen der gerne vil have den slags offentliggjort for at lægge pres.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 11:22

jonas386 skrev:
30. maj 2026, 11:21
Oprigtigt spørgsmål, hvorfor skulle Zjakalen have særlige kilder på Hornevej? Det er ikke fordi jeg tror han finder på ting, men af alle mennesker der bringer den slags info til torvs, undrer det mig, at det er den lokale undergrundsrapper. Men ok, måske han kender nogen med adgang til bestyrelsen der gerne vil have den slags offentliggjort for at lægge pres.
Han er vel en del derude og har en del kontakter i klubben. jeg tror han har okay indsigt i hvad der foregår.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 30. maj 2026, 11:23

Forza skrev:
30. maj 2026, 11:22
jonas386 skrev:
30. maj 2026, 11:21
Han er vel en del derude og har en del kontakter i klubben. jeg tror han har okay indsigt i hvad der foregår.
Jeg tænker kodeordet her er tidligere bestyrelsesmedlem Mads Peter Veiby, men jeg kan tage fejl.

KomNuBare
Drenge
Drenge

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 12:30

Jeg vil gerne lige slå fast at jeg ikke er Zjakalen (tro på det eller lad være). Men samtidig vil jeg også godt slå fast at mine kilder, desværre, er yderst pålidelige.

Besvar