Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Sapiens » 30. maj 2026, 13:29

KomNuBare skrev:
30. maj 2026, 12:30
Jeg vil gerne lige slå fast at jeg ikke er Zjakalen (tro på det eller lad være). Men samtidig vil jeg også godt slå fast at mine kilder, desværre, er yderst pålidelige.
Er Højers fremtid også et punkt som skal diskuteres på mandag?

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 13:34

Det har jeg ikke lige noget konkret info om. Men jo, hans fremtid bliver uden tvivl diskuteret kraftigt lige nu.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 13:44

KomNuBare skrev:
30. maj 2026, 12:30
Jeg vil gerne lige slå fast at jeg ikke er Zjakalen (tro på det eller lad være). Men samtidig vil jeg også godt slå fast at mine kilder, desværre, er yderst pålidelige.
Jeg tror på dig. Hører du et outcome der er mest sandsynligt i forhold til mandag?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 13:45

Håber godt nok ikke der er nogen der med ramme alvor, har forslået Jan Peters skal komme tilbage for og, få styr på tingene hahaha... hvis det er sandt at der sidder nogen i bestyrelsen, der har forslået noget så sygeligt... ja så kan jeg sku heller ikke se en fremtid for os længere... please lad det her være en stor and... orker ikke mere kaos :@

Salle17
Allstar
Allstar
Indlæg: 1082
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Salle17 » 30. maj 2026, 13:51

Alene det, at det har taget så lang tid uden nogen reel afklaring, indikerer vel, at BPTC ikke giver op. Hvad deres grund er til at være majoritetsejer i en klub, hvor ingen kan fordrage dem, må guderne kun vide.

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 13:58

Jan Peters er blevet en tøsefornærmet lille bitch over diverse protester. Ole Jan K osv har forlængst trukket sig væk fra Peters og Peters. Det ligner mere og mere en tysk hævnaktion mod klubben. Og desværre lader det ikke til at der er hjælp at hente hos hverken Kortbæk eller Fristrup.

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 13:59

Hvad der sker mandag kan blive både fugl eller fisk. Om ikke andet, så burde vi efterfølgende definitivt finde ud af hvem der er med os, og hvem der ikke er.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:07

KomNuBare skrev:
30. maj 2026, 13:58
Jan Peters er blevet en tøsefornærmet lille bitch over diverse protester. Ole Jan K osv har forlængst trukket sig væk fra Peters og Peters. Det ligner mere og mere en tysk hævnaktion mod klubben. Og desværre lader det ikke til at der er hjælp at hente hos hverken Kortbæk eller Fristrup.
Hvad fanden laver de så i klubben, helt ærligt.

I det mindste får vi tegnet linjerne op snart. Vi trænger til at vide hvem der er med og imod klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Superior
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 6. nov 2025, 00:45

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Superior » 30. maj 2026, 14:11

Ej, jeg håber fandme godt nok ikke, at det skraldespandsmenneske til Peters skal indsættes i sådan en position. Nu er der jo tale om åbenlys krigserklæring mod AaB !

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 14:18

Efterfølgende er man derfor også nødt til at gøre helt konkrete folk personligt ansvarlige for den her mishandling af klubben. Så tænker jeg ikke det kommer til at blive sjovt at være dem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6756
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Jakobsen » 30. maj 2026, 14:27

Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
Klubbens melder, at han ikke mener at klubben er truet, men at næste sæson er truet.
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:43

Jakobsen skrev:
30. maj 2026, 14:27
Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
Klubbens melder, at han ikke mener at klubben er truet, men at næste sæson er truet.
Jeg kan da godt se at det ikke er sjovt at smide flere penge i foretagendet, men det er simpelthen idiotisk hvis man samtidig budgetterer med oprykning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Sports excellence 22

Indlæg af R Rosenberg » 30. maj 2026, 14:45

KomNuBare skrev:
30. maj 2026, 14:18
Efterfølgende er man derfor også nødt til at gøre helt konkrete folk personligt ansvarlige for den her mishandling af klubben. Så tænker jeg ikke det kommer til at blive sjovt at være dem.
Hvordan forestiller du dig, at nogen skulle gøres ansvarlige? Mig bekendt har ingen gjort noget ulovligt, men blot vanrøgtet klubben groft (tyskerne). Det vil jo til alle tider kunne dækkes ind under strategi.
Ædruelighedens stemme

KomNuBare
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29. maj 2026, 19:32
Favoritspiller: Strandli

Re: Sports excellence 22

Indlæg af KomNuBare » 30. maj 2026, 14:51

Det må fanscenen jo finde ud af.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:57

Jakobsen skrev:
30. maj 2026, 14:27
Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
Klubbens melder, at han ikke mener at klubben er truet, men at næste sæson er truet.
Så endnu en sæson hvor intet er på plads frem til den næste sæson. Håbløst at vi skal igennem det igen. Sælg nu for fanden klubben til nogle der gider.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 15:01

vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.

hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere :@ :@ :@ :@

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 15:02

AlbertE skrev:
30. maj 2026, 15:01
vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.

hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere :@ :@ :@ :@
Ingen vil til en kaos klub med det ejerskab, og ingen nuværende talenter vil forlænge, hvis det er udsigterne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 15:13

Forza skrev:
30. maj 2026, 15:02
AlbertE skrev:
30. maj 2026, 15:01
vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.

hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere :@ :@ :@ :@
Ingen vil til en kaos klub med det ejerskab, og ingen nuværende talenter vil forlænge, hvis det er udsigterne.
Næ og det forstår man jo godt... Kan også godt forstå hvis John Møller smider håndklædet i ringen og stikker af inden hans navn bliver tilsmudset her i Aalborg.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Sports excellence 22

Indlæg af RØDESVIN » 30. maj 2026, 15:17

Jeg har har snakket lidt med Jacob kortbæk omkring AaB og han efterlod mig med et klart indtryk af at han er temmelig pro “tyskerne “

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Sports excellence 22

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 15:21

RØDESVIN skrev:
30. maj 2026, 15:17
Jeg har har snakket lidt med Jacob kortbæk omkring AaB og han efterlod mig med et klart indtryk af at han er temmelig pro “tyskerne “
Så må han godt ta sit grimme tøj og forlade AaB igen... hvilket tågehorn

Besvar