Er Højers fremtid også et punkt som skal diskuteres på mandag?
Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
Det har jeg ikke lige noget konkret info om. Men jo, hans fremtid bliver uden tvivl diskuteret kraftigt lige nu.
Jeg tror på dig. Hører du et outcome der er mest sandsynligt i forhold til mandag?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Håber godt nok ikke der er nogen der med ramme alvor, har forslået Jan Peters skal komme tilbage for og, få styr på tingene hahaha... hvis det er sandt at der sidder nogen i bestyrelsen, der har forslået noget så sygeligt... ja så kan jeg sku heller ikke se en fremtid for os længere... please lad det her være en stor and... orker ikke mere kaos 
Alene det, at det har taget så lang tid uden nogen reel afklaring, indikerer vel, at BPTC ikke giver op. Hvad deres grund er til at være majoritetsejer i en klub, hvor ingen kan fordrage dem, må guderne kun vide.
Jan Peters er blevet en tøsefornærmet lille bitch over diverse protester. Ole Jan K osv har forlængst trukket sig væk fra Peters og Peters. Det ligner mere og mere en tysk hævnaktion mod klubben. Og desværre lader det ikke til at der er hjælp at hente hos hverken Kortbæk eller Fristrup.
Hvad der sker mandag kan blive både fugl eller fisk. Om ikke andet, så burde vi efterfølgende definitivt finde ud af hvem der er med os, og hvem der ikke er.
Hvad fanden laver de så i klubben, helt ærligt.KomNuBare skrev: ↑30. maj 2026, 13:58Jan Peters er blevet en tøsefornærmet lille bitch over diverse protester. Ole Jan K osv har forlængst trukket sig væk fra Peters og Peters. Det ligner mere og mere en tysk hævnaktion mod klubben. Og desværre lader det ikke til at der er hjælp at hente hos hverken Kortbæk eller Fristrup.
I det mindste får vi tegnet linjerne op snart. Vi trænger til at vide hvem der er med og imod klubben.
Ej, jeg håber fandme godt nok ikke, at det skraldespandsmenneske til Peters skal indsættes i sådan en position. Nu er der jo tale om åbenlys krigserklæring mod AaB !
Efterfølgende er man derfor også nødt til at gøre helt konkrete folk personligt ansvarlige for den her mishandling af klubben. Så tænker jeg ikke det kommer til at blive sjovt at være dem.
Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
Klubbens melder, at han ikke mener at klubben er truet, men at næste sæson er truet.
Klubbens melder, at han ikke mener at klubben er truet, men at næste sæson er truet.
RAUS RAUS SSE!
Jeg kan da godt se at det ikke er sjovt at smide flere penge i foretagendet, men det er simpelthen idiotisk hvis man samtidig budgetterer med oprykning.Jakobsen skrev: ↑30. maj 2026, 14:27Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvordan forestiller du dig, at nogen skulle gøres ansvarlige? Mig bekendt har ingen gjort noget ulovligt, men blot vanrøgtet klubben groft (tyskerne). Det vil jo til alle tider kunne dækkes ind under strategi.
Ædruelighedens stemme
Det må fanscenen jo finde ud af.
Så endnu en sæson hvor intet er på plads frem til den næste sæson. Håbløst at vi skal igennem det igen. Sælg nu for fanden klubben til nogle der gider.Jakobsen skrev: ↑30. maj 2026, 14:27Ydesen er blevet spurgt på Nordjysks blog og svarer, at det handler om at hverken besætterne eller bonderøvene i bestyrelsen vil levere en ekstrabevilling til, at holdet kan styrkes i næste sæson og, at man endnu ikke kender budgetet for næste sæson.
vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.
hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere

hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere
Ingen vil til en kaos klub med det ejerskab, og ingen nuværende talenter vil forlænge, hvis det er udsigterne.AlbertE skrev: ↑30. maj 2026, 15:01vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.
hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere![]()
![]()
![]()
![]()
Næ og det forstår man jo godt... Kan også godt forstå hvis John Møller smider håndklædet i ringen og stikker af inden hans navn bliver tilsmudset her i Aalborg.Forza skrev: ↑30. maj 2026, 15:02Ingen vil til en kaos klub med det ejerskab, og ingen nuværende talenter vil forlænge, hvis det er udsigterne.AlbertE skrev: ↑30. maj 2026, 15:01vi kigger med garanti ind i endnu en sæson i røven af 1 division, hvor vi skal kæmpe for overlevelse, og der er sku da heller ingen erfarne spillere der vil komme og spilde deres sidste år i bunden af 1 division, i kaos klubben AaB.
hvor ville jeg ønske jeg bare kunne ligge AaB på hylden og ikke tænke på det mere![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg har har snakket lidt med Jacob kortbæk omkring AaB og han efterlod mig med et klart indtryk af at han er temmelig pro “tyskerne “