Og dermed anti AaB.
Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Så må sådan sådan et fjols jo også ud.. måske hele Sse22 skal sælges deres ejerandel og så må vi på helt nye hænder
Men er der de hænder
Kortbæk fremstår da total skær hvis han er pro tyskerne for så har de da ikke fattet noget som helst.
Der er elendig stemning omkring AaB pga BPTC og det giver ringe i vandet ift sponsorer fans spiller osv.
Pro tyskerne eller pro NFG/SSE22? Fordi man skal ikke glemme, at Jens Rasmussens aktie i AaB er i gennem NFG, og et kommende evt. ejerskab vil også være igennem NFG. Kortbæk har vel kun interesse i, at NFG sidder på magten. Det er sammensætningen vel sammensætningen i NFG, hvor Peters stadig sidder med magt, som er ødelæggende for situationen pt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo hele konstellationen med, at majoritetsejeren er NFG, der er problemet. Især så længe, tyskerne, især Peters, har det primære say i NFG. Og hvis så denne nye direktør Kortbæk (han ser i øvrigt også ritti, ritti kaw ud) er Peters håndlanger, så er det jo så bare desto mere problematisk, uagtet at Jens Rasmussen også er en del af den gruppe.Kunji skrev: ↑30. maj 2026, 15:39Pro tyskerne eller pro NFG/SSE22? Fordi man skal ikke glemme, at Jens Rasmussens aktie i AaB er i gennem NFG, og et kommende evt. ejerskab vil også være igennem NFG. Kortbæk har vel kun interesse i, at NFG sidder på magten. Det er sammensætningen vel sammensætningen i NFG, hvor Peters stadig sidder med magt, som er ødelæggende for situationen pt.
Og vil denne Jens Rasmussen overhovedet noget egentlig? Jeg har reelt aldrig hørt noget konkret og håndfast, udover spekulationer/drømme/håb/ønsker på debatsiden.
Ædruelighedens stemme
Kortbæk er en rigtig, rigtig kaw mand, ja.
I korte træk mener han for det første ikke at der er eller kommer kapital i Nordjylland til at løft AaB op til Superliga, for det andet mener han at tyskerne har/havde rigtigt mange kompetencer som er den “eneste “ mulighed har for at flytte sig da der ikke er økonomi til at handle og opbygge holde på alm vi. Beklager det bliver lidt forsimplet.Kunji skrev: ↑30. maj 2026, 15:39Pro tyskerne eller pro NFG/SSE22? Fordi man skal ikke glemme, at Jens Rasmussens aktie i AaB er i gennem NFG, og et kommende evt. ejerskab vil også være igennem NFG. Kortbæk har vel kun interesse i, at NFG sidder på magten. Det er sammensætningen vel sammensætningen i NFG, hvor Peters stadig sidder med magt, som er ødelæggende for situationen pt.
Fair nok. Jeg tror desværre, han har en pointe i, at der for nuværende ikke er villige penge i Nordjylland til at løfte AaB mærkbart, og at man skal ændre hele kulturen i AaB. Jeg er så bare dybt uenig i, at Peters og Peters har det, der skal til.RØDESVIN skrev: ↑30. maj 2026, 16:50I korte træk mener han for det første ikke at der er eller kommer kapital i Nordjylland til at løft AaB op til Superliga, for det andet mener han at tyskerne har/havde rigtigt mange kompetencer som er den “eneste “ mulighed har for at flytte sig da der ikke er økonomi til at handle og opbygge holde på alm vi. Beklager det bliver lidt forsimplet.Kunji skrev: ↑30. maj 2026, 15:39Pro tyskerne eller pro NFG/SSE22? Fordi man skal ikke glemme, at Jens Rasmussens aktie i AaB er i gennem NFG, og et kommende evt. ejerskab vil også være igennem NFG. Kortbæk har vel kun interesse i, at NFG sidder på magten. Det er sammensætningen vel sammensætningen i NFG, hvor Peters stadig sidder med magt, som er ødelæggende for situationen pt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvis det er korrekt, så har han absolut intet at lave i klubben. Hvis man taler om at tyskerne har mange rigtige kompetencer så har man enten ingen forstand på fodbold eller også har man bevidst dårlige intentioner.RØDESVIN skrev: ↑30. maj 2026, 16:50I korte træk mener han for det første ikke at der er eller kommer kapital i Nordjylland til at løft AaB op til Superliga, for det andet mener han at tyskerne har/havde rigtigt mange kompetencer som er den “eneste “ mulighed har for at flytte sig da der ikke er økonomi til at handle og opbygge holde på alm vi. Beklager det bliver lidt forsimplet.Kunji skrev: ↑30. maj 2026, 15:39Pro tyskerne eller pro NFG/SSE22? Fordi man skal ikke glemme, at Jens Rasmussens aktie i AaB er i gennem NFG, og et kommende evt. ejerskab vil også være igennem NFG. Kortbæk har vel kun interesse i, at NFG sidder på magten. Det er sammensætningen vel sammensætningen i NFG, hvor Peters stadig sidder med magt, som er ødelæggende for situationen pt.
------------------------------------------------
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi fans bliver simpelthen nødt til at lave mere ballade NU!
De er ved at dræbe vores klub ligenu.
@KomNuBare @Lyfe @baresi @Andre?
Hører I noget om, hvilke scenarier der er i spil? Det lyder jo til, at hverken tyskerne eller Eurowind-folkene vil noget. Er der et alternativ?
Hører I noget om, hvilke scenarier der er i spil? Det lyder jo til, at hverken tyskerne eller Eurowind-folkene vil noget. Er der et alternativ?
Hvis det står til troende, at bestyrelsen ikke har i sinde at støtte op omkring holdet økonomisk, så må der opfordres til at fans og sponsorer dropper støtten til klubben… lad lortet gå konkurs og start forfra i 3. division eller Danmarksserien..
jeg magter ikke endnu en sæson, med diverse halvdårlige lejeavende og lottokuponer. Det er uværdigt
jeg magter ikke endnu en sæson, med diverse halvdårlige lejeavende og lottokuponer. Det er uværdigt
Ifølge mine informationer, så står der som sagt folk klar til at smide et massivt beløb i klubben. Men alt dette bliver blokeret af NFG og Fristrup folket.
Præcis det jeg prøver at sige. Der er ikke andre muligheder.Alpa Chino skrev: ↑30. maj 2026, 17:10Vi fans bliver simpelthen nødt til at lave mere ballade NU!
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
De ejer klubben, og de kan dermed tømme den for al værdi.haghdk skrev: ↑30. maj 2026, 17:23Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
Fanscenen bliver desværre svinet til af hr og fru Danmark som værende forkælede voldspsykopater hver eneste gang de laver nogle aktioner. Så sent som idag begynder flere på stadion at underminere vesttribunens valg af boykot ved at begynde at synge rundt o kring og buhe af dem der ikke synger og bannere. Det er så typisk nordjysk at det gør helt ondt..Alpa Chino skrev: ↑30. maj 2026, 17:10Vi fans bliver simpelthen nødt til at lave mere ballade NU!
Hvilken værdi hentyder du til??KomNuBare skrev: ↑30. maj 2026, 17:24De ejer klubben, og de kan dermed tømme den for al værdi.haghdk skrev: ↑30. maj 2026, 17:23Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
Der er ik rigtigt noget af værdi i butikken man kan tømme den for
-
Alpa Chino
- Superliga

Vi har en egenkapital på 62 mio.baresi skrev: ↑30. maj 2026, 17:26Hvilken værdi hentyder du til??KomNuBare skrev: ↑30. maj 2026, 17:24De ejer klubben, og de kan dermed tømme den for al værdi.haghdk skrev: ↑30. maj 2026, 17:23Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
Du kan ikke tømme egenkapitalenAlpa Chino skrev: ↑30. maj 2026, 17:28Vi har en egenkapital på 62 mio.baresi skrev: ↑30. maj 2026, 17:26Hvilken værdi hentyder du til??KomNuBare skrev: ↑30. maj 2026, 17:24De ejer klubben, og de kan dermed tømme den for al værdi.haghdk skrev: ↑30. maj 2026, 17:23Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
Det er ikke likvider
baresi skrev: ↑30. maj 2026, 17:26Hvilken værdi hentyder du til??KomNuBare skrev: ↑30. maj 2026, 17:24De ejer klubben, og de kan dermed tømme den for al værdi.haghdk skrev: ↑30. maj 2026, 17:23Så kan vi ret tydeligt konkludere at de IKKE har klubbens ve og vel som interessere, men udelukkende egen personlig vinding - som jeg ikke kan få øje på hvor skulle være henne hvis de står fast.
Der er egenkapitalen. Og så er der vel også stadig talenter der kan sælges.