Jeg har kun set kampen omtalt i et Vejgaard-opslag, som fortalte, at AaB havde vundet 1-0.
Sæsonen 26/27
Re: Sæsonen 26/27
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Samme. Bertram scorede. Pudel fik spilletid.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Så er de fire første kampe spillet og 7 point hentet. Så kursen holdes trods smertefuldt nederlag i fredags. Bekymrende er dog den negative målscore. Vi har set den i sidste sæson også.FlæskeFrank skrev: ↑21. jun 2026, 23:04Det er ikke til at vide, hvem der overrasker den kommende sæson.
Men skal man rykke op, så hedder det nok 55 point efter 32 kampe. Vi skal tilbage til 22/23, hvor det ikke rakte. Ligesom man kan diskutere om tallet blot skal være højere end nr. 3 eller svarende til nr. 2 - det giver meget forskellige tal.
Hvis man holder til de 55 point, så kan det splittes op til 1,75 point pr. kamp. Så efter 4 kampe skal vi have 7 point.
Det må være en pejling om projektet og træneren er på rette vej. Uanset om der findes sekspointkampe eller andet, så vil en pointhøst a la dette og give holdet en stabilitet, som vi har savnet.
4 kampe og 7 point er 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag - det burde ikke være urimeligt at opnå.
Jeg er derfor klar til at give Højer 4 nye kampe.
- FlæskeFrank
- andy
- 2. div

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Nogen der ved hvordan træningskampen mod Viborg endte?
Marc N vistnok med oplæg til alle 3 mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Nogen der kender kvaliteten på det Viborg hold vi mødte?
Det er aldrig til at gennemskue om holdene kommer med U19 eller spillere tæt på start 11 når det er reserveholdskampe og jeg kender sgu ikke meget til Viborgs nuværende trup.
Det er aldrig til at gennemskue om holdene kommer med U19 eller spillere tæt på start 11 når det er reserveholdskampe og jeg kender sgu ikke meget til Viborgs nuværende trup.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
Vent hvad? Kan man spille med en venstre wingback som faktisk passer til positionen og kan lide at spille der? Det lyder meget dummere end at spille med en 6'er/8'er derude.
RAUS RAUS SSE!
Jeg foretrækker selv klart en sløv CB, der ikke kan slå et indlæg.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
endnu engang pejer pilen på Højer
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
To er efter hjørnespark. Der kan han vel spille en hvilken som helst position.
Der er intet i Marc Nielsens præstationer på førsteholdet, der har givet lovning om, at han kunne blive en assist-maskine.
Der er intet i Marc Nielsens præstationer på førsteholdet, der har givet lovning om, at han kunne blive en assist-maskine.