Pontoppi skrev: ↑18. sep 2026, 22:27
Jakobsen skrev: ↑18. sep 2026, 21:56
SSE #1
Tibo, Søndergaard, Noel, SSE #33
Tielemans/Møller, SSE #17, Kaasa
Kubel, Brian, Normann
synes godt nok det der er utrolig barn agtigt…. hvad blev der af at bakke spillerne op så længe de kriger for trøjen…. de kan sgu ikke gøre for hvem der har hentet dem !
Der er jo bare ingen af de SSE spillere der virkelig er et godt bidrag til en trup.
Makolli med hans alt for nonchelant indstilling til forsvarsspillet. Adedeji med hans ugidelige attitude, Müllers "målmandsspil", de Boer der dårligt kunne stå i Jyllandsserien og usynlige Kelvin John. Jasson kæmper godt for det, men jeg han er også stadig en liability på den 6'er.
Vi kan ikke komme udenom, at SSE spillerne har skuffet fra en side af og de sidder samtidig på utroligt dyre kontrakter.
Jeg ønsker egentlig bare, at der bliver slået en streg i vores klub, hvor SSE/BPTC er helt ude og at alle reminiscenser af deres forfejlede virke er fortid i AaB. SSE og det de bragte os har spillet falit og deres indkøb har fået chancen. Hvis ud læser mine indlæg fra for to år siden vil du endda kunne se, at jeg var en af dem der mente de skulle have chancen.