AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
SGLoco
2. div
2. div

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af SGLoco » 15. sep 2026, 19:03

Lucas Andersen har ikke spillet siden 4 August for BG Pathum United. Han har været skadet lige siden. Han virker ikke til at være klar endnu. Ikke den bedste start på det nye liv i Thailand.

I øvrigt undres jeg over Bomholt ikke er god nok til U21 landsholdet. Han har været exceptionel for Rosenborg og spillet alle kampe. Er der noget jeg overser ved ham?

Pontoppi
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 15. sep 2026, 19:57

SGLoco skrev:
15. sep 2026, 19:03
I øvrigt undres jeg over Bomholt ikke er god nok til U21 landsholdet. Han har været exceptionel for Rosenborg og spillet alle kampe. Er der noget jeg overser ved ham?
exceptionel ligefrem ?? rates som nummer 10-12 blandt samtlige centrale midtbanespillere i ligaen hos fotmob…. form stærk dog
hovedet - røven…

jens fup
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 18. sep 2026, 20:15

Oliver Ross har lige braget bolden op i målhjørnet for Silkeborg ude mod Lyngby. Dejligt at se at han får lidt tiltrængt succes.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 18. sep 2026, 21:53

jens fup skrev:
18. sep 2026, 20:15
Oliver Ross har lige braget bolden op i målhjørnet for Silkeborg ude mod Lyngby. Dejligt at se at han får lidt tiltrængt succes.
Det er efterhånden ligefør jeg tror, at vi kunne sælge selv Adedeji til en superligaklub, hvorefter han ville blive en profil.
Det er forbløffende, hvordan spillere blomstrerer når de forlader os. Selvfølgelig har den sportslige slingrekurs en del at sige, men det var jo til dels også før SSE det var sådan. Hvorfor er det så svært or spillere at blomstre i AaB? Er det alene mangel på plan og koncept eller der andre ting i spil? Er det et nedern sted at gå på arbejde? Er det en slatten kultur i klubben? Er det det store forventningspres fra omgivelserne? Jeg håber seriøst, at det er noget vores ledelse stiller skarpt på udover den gængse sportslige ledelse, træning osv.
RAUS RAUS SSE!

SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 19. sep 2026, 16:13

Jakobsen skrev:
18. sep 2026, 21:53
jens fup skrev:
18. sep 2026, 20:15
Det er efterhånden ligefør jeg tror, at vi kunne sælge selv Adedeji til en superligaklub, hvorefter han ville blive en profil.
Det er forbløffende, hvordan spillere blomstrerer når de forlader os. Selvfølgelig har den sportslige slingrekurs en del at sige, men det var jo til dels også før SSE det var sådan. Hvorfor er det så svært or spillere at blomstre i AaB? Er det alene mangel på plan og koncept eller der andre ting i spil? Er det et nedern sted at gå på arbejde? Er det en slatten kultur i klubben? Er det det store forventningspres fra omgivelserne? Jeg håber seriøst, at det er noget vores ledelse stiller skarpt på udover den gængse sportslige ledelse, træning osv.
Plan og koncept. Og brugt spillerne der hvor de er bedst

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 19. sep 2026, 22:32

Mads Bomholt udlignede til 1-1 i Rosenborgs 3-1 sejr imod Kristiansund med Michael Lansing i målet.
Oliver Abildgaard fik direkte rødt kort i Sampdorias 2-1 sejr !
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Baatnakken
1. div
1. div
Favoritspiller: Prica

Indlæg af Baatnakken » 21. sep 2026, 20:28

Fisnik Isaki, tidligere AaB og B93 har scoret hattrick og lagt op til et mål i Køges nedsabling af Hobro

Besvar