Lucas Andersen har ikke spillet siden 4 August for BG Pathum United. Han har været skadet lige siden. Han virker ikke til at være klar endnu. Ikke den bedste start på det nye liv i Thailand.
I øvrigt undres jeg over Bomholt ikke er god nok til U21 landsholdet. Han har været exceptionel for Rosenborg og spillet alle kampe. Er der noget jeg overser ved ham?
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
exceptionel ligefrem ?? rates som nummer 10-12 blandt samtlige centrale midtbanespillere i ligaen hos fotmob…. form stærk dog
hovedet - røven…
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Oliver Ross har lige braget bolden op i målhjørnet for Silkeborg ude mod Lyngby. Dejligt at se at han får lidt tiltrængt succes.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Det er efterhånden ligefør jeg tror, at vi kunne sælge selv Adedeji til en superligaklub, hvorefter han ville blive en profil.
Det er forbløffende, hvordan spillere blomstrerer når de forlader os. Selvfølgelig har den sportslige slingrekurs en del at sige, men det var jo til dels også før SSE det var sådan. Hvorfor er det så svært or spillere at blomstre i AaB? Er det alene mangel på plan og koncept eller der andre ting i spil? Er det et nedern sted at gå på arbejde? Er det en slatten kultur i klubben? Er det det store forventningspres fra omgivelserne? Jeg håber seriøst, at det er noget vores ledelse stiller skarpt på udover den gængse sportslige ledelse, træning osv.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Plan og koncept. Og brugt spillerne der hvor de er bedstJakobsen skrev: ↑18. sep 2026, 21:53Det er efterhånden ligefør jeg tror, at vi kunne sælge selv Adedeji til en superligaklub, hvorefter han ville blive en profil.
Det er forbløffende, hvordan spillere blomstrerer når de forlader os. Selvfølgelig har den sportslige slingrekurs en del at sige, men det var jo til dels også før SSE det var sådan. Hvorfor er det så svært or spillere at blomstre i AaB? Er det alene mangel på plan og koncept eller der andre ting i spil? Er det et nedern sted at gå på arbejde? Er det en slatten kultur i klubben? Er det det store forventningspres fra omgivelserne? Jeg håber seriøst, at det er noget vores ledelse stiller skarpt på udover den gængse sportslige ledelse, træning osv.
Mads Bomholt udlignede til 1-1 i Rosenborgs 3-1 sejr imod Kristiansund med Michael Lansing i målet.
Oliver Abildgaard fik direkte rødt kort i Sampdorias 2-1 sejr !
Oliver Abildgaard fik direkte rødt kort i Sampdorias 2-1 sejr !
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Fisnik Isaki, tidligere AaB og B93 har scoret hattrick og lagt op til et mål i Køges nedsabling af Hobro