Klaus skrev:
Lasse er en fantastisk spiller. Havde han spillet på et københavner-hold havde han været på landsholdet nu.... Fortsætter han sin udvikling kan selv ikke Morten Olsen komme uden om ham.
Jeg bliver decideret rasende på Lasses vegne hvis han bliver forbigået til ligalandsholdet, endnu en fremragende kamp til samlingen, og man er ikke i tvivl om at han bliver endnu bedre. Indtil videre er det vel en godt bevaret hemmelighed HVOR god han er blevet, men når det går op for omverdenen er jeg bange for at vi ikke har ham meget længere. Men med forbehold om at Lasse måske ikke er hos os for evigt, kunne jeg sagtens se de 4 som sluttede kampen i forsvaret, som fremtidens 4-back kæde i AaB.
For der er bestemt også grund til at rose Patrick, og i særdeleshed Ahlmann efter i dag. Især Ahlmann er jo voldsomt imponerende - det er helt vildt at nå så højt et niveau på 3-4 superligakampe, og helt sikkert knægtens gennembrud. Jeg er ikke i tvivl om at han er fremtidens venstreback, og er overbevist om at han allerede nu sætter sig tungt på den plads. Men også PK spillede en rigtig god kamp, på en plads han ikke har spillet længe, og efter en skadesperiode, det var også imponerende sikkert det han viste.
Alt i alt en dejlig kamp, og 3 skønne point. Eneste minus efter min mening var usikkerhederne på dødbolde, men her skal man nok også lige have med i betragtning at vi er uden Curth og Wæhler, som man er vant til også at have som hjælp. Det må alt andet lige kræve lidt omstilling og tilvænning.
Lad os så nakke de satans ulve så vi kan sidde helt i flæsket på dem frem mod vinterpausen!