Meningerne er mange om Due, jeg synes personligt han er lidt af en humør spiller til tider, han kan været helt fantastisk at ha med på holdet når han rammer topniveauet, men når han har de dage hvor ikke gider noget, sidder jeg og krummer tæer over hans dårlige attituder.Pastorius skrev:Næ, men den løbeindsats er vel et udmærket svar på at mange mener han virker ugidelig - det er han ikke. Jeg synes ikke han har spillet supergodt, men særligt når vi mangler de andre to, er det rigtig fedt at han gør noget af det der er nødvendigt i dag. Thomsen fik lidt ros af kommentatorerne, men han har været lige usynlig nok i mine øjne.Mr. Larsen skrev:Han skal vel ikke bare vurderes på 40 min spil alene vel?Pastorius skrev:Til alle Due-tvivlerne, så er det altså ikke super-dovent at have tilbagelagt 6300 meter efter 40 minutter.
Der hvor vi mangler noget i dag er de løse bolde der kommer foran vores eget felt - dem er Augo/Würtz noget bedre til at samle op.
...og så koster Dalle altså målet (hjørne eller ej), og viser at det ikke er lutter fordele med ham på backen - og at han stadig mangler en hel del defensivt.
Mht Dalle, er det en balance gang, PK er bedre defensivt men du vinder noget offensivt istedet ved at bruge Dahlsgaard.
Iøvrigt ufatteligt at hverken Laudrup eller Okore får advarsler for deres svinestreger i dag, dommeren er godt nok med FCN idag.