Jeg så det nu som et meget klart straffe på Kusk, der er både en arm og et ben fra Viborgspilleren der er steder de ikke bør være. Efter min opfattelse er der også straffe på Ahlmann, efter de lavede reglerne om skal der dømmes straffe når en forseelse fortsættes ind i feltet, og det mener jeg bestemt skete i den her situation.NIN den fromme skrev:Nu handlede det ikke om retfærdighed, men dommerpræstationen. Desuden er der ikke straffespark på Ahlman, der er frispark udenfor feltet.Mr. Larsen skrev:Ahlman bliver snydt senere for et klokkeklart et, så den går vist lige op.NIN den fromme skrev:4. Ultra tyndt straffespark.Lucas Kuskenius skrev:Kehlet brillierer jo med dårlige dommerkald.
1. Nicolai bliver revet rundt af Dalgaard inden målet.
2. Lasse Nielsen får smidt en arm i ansigtet af Mikkel Rask, og spillet bliver ikke stoppet.
3. Lucas Jensen river Ahlmann ned i feltet.
JAAAAAAAAAAA.
AaB - Viborg Fodsports Forening, søndag d. 6. oktober 2013
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Viborg Fodsports Forening, søndag d. 6. oktober 20
Men der er trods alt forskel på at komme bagud efter 18 minutter hvor man i øvrigt har oplevet en sand belejring og så til at komme ud til anden halveg med en ny gameplan sat af træneren for at komme tilbage i kampen. Vi har dem, hvor vi vil have dem, og hvis vi ikke udnytter dette, har vi heller ikke fortjent andenpladsen.thequest skrev:Det skulle Viborg også da vi var foran 1-0
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Enig, men desværre har modstanderen i de sidste af Viborgs 10 kampe kunnet sige nøjagtig det samme, og alligevel ligger knoldesparkerne på tredjepladsen. Der skal ikke mere end to dødbolde til før fiaskoen er en realitet. Kampen er tættere end den ser ud.NIN den fromme skrev:Vi er klasser bedre end Viborg i dag. Lad os komme med ud med samme energi igen og få det 3-1 mål.
Når det så er sagt
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Kusk spiller gudebold i dag... Würtz har sat en tyk streg over at det bliver svært for Augo at spille ham af holdet, fantatisk halvleg af Würtz, også offensivt!Narildsen skrev:Jeg er max imponeret af Jönsson, hold kæft hvor gør han det godt!
Kehlet er jo bare en cunt som altid!
Og i øvrigt spiller Kusk og Thomsen væsentligt bedre i dag - selvom jeg stadig er imod Kusk på hjørnespark!
Det bedste er nu næsten den energi og vildskab der er over hele linjen, hvis vi får den at se i hver kamp kan vi nå rigtigt rigtigt langt i denne sæson.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Stor ros til AaB for at have ramt det rigtige spændingsniveau forud så vigtig en kamp, nu må det for Guds skyld ikke gå hen og blive krampagtigt - der skal bare køres på!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det er jeg meget overrasket over du synes ; )Jesper Schmidt skrev:Jeg så det nu som et meget klart straffe på Kusk, der er både en arm og et ben fra Viborgspilleren der er steder de ikke bør være. Efter min opfattelse er der også straffe på Ahlmann, efter de lavede reglerne om skal der dømmes straffe når en forseelse fortsættes ind i feltet, og det mener jeg bestemt skete i den her situation.NIN den fromme skrev:Nu handlede det ikke om retfærdighed, men dommerpræstationen. Desuden er der ikke straffespark på Ahlman, der er frispark udenfor feltet.Mr. Larsen skrev:Ahlman bliver snydt senere for et klokkeklart et, så den går vist lige op.NIN den fromme skrev:4. Ultra tyndt straffespark.Lucas Kuskenius skrev:Kehlet brillierer jo med dårlige dommerkald.
1. Nicolai bliver revet rundt af Dalgaard inden målet.
2. Lasse Nielsen får smidt en arm i ansigtet af Mikkel Rask, og spillet bliver ikke stoppet.
3. Lucas Jensen river Ahlmann ned i feltet.
JAAAAAAAAAAA.
Spol tilbage og kig på Ahlmann situationen i slow. Viborg spilleren har begge arme omkring ham og Ahlmann skal nærmest kaste sig ind i feltet for at komme indenfor. Og mht. Kusk straffesparket, som skrevet tidligere, så er jeg er sikker på, alle ville have rost dommeren var det i modsatte ende og erkendt, ja der var der sgu' straffe, fair nok. Godt dømt.
Denne kamp burde have været lukket allerede nu, men det er den desværre ikke blevet. Vi kan i mine øjne med rette give Kehlet en væsentlig del af skylden herfor, men vi er også nød til at øge vores effektivitet. Vi har haft mange lovende angreb hvor enten afslutningen eller den sidste aflevering mangler kvalitet og præcision. Derudover er vores offensive dødbolde et kapitel for sig, jeg er efterhånden overbevist om, at vi må være klodens ringeste til den disciplin i øjeblikket. Det er så gode chancer vi spilder væk der, og for at understrege pointen, fik Viborg scoret på deres absolut første af slagsen.
Nu skal vi bevare arbejdsiveren og presset i 2 halvleg! Jeg frygter at vi laver den klassiske, og bliver for passive og afventende i vores spil. Det vil blot gøre Viborg farligere, da de på ingen måde har formået at true os i bagrummet. Vi skal holde vores pres højt og prøve at begrænse deres antal af dødbolde. Og så skal vi have scoret 1-2 kasser, og få lukket kampen!
Nu skal vi bevare arbejdsiveren og presset i 2 halvleg! Jeg frygter at vi laver den klassiske, og bliver for passive og afventende i vores spil. Det vil blot gøre Viborg farligere, da de på ingen måde har formået at true os i bagrummet. Vi skal holde vores pres højt og prøve at begrænse deres antal af dødbolde. Og så skal vi have scoret 1-2 kasser, og få lukket kampen!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar

Forstår ikke hvordan Kehlet kan overse frisparket på Nicolai. Men virkelig fin 1. halvleg.
wow en skidt afslutning af Thomsen ...
Ram nu det mål inden jeg går AMOOOOOOK!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
og så kom Kusk også på den liste :/
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Den her kamp burde være lukket. Få nu den bold i kassen så vi kan slappe lidt af, for en gangs skyld!
den har kamp skal vindes!! Kom nu AaB!!
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
JAAAAAAAAAAAAAAAA 
Bare køb ham!!!
FREMRAGENDE ANGREB IGEN! JØNSSON !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jönson igen, fucking godt set af Gaarde, han er sgu den nye Lynge :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
FUCKING JA! Endnu et pisse-godt gennemspillet mål. Og dejligt at se Anders K. få en assist i en ellers lidt anonym kamp.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Selv tak.Poker-One-Kenobi skrev:Den her kamp burde være lukket. Få nu den bold i kassen så vi kan slappe lidt af, for en gangs skyld!
Hader København!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Endnu en scoring af spilleren som først er klar til foråret. Smukt!