Steaua Bukarest - AaB
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Re: Steaua Bukarest - AaB
Nej nej nej Thomsen
SF ind for an skadet gorter....
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Dalle ikke skarp i dag. Sløv opfattelse. Gorter skadet. Pis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Gorter skadet. Ny kæmpechance. Blåbjerg på tribunen.
Og Ene tæt på at score.....
Auch - gorther ude, og Ene brænder en kæmpechance.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er jo FULDSTÆNDIG LATTERLIGT så store chancer AaB allerede har brændt!!! Det er ikke engang sjovt at se på! 
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Andre end mig der har problemer med siden her lige pt?
Jeps. Siden har været nede.Hinsur skrev:Andre end mig der har problemer med siden her lige pt?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ja, Debatsiden hoster lidt for tiden, men juntaen er igang med at hitte ud af hvad det er der sker, og få fixet det. Det har sket igennem længere tid.
Sådan noget pis. Gorter skadet, og Søren F. ind på backen...
De skulle simpelthen have tæsk, så ringe de er til at afslutte. Det er pinligt dårligt!
Sådan noget pis. Gorter skadet, og Søren F. ind på backen...
De skulle simpelthen have tæsk, så ringe de er til at afslutte. Det er pinligt dårligt!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Steaua før intet rødt kort, vi har friløber på friløber, vores eneste venstre back er skadet, SF er helt væk på backen, stadion er tomt. Ikke en rar kamp da.
Edit: Würtz ser ud til at have problemer med knæet som ved sidste træning. Bedre og bedre bliver det. Og SF har for store bevægelser til at banke den ind.
Edit: Würtz ser ud til at have problemer med knæet som ved sidste træning. Bedre og bedre bliver det. Og SF har for store bevægelser til at banke den ind.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg ville gerne have set Helenius få nogle af de chancer, så tror jeg godt nok den havde været der!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Kiev foran mod Rio Ave (I Portugal).
Vi spiller skidt. SF er kommet ind for Gorther, og det er slet ikke godt. Nu har Würtz ondt.
Vi spiller skidt. SF er kommet ind for Gorther, og det er slet ikke godt. Nu har Würtz ondt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Wurtz måske skadet?Oldager skrev:Steaua før intet rødt kort, vi har friløber på friløber, vores eneste venstre back er skadet, SF er helt væk på backen, stadion er tomt. Ikke en rar kamp da.
Fordi....? - det er sgudda ikke ham, der skal sparke de kæmpetilbud ind!astonvilla skrev:Kent Nielsen skuffer mig.
Fiasko.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ja, han tester godt nok hans gudommelige status. Endnu en kæmpechane på et kontraangreb. Der er virkelig muligheder.astonvilla skrev:Kent Nielsen skuffer mig.
Fiasko.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og streamet fryser hvert andet minut...Oldager skrev:Steaua før intet rødt kort, vi har friløber på friløber, vores eneste venstre back er skadet, SF er helt væk på backen, stadion er tomt. Ikke en rar kamp da.
Mangler bare et heldigt mål imod os før kampen er perfekt!
Kent kan vel ikke gøre for Thomsen, AK og Ene brænder store chancer. Vi kunne jo have scoret 2-3-4 gange allerede.astonvilla skrev:Kent Nielsen skuffer mig.
Fiasko.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han kunne finde en (hvilkensomhelst) anden end SF at sætte ind på backen.jonas386 skrev:Kent kan vel ikke gøre for Thomsen, AK og Ene brænder store chancer. Vi kunne jo have scoret 2-3-4 gange allerede.astonvilla skrev:Kent Nielsen skuffer mig.
Fiasko.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert