AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
-
andreasaab89
- Allstar

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
Jeg har aldrig rigtigt forstået mening med de der halvejsstudier..
De kører 5 minutters reklame. Så siger peter kjær 4 sætninger, vi ser målet og så er der reklamer igen.
De kører 5 minutters reklame. Så siger peter kjær 4 sætninger, vi ser målet og så er der reklamer igen.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Elendigt af Helenius , ingen vilje osv
Ud med ham
Ud med ham
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Fyr Poul Erik og Jacob Larsen for at opfostre sådan nogle lorte talenter!
1 2 3 Jimmy er en mur!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Vi ved vel alle at det handler om tillid/selvtillid.....en kasse til os og så kan det bline en enog særdeles spændende kamp.....og nu kan jeg jo huske at det ikke er alle kampe der bliver afgjort på den første scoring.......så come on
ro på
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
halvvejsstudie...passer vel meget godt til en halvstuderet "røver"andreasaab89 skrev:Jeg har aldrig rigtigt forstået mening med de der halvejsstudier..
Hobro er bare ikke nemmer at spille imod, troede jeg folk allerede viste, det køre efter " vilje slår teknik "
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
Jeg savner også tiden med Dickson Nwakaeme og Jones Kusi-Asare! Hvad blev der af Ake-odi Ekine? KAY-KEEEEEEEEEEE
Jeg forventer andre boller på suppen efter pausen.
Edit: Kunne godt bruge en venstrebenet kantspiller. Det ville altså skabe en ny dimension i spillet. Pludselig ville vi se Gorter få brugbare tværafleveringer - gennembrud.
Jeg savner også tiden med Dickson Nwakaeme og Jones Kusi-Asare! Hvad blev der af Ake-odi Ekine? KAY-KEEEEEEEEEEE
Edit: Kunne godt bruge en venstrebenet kantspiller. Det ville altså skabe en ny dimension i spillet. Pludselig ville vi se Gorter få brugbare tværafleveringer - gennembrud.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

Ja, har ingen anelse. Umulig opgave for Kent at finde boller, der skal kunne flyde ovenpå suppen.MHJ skrev:Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
NEJ NEJ boller koges ved siden af og puttes i/på portionen således undgår man at ødelægge resten af fonden med udkogte "boller"....et godt og gratis råd.MHJ skrev:Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
http://ordnet.dk/sprogligt-1/boller-pa-eller-i-suppen" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
GOOD damm.....vi spiller stadig HMMMMMM troede kampen var forbi efter 10

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Den sad fandme lige paa maalet! God kamp af ham indtil videre.Provst i Brovst skrev:http://ordnet.dk/sprogligt-1/boller-pa-eller-i-suppen" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Bollerne er i suppen drenge!!!!
e
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Erasmus Montanus
- Allstar

ANDO! Fantastisk da. Fyr Kent, hader vores midtbane, savner Chanko!!!!!!!!!!!!!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det bunder vel primært i at der er regler for hvor mange reklamer der må sendes pr time i dansk fjernsyn. Når der så er booket til live udsendelse, som fodbold er, så skal de minutter presses ind i pausen.andreasaab89 skrev:Jeg har aldrig rigtigt forstået mening med de der halvejsstudier..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
MightyReds
- 1. div

I beg your pardon?Forza skrev:Er lidt overrasket over hvor glad Kent er for Bruhn. Jeg må indrømme at han virkelig har skuffet mig i de kampe han har fået denne sæson. Af samme grund undrer det mig også meget at Ene ikke får chancen igen. Han har trods alt scoret en del mål i de sidste reserveholdskampe og har væsentligt flere spidskompetencer end Bruhn.ebbejeppe skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/rokerin ... b/112/1513
Pause til Thomsen efter to U21-opgør, hvilket giver startplads til Bruhn og Børsting. Trods Thomsens bænkplads ligner Ene stadig ikke en starter. Det er i min optik skuffende - vi er midt i oktober og han er tilsyneladende stadig ikke fit eller skarp nok til at starte.
Men i forhold til kampen er jeg optimistisk. Med to livlige og hurtige kanter samt Dalsgaard og Gorter på backs kommer vi med masser af speed og kan forhåbentlig ligger et tungt pres på Hobro fra start.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Det er meget godt....men kog suppen m grøntsager i fond for sig .....og server boller ved siden af....så har man "klar" suppe til dagen efter....suppen er derudover bedst dagen efterProvst i Brovst skrev:http://ordnet.dk/sprogligt-1/boller-pa-eller-i-suppen" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Serioest, hvem fanden putter boller paa suppen? Har aldrig fattet det. De skal vel ned i suppen.Oldager skrev:Jeg tror det er Lynges skyld! Hvor er Lynge??? Hvad med ham træneren der første os til the double med det bedste spil i superligaen nogensinde? Hvad blev der af.. Nårh ja.. Savner søde Bruce og herlige Persson.
Sådan ANDO! God speed i Gorter, han er sku dejlig den hollænder! Og lidt mere fart i Helenius ser det ud til.. krydser fingre for at det er vågne nu. Nu skal i ikke smide det igen indenfor 5 min drenge!!
Aalborg BK 1885!