Øl og vand er vist lidt billigere hos Købmandsgården i FlensborgNitten skrev:frederikshavneren skrev:Sådan!Pastorius skrev:Bum
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... skamp.aspx
og så lige forbi fleggaard og fylder op på vej hjem
AaB opstart til 2015/16
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Re: AaB opstart til 2015/16
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Spændende, hvordan de vil fordele billetterne. Såvidt jeg kan se, er der kun plads til 1500 tilskuere på stadion. Og mon ikke Hamborg kan trække det alene ?
- FlæskeFrank
Jeg har været på 3 forskellige sites nu, hvoraf de to melder om en kapasitet på 4.000 - den sidste siger 2.500... Men mon ikke der skal blive fyldt under alle omstændigheder?FlæskeFrank skrev:Spændende, hvordan de vil fordele billetterne. Såvidt jeg kan se, er der kun plads til 1500 tilskuere på stadion. Og mon ikke Hamborg kan trække det alene ?
Det kunne da sagtens være, at man skulle et smut til Flensborg sådan en helt almindelige tirsdag aften
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
glædeligt at se at Blomquist starter inde i dagens kamp. Han har muligvis haft godt af trænerskiftet. Spændende at se hvad han kan når han får mere tillid
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... yssel.aspx
Blomqvist starter på kanten. Interessant
Nicolai Larsen
Henrik Dalsgaard – Kenneth Emil Petersen – Jakob Blåbjerg – Patrick Kristensen
Andreas Blomqvist – Rasmus Würtz – Kasper Risgård – Thomas Enevoldsen
Rasmus Jönsson – Nicklas Helenius
Blomqvist starter på kanten. Interessant
Nicolai Larsen
Henrik Dalsgaard – Kenneth Emil Petersen – Jakob Blåbjerg – Patrick Kristensen
Andreas Blomqvist – Rasmus Würtz – Kasper Risgård – Thomas Enevoldsen
Rasmus Jönsson – Nicklas Helenius
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
For et par år siden spillede Nordsjælland i Flensburg mod Hamburg - der var langt fra udsolgt - mange dansker, stort set ingen fra Hamburg.le Cid skrev:Jeg har været på 3 forskellige sites nu, hvoraf de to melder om en kapasitet på 4.000 - den sidste siger 2.500... Men mon ikke der skal blive fyldt under alle omstændigheder?FlæskeFrank skrev:Spændende, hvordan de vil fordele billetterne. Såvidt jeg kan se, er der kun plads til 1500 tilskuere på stadion. Og mon ikke Hamborg kan trække det alene ?
Det kunne da sagtens være, at man skulle et smut til Flensborg sådan en helt almindelige tirsdag aften
Der kan være 4.000 tilskure så vidt jeg husker.
AaB mit et & alt
Helenius til 1-0.
På AaBs twitter virker det til at vi har klart mest spil, og at især Jönsson har været en hel del på bolden,
På AaBs twitter virker det til at vi har klart mest spil, og at især Jönsson har været en hel del på bolden,
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Typisk træningskamp der mangler tempo og nerve. AaB har rigtig nok haft bolden mest, mens Vendsyssel FF i bedste Ove C. stil har stået godt defensivt. Alligevel har Vendsyssel FF haft et par store chancer.jonas386 skrev:Helenius til 1-0.
Kampen illustrerer endnu engang at vi har enormt svært ved at skabe chancer i åbent spil mod en kompakt modstander. Midtbanen mangler i den grad fart, kreativitet og nogle der kan gøre det uventede.
Blomqvist er åbenbart stadig en katastrofe. Har Gaarde gemt kvitteringen?
Ifht Blomqvist, og nu har jeg ikke set ham spille, men hvis man ikke føler han har en fremtid i AaB, så er det vel bare med at sende ham retur hurtigst muligt mens man stadig, i Sverige, har erindring om hans sæson for Mjällby. De penge må kunne bruges bedre, og der er absolut ingen grund til at have udlændinge til at fylde op i truppen. Vi skal dog nok ud og hente en erstatning i det tilfælde, og her kunne ham nordmanden fra Juve måske være et bud.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Var Blomquist ikke oprindelig indkøbt pga et par lovende sæsonner som central midtbanespiller...6 er eller 8 er ?? "en såkaldt tovejsspiller" så er det vel ok han ikke kan dække kanten..... han må vel vente et år eller to før han er i stand til at træde ind efter Augu....Wurtz...eller Risgaard?? det er sådan jeg husker den transfer!!
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
frederikshavneren
- Allstar

Blomquist virker desværre som et fejlcast, men det hjælper naturligvis ikke når han er lidt fejlplaceret på banen. Jeg var egentlig mere skuffet over Risgård, han virker meget langt fra den form han havde i mesterskabssæsonen. Thomsen manglede og det kunne godt ses, hvis han bliver solgt så mangler der virkelig noget kvalitet på kanten. Ene var hæderlig men han er ikke den spiller han engang var.jonas386 skrev:Ifht Blomqvist, og nu har jeg ikke set ham spille, men hvis man ikke føler han har en fremtid i AaB, så er det vel bare med at sende ham retur hurtigst muligt mens man stadig, i Sverige, har erindring om hans sæson for Mjällby. De penge må kunne bruges bedre, og der er absolut ingen grund til at have udlændinge til at fylde op i truppen. Vi skal dog nok ud og hente en erstatning i det tilfælde, og her kunne ham nordmanden fra Juve måske være et bud.
-
frederikshavneren
- Allstar

Blomquist er 8'er og er vel primært tiltænkt som længe ventet konkurrence til Risgård. At Blomquist har problemer fysisk og defensivt vidste AaB udmærket godt da de købte ham.mich1596 skrev:Var Blomquist ikke oprindelig indkøbt pga et par lovende sæsonner som central midtbanespiller...6 er eller 8 er ?? "en såkaldt tovejsspiller" så er det vel ok han ikke kan dække kanten..... han må vel vente et år eller to før han er i stand til at træde ind efter Augu....Wurtz...eller Risgaard?? det er sådan jeg husker den transfer!!
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Det er langt vigtigere, frem for at tænke BQ ud, at tænke en venstreside ind.....måske derfor LS prøver ham på pladsen....ser hellere et par fuldblods venstrebensspillere i truppen....Lumb er mit foretrukne valg som back/fløj.
Vi har millionerne......måske det kunne svare sig at investere lidt....på de pladse
Vi har millionerne......måske det kunne svare sig at investere lidt....på de pladse
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
Thanks :-) det var som jeg huskede det.frederikshavneren skrev:Blomquist er 8'er og er vel primært tiltænkt som længe ventet konkurrence til Risgård. At Blomquist har problemer fysisk og defensivt vidste AaB udmærket godt da de købte ham.mich1596 skrev:Var Blomquist ikke oprindelig indkøbt pga et par lovende sæsonner som central midtbanespiller...6 er eller 8 er ?? "en såkaldt tovejsspiller" så er det vel ok han ikke kan dække kanten..... han må vel vente et år eller to før han er i stand til at træde ind efter Augu....Wurtz...eller Risgaard?? det er sådan jeg husker den transfer!!
Som jeg husker Lumb fra 2011 var han en fremragende offensiv back, men han havde ingen begreb om hvordan en back agerer rent defensivt. Det var i hvert fald sådan han så ud på banen. Måske har han lærte noget af Ove Pedersen, og måske kan Lars Søndergaard bygge yderligere på.mich1596 skrev:Det er langt vigtigere, frem for at tænke BQ ud, at tænke en venstreside ind.....måske derfor LS prøver ham på pladsen....ser hellere et par fuldblods venstrebensspillere i truppen....Lumb er mit foretrukne valg som back/fløj.
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
https://da.wikipedia.org/wiki/Michael_Lumb
Mon ikke han har vist mere end at være med til at rede AaB.:-)
Mon ikke han har vist mere end at være med til at rede AaB.:-)
- mich1596
- Allstar

- Kontakt:
MEGET velkommen her i min optik...men tror der er andre guns efter ham.
Han dur ikke.
Jeg tør godt postulere at Lars Søndergaard, ja og alle andre, ikke har ændret deres opfattelse af Blomqvist siden hans udtalelse "Der var han lidt en hund i et spil kegler". (pokalkampen mod Esbjerg)
Der var et par AaB officials der pænt afslog vores ellers fine tilbud om, at give ham kørelejlighed til færgelejet i Frederikshavn.
4,5 års kontrakt og den største transfer i nyere tid. Mit bedste råd til AaB må være 'cut your losses' og få ham sendt tilbage til Sverige.
Han er jo ikke hentet ind som et U-19 talent der har brug for et toethalvtårigt indslusningsforløb.
Det er ærgerligt for der er i den grad brug for en spiller der kan overtage Risgårds plads.
Jeg tør godt postulere at Lars Søndergaard, ja og alle andre, ikke har ændret deres opfattelse af Blomqvist siden hans udtalelse "Der var han lidt en hund i et spil kegler". (pokalkampen mod Esbjerg)
Der var et par AaB officials der pænt afslog vores ellers fine tilbud om, at give ham kørelejlighed til færgelejet i Frederikshavn.
4,5 års kontrakt og den største transfer i nyere tid. Mit bedste råd til AaB må være 'cut your losses' og få ham sendt tilbage til Sverige.
Han er jo ikke hentet ind som et U-19 talent der har brug for et toethalvtårigt indslusningsforløb.
Det er ærgerligt for der er i den grad brug for en spiller der kan overtage Risgårds plads.
-
Gamen
Nu er 800.000 kr. og en relativt lav løn vel ikke ligefrem en kæmpeudskrivning. Men indrømmet, nu og her ligner han en relativt dårlig investering. Der vil helt sikkert være interesse fra Allsvenskan hvis vi skulle gå efter at sælge ham igen.Patmand skrev:
Han er jo ikke hentet ind som et U-19 talent der har brug for et toethalvtårigs indslusningsforløb.
Nahir Besara fra Hammarby kunne jeg godt tænke mig i AaB, hans kontrakt udløber sidst på året, og han har både målfarlighed og pasningssikkerhed. Han er enormt god til at støde med i feltet. Vi får simpelthen alt, alt for lidt fra Würtz og Risgård, når det gælder mål og assists.
Emil Scheel fra Silkeborg har også noget af den driftsikkerhed og flair som vi har brug for, hvis vi partout skal blive på den hylde.