Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Bruhn ud, vi behøver ikke sætte en anden ind, det vil stadigt være bedre
FCN-AaB er åbenbart en oplagt anledning for Viasat til at afsætte en Brøndby-trøje
Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
„The less you care, the happier you will be.“
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Det giver ingen mening. Fucking Viasat...Sauer skrev:FCN-AaB er åbenbart en oplagt anledning for Viasat til at afsætte en Brøndby-trøje
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Du skulle ta' også at se de første fire.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Indtil videre er der intet der tyder på, at det bliver bedre, eller at det ville være en dårlig beslutning at slå græs...frederikshavneren skrev:2. halvleg kan kun blive bedre...astonvilla skrev:Skal man pine sig selv og se anden halvleg - eller skal man gå ud og slå græs?
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Bruhn, Jönsson og Blåbjerg har været vores ringeste, og skal da tage sig gevaldigt sammen. Men generelt har vores spil bare været alt for sjusket - spiller bolden godt rundt, men når der er ved at opstå en chance så sjusker vi og det løber ud i sandet.
Det virker som om der slet ikke er en tro på at det kan lade sig gøre - kunne godt tænke mig lidt mere gejst i 2. halvleg, og her må Würtz og Risgaard gerne gå forrest og vise vejen.
Det virker som om der slet ikke er en tro på at det kan lade sig gøre - kunne godt tænke mig lidt mere gejst i 2. halvleg, og her må Würtz og Risgaard gerne gå forrest og vise vejen.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Man kunne nok også finde en enkelt halvleg under KN, som ikke var helt god....Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
1 2 3 Jimmy er en mur!
Fordi at 1-1 på hjemmebane imod EFB og en 1-0 sejr i 93 min imod giganterne fra Hobro for mig til at knus elske Kiksen Lars?Sauer skrev:Du skulle ta' også at se de første fire.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
„The less you care, the happier you will be.“
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Så du vurderer spillet ud fra livescore?Popnizzen skrev:Fordi at 1-1 på hjemmebane imod EFB og en 1-0 sejr i 93 min imod giganterne fra Hobro for mig til at knus elske Kiksen Lars?Sauer skrev:Du skulle ta' også at se de første fire.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
1 2 3 Jimmy er en mur!
De første fire halvlege har været alt andet end "røvkedelige" ift. forrige sæson under Kent.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Nej, fordi takterne trods alt var mere lovende i de første to kampe, selvom der bestemt er meget, der skal arbejdes med. Måske 2 x 90 minutter også kunne få dig til at vokse fra øgenavnene.Popnizzen skrev:Fordi at 1-1 på hjemmebane imod EFB og en 1-0 sejr i 93 min imod giganterne fra Hobro for mig til at knus elske Kiksen Lars?Sauer skrev:Du skulle ta' også at se de første fire.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
Ro på makker. AaB'erne spiller lige så hurtigt som Lars snakker.Popnizzen skrev:Fordi at 1-1 på hjemmebane imod EFB og en 1-0 sejr i 93 min imod giganterne fra Hobro for mig til at knus elske Kiksen Lars?Sauer skrev:Du skulle ta' også at se de første fire.Popnizzen skrev:Har nu set 1 halvleg i denne sæson og jeg er allerede pisse træt af Lars Røvkedelige Søndergaard. Selvfølgelig skal Bruhn da blive inde........
Det positive ved vores nye træner er at han taler den lokale dialekt.
Ej, jeg kan egentlig godt lide Lars S. Spillet idag er temmelig ringe, men jeg synes der bliver svinet liiiige rigeligt. Thomsen har haft to gange hvor han skulle have fået mere ud af det feks.
Ps. Jeg skrev vi skulle hente Bruninho...og jeg hørte rygter om at han var på en liste hvis Thomsen røg til Nantes i første omgang.
Ej, jeg kan egentlig godt lide Lars S. Spillet idag er temmelig ringe, men jeg synes der bliver svinet liiiige rigeligt. Thomsen har haft to gange hvor han skulle have fået mere ud af det feks.
Ps. Jeg skrev vi skulle hente Bruninho...og jeg hørte rygter om at han var på en liste hvis Thomsen røg til Nantes i første omgang.
Jeg savner Winsnes
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Thomsen burde være vores bedste mand, men han er godt nok ikke imponerende i dag. Vi skal forvente og kræve mere.
Helt ærligt. Tag dig fucking sammen Thomsen!!!!
Har vi flere navne fra den liste? Ikke at det bliver aktuelt, hvis man skal vurdere på kampen i dagMartino skrev:Det positive ved vores nye træner er at han taler den lokale dialekt.![]()
Det er simpelthen sådan en kamp i dag. Alt er vagt.
Spalvis to the rescue!
Spalvis to the rescue!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Thomsen trænger vist til lidt mere ferie - U21 slutrunden har da hevet al energi og timing ud af ham. Et par andre beslutninger og noget koncentration fra ham, og så havde vi scoret nu.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Få nu skiftet ud i offensiven Søndergaard... Det er jo helt håbløst!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14