Det kan man ogsaa sommetider hvis ledbaandet i anklen har faaet et riv. Har selv proevet det tre gange, og var ude omkring 2-3 maaneder hver gang.Mr. Larsen skrev:Tror ikke det er så galt, han ku trods alt gå ud selvHanga skrev:Meget skidt for os hvis Ene er ude i længere tid nu... Hverken situationen eller Enes reaktion på vej ud så lovende ud
Nå men sløj start på 2. halvleg, fuldstændig som vi startede 1... Nervøse og passive. Kom nu ind i nærkampene og sæt jer på spillet!
AaB - AGF, 18.03.2016
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - AGF, 18.03.2016
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ude fra hvad?Buzz Killington skrev:Det kan man ogsaa sommetider hvis ledbaandet i anklen har faaet et riv. Har selv proevet det tre gange, og var ude omkring 2-3 maaneder hver gang.Mr. Larsen skrev:Tror ikke det er så galt, han ku trods alt gå ud selvHanga skrev:Meget skidt for os hvis Ene er ude i længere tid nu... Hverken situationen eller Enes reaktion på vej ud så lovende ud
Nå men sløj start på 2. halvleg, fuldstændig som vi startede 1... Nervøse og passive. Kom nu ind i nærkampene og sæt jer på spillet!
Jeg bliver bare bekymret da det var anklen han har døjet så meget med (ved ikke lige om det var den fod).Mr. Larsen skrev:
Tror ikke det er så galt, han ku trods alt gå ud selv
På skadesstuen med voldsomt hævet ankel
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ok, det håber jeg så ikke er tilfældet med Ene !Buzz Killington skrev:Det kan man ogsaa sommetider hvis ledbaandet i anklen har faaet et riv. Har selv proevet det tre gange, og var ude omkring 2-3 maaneder hver gang.Mr. Larsen skrev:Tror ikke det er så galt, han ku trods alt gå ud selvHanga skrev:Meget skidt for os hvis Ene er ude i længere tid nu... Hverken situationen eller Enes reaktion på vej ud så lovende ud
Nu skal drengene altså til at vågne op. fuck hvor er vi passive idag, også imod et ganske ordinært AGF hold som bør kunne styre bedre.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Buzz Killington
- Allstar

Det var i mine unge fodbolddage (jeg er heller ikke Allan Gaarde).NIN skrev:Ude fra hvad?Buzz Killington skrev:Det kan man ogsaa sommetider hvis ledbaandet i anklen har faaet et riv. Har selv proevet det tre gange, og var ude omkring 2-3 maaneder hver gang.Mr. Larsen skrev:Tror ikke det er så galt, han ku trods alt gå ud selvHanga skrev:Meget skidt for os hvis Ene er ude i længere tid nu... Hverken situationen eller Enes reaktion på vej ud så lovende ud
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er stadigvæk en lidt for lige kamp for min smag, med langsommeligt, ubeslutsomt og upræcist spil. Og hver en bold i AaB's felt er farlig. Nu måtte Nicolai lige hive en stor redning mere op af hatten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ham Backman havde virkelig passet godt ind i Aalborg.
Nå, men hvis Ene er så skadet, som man kunne frygte, hedder det så Spalvis og Jønne i angrebet i de næste kampe?
Hvor er det dog et rystende usikkert forsvar, vi har.
Hvad fanden sker der?? Det er ren Magnus Pehrsson-bold!! Smal 1-0 og så stiller alle mand sig ned. Det har aldrig været en succes.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Gud hvor er PK godt nok blevet elendig
Dommeren burde sgu snart vise sig selv ud, hvor han dog været kilde til alt for meget uro i denne kamp
Dommeren burde sgu snart vise sig selv ud, hvor han dog været kilde til alt for meget uro i denne kamp
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
AaB - AGF, 18.03.2016
Poulsen dømmer straffe forkert til AGF i 93' minut de scorer til 1-1
Jeg kan lige det for mig
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan lige det for mig
Med det han har vist fatter jeg ikke vores færing ikke har fået chancen.Mr. Larsen skrev:Gud hvor er PK godt nok blevet elendig
Flovt... Elendigt forår..
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
AaB - AGF, 18.03.2016
Ja det skulle jo ske med det spil i anden halvleg
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Man kan da ikke sige det er ufortjent at de udligner....
hold kæft hvor er vi pinligt ringe
hold kæft hvor er vi pinligt ringe
Det var SÅ forudsigeligt!! Forpulede, defensive lortefodbold!
Og straffe til AGF nu.....fuck da
- Buzz Killington
- Allstar

Haha, du tog helt fejl!!!Hinrup85 skrev:Poulsen dømmer straffe forkert til AGF i 93' minut de scorer til 1-1
Jeg kan lige det for mig
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus