Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 22.11.2021
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 22.11.2021
Jeg kan egentlig godt lide Cifuentes, men skal vi ikke bare aftale at ALLE trænere, der har MC i startopstilling skal fyres.
Har vi ikke en på U17/19, der kan byde på bare en lille smule mere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
Aalborgmanden
- 2. div

9520AaB skrev: ↑22. nov 2021, 19:43Jeg kan egentlig godt lide Cifuentes, men skal vi ikke bare aftale at ALLE trænere, der har MC i startopstilling skal fyres.
Vi har Kusk ! Den eneste kreative kraft. Ubegribeligt at cifuentes foretrækker boldskubbere i stedet for.
Det store spørgsmål er hvorfor vi ikke har hentet ind til midtbanen. Vi tvinger jo trænerne til at bruge ham når der ikke er bedre alternativer, for det er der jo vitterligt ikke. Men vi fyrede pengene af på en leje med Trajkovski i stedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er jo det vi ikke har. Så jeg synes kritikken er unfair. Om det så det er Inges ansvar, eller forgængeren der har efterladt Inge med begrænsede midler er så en spændende diskussion. Men det vil godt nok være et stor stort brud med taktikken at flytte andre ind på den plads.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Vi mangler i hvert fald Pedro til at løbe dem op på midten og pille bolden. Det er nu ikke fordi jeg lige kan se hvem der skulle kunne overtage den rolle.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Elsker at højholt er inde og skubbe til en Sønderjyske spiller der ikke vil slippe bolden.. han har fandme hår på brystet!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
cifuentes kan bære det store halstørklæde
Ringe dommerledelse af en kamp igen..
Men det er jo ikke nyt i superligaen..
Men det er jo ikke nyt i superligaen..
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
To ting pisser mig af i halvlegens sidste sekunder:
1) At dommeren er en af dem, der ikke vil give det angribende hold mulighed for at slå indlægget.
2) At kommentatoren siger "kvitterede" i stedet for "udlignede".
Hvis det fortsætter sådan, er jeg lagt i seng inden 20.45.
1) At dommeren er en af dem, der ikke vil give det angribende hold mulighed for at slå indlægget.
2) At kommentatoren siger "kvitterede" i stedet for "udlignede".
Hvis det fortsætter sådan, er jeg lagt i seng inden 20.45.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Der er en ting vi allesammen kan godt være enig om, der skal ske noget nyt i anden halvleg hvis vi skal få skabt flere chancer. Jeg tror bare det det grundlæggende kommer ned til at vi bare skal være beder at få skudt bolden ind i mål.
Mit hoved kommer til at poppe som et popcorn hvis vi kun får 1 point fra det her.
Avanti Avanti Aalborg!
Mit hoved kommer til at poppe som et popcorn hvis vi kun får 1 point fra det her.
Avanti Avanti Aalborg!
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Er det her ikke den samme dommer, der snød os mod Randers da Kusk blev fældet?
Jeg synes han er en nogenlunde reserve til 6’eren. Og at vi ikke hentede en midtbanespiller er grunden til at Højholt er blevet fast mand. Det er jeg sådan set godt tilfreds med.
Når mc smutter til vinter eller sommer skal vi helt sikkert have en erstatning. Enten fra ungdomsholdet eller udefra.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Stegosaurus
- Allstar

Sandhed: Kun IAO og Mallorca ved, hvad vi betaler for Trajkovski.
Debatsidesandhed: AaB betaler 75% af Trajkovskis Mallorca-løn uanset hvor lidt han spiller.
Nej, Jonas Hansen var dommeren der, men hvad er forskellen disse dage med de lorte dommere vi har i suppen.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Jeg har slet ikke kommenteret på hvad han koster, selvom jeg da hælder til at tro, at han ikke er helt billig. Faktum er dog uanset, at det var ham vi valgte at gå med til sidst i transfervinduet, og ikke en spiller til midtbanen.Stegosaurus skrev: ↑22. nov 2021, 19:55Sandhed: Kun IAO og Mallorca ved, hvad vi betaler for Trajkovski.
Debatsidesandhed: AaB betaler 75% af Trajkovskis Mallorca-løn uanset hvor lidt han spiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nå, og en ting mere før vi går ind i anden halvleg, det er dissekeret FUCKING pinligt at der er nogen tosser som råber abelyde imod Sønderjyden, bandlys de neandertaler fra Aalborg Stadion permanent.

Jeg håber på at klubben tager sagen til Politiet.
Jeg håber på at klubben tager sagen til Politiet.
-
RufusTheDog
Ham der Holm er meget lidt køn. Elsker Makaric’ reaktion efter målet.
@Køllen I Møllen som er dernede benægter hårdnakket at det har fundet sted på Twitter.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"